Thirteen

9.5K 632 50
                                    

"Park Chanyeol"

"............."

"Chanyeollie"

"............"

"Yeol-ya"

"............"

"Channie Yeollie"

"ေတာ္ေတာ္ေခၚလို႔ေကာင္းေနလား Byun Baek ဖုန္းနဲ႔မ်က္လံုးအရင္ခြာပီး ဒီဘက္ ေလးလည္းလွည့္ျကည့္ပါအံုး"

"ခနေလး ခနေလး Yeol ဒီမွာ ႏိုင္ေတာ့မယ္...."

"ပီးရင္ မ်က္ရိုးေတြကိုက္တာ မ်က္လံုးေတြကိုက္တာ ဆိုပီး လာအံုးမွာ...က်ပ္က်ပ္ေဆာ့ အဲ့ Game ေတြ...."

"Yeol ကလည္း......"
.
.
.
.
.
"Yah yahhh Andwelll.....ဟာကြာာ ႏိုင္ခံနီးေလးမွ......"

"ကဲ Baek...အဲ့ဖုန္းကို ခ်ပီး ဒါေတြထည့္သင့္ေနပီေနာ္ ေနာက္ ၃ နာရီဆိုရင္ပဲ ေလယာဥ္ေပၚတက္ရေတာ့မယ္ ခုထိ အဝတ္မထည့္ရေသးဘူး"

"လာပီ လာပီ အဘိုးျကီးက်ေနတာပဲ ပြစိပြစိ နဲ႔....."
.
.
.
.
"Yeol.....ဟို T shirt ေကာ?"

"ဘယ္ T shirt လဲ? Baek ယူမယ့္ဟာေတြ အဲ့နားမွာ အကုန္ ခ်ထားေပးပီးသားေလကြာ Luggage ထဲ ထည့္ဖို႔ပဲက်န္ေတာ့တာကို ဘာေတြရွာေနရျပန္တာလဲ"

"အာာာ Yeol ရာ.....Yeol နဲ႔ Baek နဲ႔ တူတူဝယ္ထားတဲ့ supreme T shirt ေလ....Airport ဆင္းရင္ ဝတ္မလို႔ပါဆို ခုမရွိေတာ့ဘူး....."

"အာာ အဲ့တာလား ကိုယ့္ အိတ္ထဲပါသြားပီေနမွာ.....ဝတ္စရာမရွိတာလဲ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ အဆင္ေျပတာ ဝတ္လိုက္ေနာ္ လိမၼာတယ္"

"သူနဲ႔ ဆင္တူဝတ္မလို႔ပါဆို အက်င့္ပုတ္ျကီး ေလာရွည္ျကီး နားကားျကီး"

"ကိုယ္ အကုန္ျကားတယ္ Babe"

က်ေတာ့္ဆီ မ်က္ေစာင္းျကီး တစ္ခြဲသားပစ္ထိုးသြားပီး အဝတ္ေတြ ကုန္းထည့္ေနေလရဲ႕....Comeback ေတြ showcase ေတြအပီး member ေတြအနားယူဖို႔ဆိုပီး CEO က Fiji ကို vacation သြားဖို႔ လႊတ္ေနတာနဲ႔ EXO dorm တစ္ခုလံုး ေလဆိပ္ဆင္းခါနီး ဝရုန္းသုန္းကားျဖစ္ေနျခင္းရယ္ေလ....

World tour ေတြ ဆုေပးပြဲေတြ အတြက္ ႏိုင္ငံျခားသြားရတိုင္း အဝတ္အစားေတြအကုန္လံုးက stylist ေတြ စီစဥ္ခဲ့ပီးသားဆိုေတာ့ ေခါင္းစားစရာမလိုခဲ့သေလာက္ ကိုယ့္ဘာသာကုိယ္သြားရမယ္ဆိုမွ ဟိုဟာယူရမလို ဒီဟာဝတ္ရမလိုနဲ႔ Member ေတြအကုန္ တိုင္ေနပတ္ေနျကေလတယ္....

Will you live for me?Where stories live. Discover now