Nineteen

5.3K 467 46
                                    

" ေမာင္ လို႔ေခၚ"

"..............."

"အသည္းတံုး....လို႔ ............."

" Chanyeol ရာ..... နားညီးတယ္ကြာ....."

" Hyung ညီက က်ေတာ့္ကိုမွအေရးမလုပ္တာ "

"မင္းက အလုပ္မဟုတ္တာ ဂ်ီတိုက္ေနတာေလ Baekhyun ကိုနားပါေစကြာ....သူ႕မွာဒီအခ်ိန္ေလးနားရတာကို.....

"အခုလည္းက်ေတာ့္ရင္ခြင္ထဲနားခိုင္းေနတာပဲ သူ႕ဘာသာ ဆိုဖာေပၚသြားထိုင္ပီး TV ၾကည့္ေနတာ"

" Yeol ကိုလႊတ္ထားလိုက္ Hyung ေရ....က်ေတာ့္ကိုဂ်ီက်ေနရမွစားဝင္အိပ္ေပ်ာ္တာ အဲ့လဒ က "

" Baek....Babe....."

"ဘာလဲ ဘာလဲ ေျပာ "

"ကိုယ့္ဆီလာလို႔"

"မင္းလာပါ့လား ငါ့နားကို"

"ကိုယ္လာရရင္ Babe ကို အခန္းထဲခ်ီသြားမွာေနာ္ တကယ္လာရမွာလား?"

"ေနခဲ့ေတာ့ မင္းတို႔ 2 ေယာက္ပဲ ငါေတာ့ သြားပီ "

Planet Tour schedule ေတြလာေျပာျပတဲ့ Suho hyung ခမ်ာလည္း လာရင္းကိစၥေတာက္ပီးေအာင္မေျပာလိုက္ရဘဲ ျပန္ထြက္သြားရတဲ့ထိ Park Chanyeol တို႔ Byun Baekhyun ကိုဂ်ီတိုက္ေနတာ.........

"ကဲ ေျပာ Yeol ဘာျဖစ္ခ်င္တာလဲ ေျပာ?"

ေနာက္ဆံုး အႀကီးျဖစ္တဲ့ကိုယ္ကပဲ အေလွ်ာ့ေပးပီး (အမွန္ေတာ့ နားၿငီးသက္သာလိုသက္သာျငား ) သူ႕နားသြားထိုင္ေပးရေတာ့တယ္ ။

" ကိုယ့္ ကို ေမာင္ လို႔ေခၚ"

"ေဟာဗ်ာ Yeol ပဲ ကိုကို လို႔ေခၚဆို မရေတာ့ဘူး ကိုကို ပဲႏႈတ္က်ိဳးေနပီ "

"အာာာ ကိ္ုယ္က Baek ထက္ငယ္တယ္ေလ ကိုကို ေခၚခံရတာ တမ်ိဳးႀကီးပဲ .....အတြဲေတြမွာ အဲ့လိုရွိတယ္မလား? ႀကီးတဲ့သူနဲ႔တြဲရင္ ကိုကို ေခၚပီး ငယ္တဲ့သူနဲ႔ဆို ေမာင္ လို႔ေခၚတာေလ ....."

"အဲ့တာမ်ားလြယ္ပါတယ္ Yeol က babe ကို ကိုကို လို႔ေျပာင္းေခၚလိုက္ေပါ့ မခက္ပါဘူး.....ကဲ ေခၚၾကည့္ ကိုကို လို႔......"

အဲ့ေတာ့က် ေၾကာက္အားလန္႔အားနဲ႔ ေခါင္းတခါခါ လက္တခါခါနဲ႔ျငင္းတာ......အေတာ္ လူပါးဝတဲ့ ဟာေလး.....အဲ့ လူပါးဝေနတာကိုပဲ ဒီက Byun Baekhyun တို႔ငံုထားမတတ္ခ်စ္ေနရတာ.......

Will you live for me?Where stories live. Discover now