"ကေလးေတြ နာရီဝက္နားမယ္........"
Suho hyung နဲ႔ Dance Trainer Hyung တို႔ေဆာ္ေျသာ္မႈအပီး ေခြ်းေတြရႊဲစိုေနတဲ့ အကီ် ၤ ေတာင္မခြ်တ္အားဘဲ အေျပးသြားမိတဲ့ေနရာက က်ေတာ့္လို႔ပဲ ေခြ်းေတြရႊဲေနတဲ့ ခ်စ္သူေလးေဘးသို႔...........
"Baek ကိုယ္ တို႔ ဒါပီးရင္ ကုိယ့္ Omma ဆိုင္သြားရေအာင္ ကိုယ္ spaghetti စားခ်င္လို႔...လိုက္ခဲ့မယ္ မလား?"
"အမ္....ေအာ္...ဒါပီးရင္လား....ဒါပီးရင္ ခန ေနာ္......."
vibrate သံနဲ႔အတူ လင္းလာတဲ့ ဖုန္း screen ေလးေပၚမွာ အေျပး အလႊား ေရႊ႕လ်ားေနတဲ့ လက္ေခ်ာင္းသြယ္သြယ္ေလးေတြ.........
ဘယ္သူနဲ႔ ေျပာေနမွန္း မသိေပမယ့္လို႔ Arrnyi မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ထားတာဆို ပိုမွန္မလားဘဲ စာရိုက္ရင္း ဖုန္းကို ျကည့္ေနတဲ့ မ်က္ႏွာေလးက ျပံဳးရႊင္လို႔.....
ကိုယ့္ အတြက္ မဟုတ္တဲ့ အျပံဳးေတြက ဒီေလာက္ လွစရာ လိုလို႔လား Babe ရယ္......"Baek......"
လက္ေမာင္းခ်င္းထိရပ္ သူ႔ေဘးနားထိုင္ပီး ေခၚတာေတာင္ က်ေတာ့္ဆီ အာ႐ံုမရတဲ့ ခ်စ္သူေလးရယ္ေလ.....
"Babe"
"အာာာ Park ChanYeol ဘယ္လို ျဖစ္ေနလဲ ဒီမွာ မအားတာ ျမင္ရဲ႕သားနဲ႔.....တတြတ္တြတ္ ေခၚမေန နဲ႔ကြာ နားညီးတယ္......"
နားညီးတယ္..........
ဒါနဲ႔ပါဆို သူ႔ဆီက ဒီစကား ျကားရတာ ဒီတစ္လထဲ နဲ႔ အခါတစ္ရာမ က ေတာ့......
"ျပန္စမယ္ ေဟ့.....ကေလးေတြ ေနရာယူေတာ့....SeHunnie ေရဘူးေတြ သိမ္းလိုက္အံုး ေခ်ာ္လဲျကလိမ့္မယ္....ChanYeol အရင္ ေနရာပဲ ျပန္ယူေနာ္.....Come on Come on......"
နားခ်ိန္ နာရီဝက္လံုးလံုး ေရေတာင္ မေသာက္မိဘဲ ခ်စ္သူ ကိုထိုင္ျကည့္ေနခဲ့ျပန္ပီ......
ေနာက္ ၂ လအတြင္း လုပ္မယ့္ Comeback အတြက္ အဖြဲ႔တစ္ခုလံုး Training ျပန္ဆင္းေနျကျခင္း.......
မျကာေသးခင္ကမွ Member ေတြ အထုတ္ခံရတဲ့ ကိစၥနဲ႔ Entertainment ရွယ္ယာေတြထိုးက်ေနမႈအေပၚ EXO ရဲ႕ Grand Comeback နဲ႔ ျပန္တင္ဖို႔ အစီအစဥ္ရွိေလသလားေတာ့ မသိ ျဖဳန္းစားျကီး Comeback ဖို႔ schedule ထြက္ခ်လာခဲ့တာ ပီးခဲ့တဲ့ ၂ ပတ္ ေလာက္ကမွ......"Sukowasaeyeo.....ပင္ပန္းသြားျကပီ...မနက္ျဖန္ တစ္ရက္နားေပးမယ္ ေနာ္ ဒီညအိမ္ျပန္ရင္ ျပန္က်...Main vocal Main rapper ေတြကို Hyung ဖုန္းျပန္ဆက္မယ္.....ChanYeol နားခ်င္ေသးလား? မနားခ်င္ရင္ မနက္ျဖန္ အသံသြင္းရေအာင္"
YOU ARE READING
Will you live for me?
Randomက်ေတာ္ သူ႔ကို ခ်စ္တယ္ လို႔ ဖြင့္ေျပာေတာ့ သူက ေမးတယ္ "Will you die for me?" "မင္းငါ့အတြက္ေသေပးႏိုင္လား?" တဲ့ "မင္း အတြက္ဆို ေသေပးႏိုင္တာေပါ့" လို႔ျပန္ေျဖမိေတာ့ သူကဘာျပန္ေျပာလဲသိလား.........."လူတစ္ေယာက္ကိုခ်စ္လို႔ေသေပးတယ္ဆိုတာ အရမ္းလြယ္လြန္းတယ္" တဲ့ ...