Jimin evinde oturmuş televizyon izliyordu. O an için düşündüğü hiçbir şey yoktu ve sadece izlediği diziye odaklanmıştı. Kiralık katili yaklaşık 7 saattir ona mesaj atmamıştı. Gerçekten bir şeye kızmış gibiydi ama Jimin bunu hiç önemememişti.Yarım saat sonra Yoongi Hyungun kardeşi gelecekti. Jimin her ne kadar Yoongi onun yüzüne bakmak istemesede kardeşiyle gayet iyi anlaşırdı. Bu yüzden onu Yoongi ile barışmak için bir köprü olarak görme düşüncesi beyninde büyük bir yer kaplıyordu.
10 dakika kadar sonra içinin geçtiği koltuktan kapı zili yüzünden sıçradı Jimin ve uykulu gözleriyle delikten dahi bakmadan kapıyı araladı. Ilk başta kimseyi göremesede ayağına çarpan bir şeyle bakışları ayak ucuna odaklandı.
Küçük bir paket vardı yerde. Jimin onu eline aldıktan sonra bir kez daha birinin olup olmadığını kontrol etti. Daha sonra tekrar içeri girerek koltuğuna oturdu.
Özenle paketi açarken zihninde hiçbir şey yoktu.
İçinde kurabiyeler vardı paketin. Jimin çatık kaşlarıyla kurabiyeler içinde ayrı hazırlanmış paketi incelerken eline paketin arkasına yapıştırılmış bir not ilişti."Ben karşıdaki apartmandan biri. Umarım beni tanıyabilirsin :) "
Kalbi biraz daha hızlı çarparken birden aklına gelen şeyle tüm hevesi kursağında kaldı.
Karşı apartman dediği yer 25 katlı bir yerdi. Karşılıklı 2 daireden 50 tane ayrı daire vardı.
Ve Jimin daha önce oradan biriyle konuştuğunu hatırlamıyordu.Notu çevirip gönderilme tarihine baktı.
-24.02.2017-
Bu 2 gün öncesinin tarihiydi. Ama neden bir paketin karşıdan buraya gelmesi bu kadar uzun sürmüştü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dear Killer ♤JiKook♤
Short Story****: Sana dokunmama izin verecek misin? ****: Belki.