1.časť-výlet zo školy

605 48 10
                                    

Veľmi som sa tešila na výlet zo školy do najslávnejšej reštaurácie v našom meste. Išli sme tam už zajtra a mali sme tam byť na celý týždeň.
Ja a moje... ehm kamarátky sme sa fakt nevedeli dočkať. Možno preto, že vieme všetko posrať.
Pobalila som si kufor a o 7:00 som išla do školy. Rozlúčila som sa s mamou a popritom som ani netušila, že to možno bude naposledy.
"Dobre si to tam uži!" Zakývala mi. "Ďakujem!" Zakričala som jej a potom som videla, ako vošla späť domov.
Pred školou som stretla moju partu. Boli to najlepšie baby na svete - Lea, Sasha, Petra a Jane. Bavili sme sa spolu od prvej triedy. V škole nám len naša učiteľka všetko vysvetlila, trebárs ako sa máme správať a bla bla bla. No my sme veľmi nepočúvali... my vieme, ako sa správať, don't worry, pani učiteľka ':D
Rozdelili sme sa do dvojíc a nastúpili sme na autobus.
V autobuse sme sa rozprávali ostošesť.
"Ja sa teším." Povedala Lea, nakláňajúc sa cez moju sedačku. "Ale Sasha tak nevyzerá."
"Prečo nie?" Protestovala Sasha a po celom autobuse hádzala konfety. "Ja sa z vás všetkých práveže teším najviac."
"Ty nevieš, čo som doma spravila kvôli tomu, ako veľmi som sa tešila," zasmiala som sa.
"Čo si spravila?" Vyzvedala Petra a špárala si v zuboch, lebo práve dojedla cukríky. O pár sekúnd, keď si zívla, jej do krku vbehla konfeta. Začala sa dusiť a Jane ju s energiou búchala po chrbte. Po chvíli jej konfeta vypadla z hrdla a prvé, čo urobila bolo, že sa hodila po Sashi.
"Zabijem... ťa..." hovorila a skočila na ňu. Zatiaľ čo sa hádali, ostatným som odpovedala na otázku.
"Hmm, no... letela som s kufrom dolu schodmi a skočila som na našu mačku. Podtrhla sa mi noha a kufor som hodila do mojej mamy, ktorá varila volské oká a potom jej po náraze odletela panvica a vybuchla na hlave môjho tata. Celú obývačku máme ostriekanú vajcom."
Všetci sa na mojom príbehu prehýbali od smiechu až do vtedy, kým sme neprišli na miesto. Ale ja som vedela, že sa im aktivovala aj dirty mind...

"Tak sme tu, deti.." povedala nám učiteľka pred budovou, na ktorej bolo napísané Freddy Fazbear's pizza. Sasha si držala ústa a v očiach mala strach. Nevedela som, prečo. Vošli sme dnu. Privítal nás muž s čiernymi vlasmi. Mal na sebe fialovú uniformu. Povedal, že v noci sa pozerá do kamier aby zistil, či tu nie sú zlodeji a podobne. Povedal ešte, že my budeme musieť spať v izbe pri kamerách, lebo inde nie je miesto. Boli tam všetky školy z blízkeho okolia. Svoje kufre sme si išli odložiť tam a potom sme čakali.

Toto je koniec mojej prvej kapitoly.. dúfam že sa vám páčila <3

Freddyho príbeh (Dokončené)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang