✏ Capitolul 1 - Umbra îmi planifica moartea

126 31 6
                                    

Spor la citit

Alerg în baie începând sa plâng.

Cu ultima putere încui usa, apoi ma pun jos pe covor, sprijinita cu spatele de calorifer și cu picioarele la piept.

Mâinile le duc rapid la urechi încercând sa micșorez orice țipat din casa, dar totul în zadar.

La câteva minute se aude o bătaie mica în usa, dar prefer sa nu răspund.

Cred ca vreți sa știți cine sunt eu..

Eu sunt eu ... As vrea sa spun cine sunt, dar nu știu.

Regret ziua în care m-am născut, ziua când am deschis prima data ochii și am văzut aceasta lume rea.

Pot sa spun ca sunt un copil răsfățat..

Am orice și-ar dorii un copil. Tehnologie ultimul model, haine de firma, mâncare buna, orice.

Mi-aș fi dorit ca părinții să-și dea seama ce se afla în inima mea, dacă ar afla ... Ma întreb ce ar face ...

Cuvintele mele pentru multi devin ca niste lacăte fără chei, dar ceea ce nimeni nu știe ... este ca niciodată nu o sa le poată înțelege.

Cuvintele trebuie simțite, nu înțelese cum procedează toți.

Mi-e teama și de propria umbra, ziua e cu mine, dar noaptea nu..

Poate se gândește cum sa ma omoare a doua zi. As fi bucuroasa dacă ar face asta și nu ar amâna în continuu ...

********************************
Va urma

1 mai - 2017

Mi-e teama chiar și de umbra mea ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum