Velet: Paket geldi mi?Portakal: Oo hayırsız katil engeli kaldırmış
Hah evet o paket.
Nedense yollayan kişiyi biliyorum.
Velet: Sanmıyorum Jimin. Onu tanımıyorsun.
Portakal: Neden o senmişsin gibi hissediyorum? Karşı apartmanımda mı oturuyorsun?
Velet: Ne?
Neden sana kurabiye yollayayım?
O kadar düşmedim canım.
Portakal: Kurabiye yollandığını nereden biliyorsun velet?
Velet: Biliyorum çünkü paketi ben yolladım.
Portakal: Ne diyorsun oğlum sen? Az önce ben değilim demedin mi?
Velet: Paketi ben hazırlamadım. Sadece postaneye ben götürdüm.
Portakal: Ya düzgünce anlat ya da seni tekrar engelleyeyim. Beynimin senle konuştuğumda uyuştuğunu hissediyorum.
Velet: Jimin nasıl bir insan olduğumu bilmeden konuşma. Başına buyruk davranamazsın.
Portakal: Velet atara geldi. Açıkla şu olayı.
Velet: Sana o paketi yollamak isteyen kişiyi sevmedim.
Davranışları güzel değildi.
Aklının biri tarafından toplanması gerekiyordu.
Portakal: Ne demeye getiriyorsun?
Velet: Ona ders verdim denebilir.
Baya ders.
Hatta onu öldürmüş olabilirim.
Portakal: Ne
Ne diyorsun sen?Velet: Hani ben katilim ya. Sana sinirlenmiştim ve aklımı dağıtmam gerekiyordu.
O adamı da senin evini gözetlerken gördüm.
Her şeye tuz biber olmuş gibiydi.
Kendimi tutamadım ve evini bastım.
Odasını görene kadar onu öldürme düşüncem yoktu. Sadece biraz benzetecektim.
Ancak o adam bir sapıktı. Senin sapığındı. Duvarlarda senin fotoğrafların vardı. Zaten daha öncede elimden çok kişi geçtiği için acımadım ona.
Portakal: Ay çok komik. Evimde sesli güldüm teşekkürler.
Velet: Yarın o evdeki ceset bulunacak ve sen istemesende bana inanmak zorunda kalacaksın.
Portakal: Acaba şizofren olabilir miyim ben?
Kendi kendime mi konuşuyorum acaba?
Merhaba kendim artık saçmalamayı bırakmalısın. Yarın hastaneye uğrasam iyi olacak.
Velet: Sana nasıl biri olduğumu başından beri anlatmaya çalışıyorum ama sen anlamak istemiyorsun.
Sana göstermem gerekti.
Heralde birilerinin canının yanması gerekiyor derken sadece Yoongi'ye mesaj atacağımı düşünmemiştin değil mi?
Öyle düşünmüşsen yazık.
Çünkü ben ciddiyim.
Biliyorum 8deyiz ama ilişkilerinde hiçbir ilerleme yok çünkü hemen sarmaş dolaş olmalarını istemiyorum. 😂 Biraz uzatmak doğamda var sanırım. Bekleteceğim o yüzden. Ama nedense aksiyon olunca okuması daha zevkli geliyor bana. O yüzden biraz böyle gidecek ama yapacağım aralarını. (Henüz düşünmedi bile)
Neyse bu şekilde devam iyi günler 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dear Killer ♤JiKook♤
Short Story****: Sana dokunmama izin verecek misin? ****: Belki.