7.časť - 3.noc

320 37 3
                                    

Posledné lúče slnka boli dávno preč a všetci animatronici behali po reštaurácii. Freddy bol v knižnici, Bonnie pred mojimi dverami a opäť sa ich snažil vyraziť. Foxy sa skryl v šatníku jednej izby na treťom poschodí, ako sľúbil. Mangle opäť sedela v šachte. Marionette lietala z kamery do kamery a snažila sa ma vystrašiť. Chicu som nikde nevidela. Asi bude v kuchyni.
Prekrížila som si ruky na prsiach a oprela som sa. Nevystraším sa. Celý deň tu budem sedieť a pozorovať ich. Keby to bolo také ľahké...
Videla som Freddyho, ako robí nejakú fakt divnú vec. Sadol si k svojmu pódiu a trieskal gitarou o zem. Vtedy k nemu prišiel Bonnie a jednu mu vrazil.
Vyprskla som a potom som sa rozosmiala na plné kolo. Bonnie vrazil Freddymu! Na to nikdy nezabudnem. Začali sa tam biť, ale ja som to už nepozorovala. Mangle sa totiž prerážala cez poklop nad mojou hlavou a išlo jej to dosť dobre. Postavila som sa na krútiacu sa stoličku, čo nebol dobrý nápad a držala som poklop rukami.
Mangle doňho celou silou skočila a mne sa podtrhla noha. Spadla som zo stoličky a Mangle bola v mojej izbe.
Ležala som na zemi a mrmlala som od bolesti. Mangle na mňa skočila, ale ja som zhrabla Samov batoh a hrabala som sa v ňom. Mal tam knihu. Zobrala som ju a švacla som ňou Mangle do hlavy. Odletela do okna a rozbila sklo. Nanešťastie sa ale udržala v izbe. Samo mal ešte v batohu nožík a fľašu s vodou. Fľašu som otvorila a prskla som trochu na Mangle. Uhla sa a zaprskala. Stála pod stoličkou, z ktorej som spadla. Zavrčala a skočila na mňa. V letku švihla rukou a urobila mi na tvári tri rezné rany, z ktorých mi hneď začala kvapkať krv. Veľmi to štípalo. Mangle zase skočila, ale obliala som ju vodou. Zapišťala, vyskočila na stôl, odrazila sa od najvyššej kamery a skočila do šachty.
Klesla som k zemi a dotkla som sa reznej rany. Vzlykla som. Veľmi to bolelo. Teraz som nepreklínala len Chicu, ale aj Mangle. A dúfala som, ze ostatní nič neurobia. Klesla som na stoličku pred kamery hneď potom, ako som poklop uzatvorila a zapečatila. Dvaja "kamaráti" sa už nebili, ale hľadeli na seba každý z inej strany izby. Foxy čakal v skrini. Chica práve vychádzala z kuchyne. Mangle sa otriasala od vody v šachte. Marionette sedela za pultom, kde som si kupovala Kofolu. Na tvári ma štípali slzy, keď sa mi dostávali do rany. Utrela som ich a hľadela na Foxyho. Práve vychádzal zo skrine a vošiel do šachty.
Pozrela som sa nad seba. Dúfala som, že sa poklop neotvorí. Úder Foxyho háku by som už možno nevedela vydržat. Bola by som v ich moci.
Freddy už od pódia odišiel, zatiaľ čo Bonnie držal svoju mŕtvu gitaru. Hodil ju za oponu a ja som vedela, aký má problém. S čím bude hrať cez deň?
Pozrela som sa na hodinky. Bolo päť hodín. Ešte chvíľu to zvládnem, pomyslela som si a objala som si kolená rukami. V hlave mi vírili Freddyho slová.
Verím, že to zvládneš. Ak tak urobíš, budeme najlepší priatelia. Naveky.
Určite so mnou nebude chcieť mať nič spoločné, keď som začala plakať. Naštval sa na mňa.
Pozorovala som, ako behá po detskom kútiku. Tento týždeň je pre mňa nočná mora, ale zatiaľ žijem. To je jediná útecha.
Minúty plynuli, animatronici sa vracali na svoje miesta a menili sa späť.
Tretia noc za mnou, vydýchla som si a išla som do kúpelne ošetriť si ranu. Mňa zabiť nie je také ľahké!

Freddyho príbeh (Dokončené)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang