13.časť - piata noc

316 34 14
                                    

Keď boli opäť všetky pasce skontrolované, nastavila som kamery a pripravila som sa na najhoršie. Ale... nič sa nedialo. Animatronici, už premenení, stáli na svojich miestach a boli ticho. Čakala som dosť dlho, a potom sa zase stretli pri pódiu.
Čo im nestačila tá stretávka včera? Pomyslela som si zúfalo. Čo všetko ešte plánujú?
Všetci sa naraz pozreli do kamery. Stuhla som, v ušiach mi hučala krv. Mangle mi zakývala a otočila sa späť. Zase to kývanie... pripravuje ma o rozum a už zo mňa skoro vytreslo: no tak si ma už zabite, keď to tak veľmi chcete, zničte moju myseľ, keď už to je reálne, buď to spravte alebo mi už konečne, dajte, pokoj!
Animatronici vychádzali hore schodmi. Ku mne.
Super, povedala som si v duchu. Dík Foxy, prídete ku mne a kvôli tebe sa neobránim. Best.
O pár sekúnd mi plyšáčikovia trieskali na dvere. Unavene som sa opierala o stôl. Dvere sú zamknuté... zívla som. Keď vtom sa super bezpečnostné dvere rozleteli ako popol v prievane. Animatronici stáli pred dverami. Zdvihla som nohu, že kopnem do spacáka, ale oni sa nehýbali. Freddy zvesil ruky, Chica mi zakývala. Potom vtrhli dnu.
Kopla som do spacáka a ten letel na nich. Mangle sa vyšvyhla na strop, ostatní ho preskočili, len Foxy sa zvalil.  (To som nepísala ja.....😅😂😂😂😂😂)  O jedného menej... pomyslela som si, ale nijak mi to nepomohlo. Ostatní ma obkľúčili. Chcela som na nich vyliať vodu, ale podarilo sa mi trafiť len Spring trapa. Zostal prekvapene stáť, syčal a dymyl. O ďalšieho menej. Ale tí ostatní... na tých som už nič nemala. A Foxy prišiel. Zatvorila som oči a pripravila som sa na najhoršie. Trošku som sa predklonila, omylom som sa oprela o zranenú nohu a padla som na zem. A teraz je so mnou definitívne koniec.
Ticho... už po tretíkrát. Som mŕtva? Otvorila som oči, ale bola som v izbe kamier. Animatronici stáli okolo mňa. Potom sa pohli ku mne. Ja na obranu som vymyslela plán B: vystrelila mi ruka a vrazila som Freddymu. Ostatní sa však blížili ďalej. Chytili mi ruky, nohy a hlavu. O chvíľu zomriem. Celý život mi prebehol pred očami. A potom... som ich pristihla, že ma vykladajú späť na stoličku.
Prekvapene som vytreštila oči. Ich oči boli plné zúfalstva a smútku. Sadla som si späť a odtiahla som sa čo najďalej. Stále na mňa len hľadeli. A bolo ticho. Prvá som sa zmohla na slovo ja.
"Čo sa vám to porobilo?" Zašepkala som. "Chcete ma zabiť... a teraz mi pomáhate? Kto vás donútil zmeniť sa?"
Chvíľu bolo ticho, ale potom sa ozval Freddyho chrapľavý hlas.
"Ty."
Jeho slová sa mi zarezali do mozgu.
"Ja?" Opýtala som sa neveriacky. "Veď... ja som porušila pravidlo... ja som vám ubližovala... ja som..."
"To všetko sme zavinili my," vzlykla Chica. A vyrozprávali mi, o čom sa rozprávali, keď som ich videla. Len som na nich civela.
"Klamete," vystrelilo zo mňa, keď mi všetko dorozprávali. Ale keď to tak zapadalo... ich kývanie, zúfalé pohľady, Freddyho slzy...
Bonnie si sadol a odpovedal na moju otázku. "Marionette tu nie je preto, lebo na teba kašle. Totálne. Jediná nesúhlasila s naším plánom ospravedlniť sa ti. Je taká... sebecká..."
"Nemám ju veľmi rád," povedal Foxy. Spring Trap len stále stál a nehýbal sa. Vtom odniekiaľ prišla Mangle a podala mi balónik.
"Je od Balloon Boya," povedala mi a sklonila hlavu, aby bola nižšia ako ja. "On už nechcel vraždiť, schovával sa v pivnici." Balón držala vo vystretej ruke a ja som si ho po minúte zobrala. Dodal mi energiu, mala som pocit, že hovoria pravdu. Nadýchla som sa a... "naozaj mi neklamete?"
"Spoľahni sa, dievča."
Strnula som. Bolo to prvýkrát, čo mi pred mojimi očami povedali inak ako človek. Do očí mi vhŕkli slzy. Rýchlo som si ich utierala, aby to nevideli.
"Plakať sa môže," povedal Spring Trap po šoku z vody. Aj on plakal.
"Tu už pre teba žiadne pravidlo neplatí - môžeš si robiť, čo chceš. A inak... prečo si vlastne cez deň neutiekla?"
"Bála som sa," povedala som a objala som si kolená. "Bála som sa, že si ma nájdete alebo že zabijete moju rodinu. Ale teraz sa už nebojím."
"Aj tak je toto posledná noc," povedal Bonnie smutne. Hovoril to tak, ako keby mu bolo za mnou ľúto. Usmiala som sa a poškrabkala som ho za ušami. Trochu sa strhol, ale potom zatvoril oči a chrčavo zapriadol. Ten zvuk sa veľmi pradeniu podobal. Bolo to zvláštne, štyri noci som bojovala o život a teraz... sú moji priatelia. Noc ubehla veľmi rýchlo. Len sme sa rozprávali.
Nadránom sa museli vrátiť na svoje miesto. Rozlúčila som sa s nimi a sľúbila som im, že ich ešte niekedy navštívim. Piata noc... bol koniec. Vraciam sa domov. Bola som rada, že sa moja nočná mora skončila, ale niečo mi bude určite chýbať.

Freddyho príbeh (Dokončené)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن