✏ Capitolul 24 - Povestea trecutului

34 19 6
                                    

Spor la citit

Ridic cartea, fără sa tip din cauza durerii și încep sa o citesc.

Era un scris de culoare roșie cu pete mari de..

Miau: Sânge ... E scris cu sânge.

" Umbra o s-o înghită și o sa aterizeze într-o lume diferita, unde trebuie sa o găsească pasarea Phoenix ca sa o aducă în lumea sa, daca nu o gaseste o sa rămână pe veci acolo.

Trebuie sa aleagă doar o lume.

Aleasa o să-l găsească pe printul Dylan, cel mai rău vampir din toate timpurile, care e blestemat din cauza tatălui sau, deoarece își stabilise casatoria cu o vrajitoare numita Mary.

Cristian a anulat în ultima zi nunta pentru ca se îndrăgostise Larisa.

Trebuia sa se însoare doar de gura părinților lui ca sa devina împărat, dar nu o iubea pe Mary.

Vrăjitoarea a promis ca o sa se răzbune și asa a făcut. "

Înghit în sec uitându-mă la pisica, care ma privea curioasa.

Miau: De ce te-ai oprit?..

Eu: Mi-e teama sa continui..

Miau: Lasa teama! Continua!

" Mary s-a răzbunat pe fiul lor, făcându-l sa aibă inima de gheață pentru eternitate.

Nicio vrajitoare nu a putut sa rupă blestemul, doar un om, o muritoare pură poate sa facă asta.

O muritoare, care știe ce înseamnă durerea, iubirea, teama, grija și încrederea.

Care putea să-i topească inima ușor.

Știind ca muritorilor le e frica de vampiri, a profitat de asta.

Nimeni nu și-ar pune viata în pericol din cauza unui vampir, Mary a făcut ca blestemul sa fie rupt doar de o muritoare.

A fost îngropată într-un cimitir, când s-a născut prințul Dylan, omorâtă chiar de împăratul Cristian.

De atunci în camera printului a apărut un trandafir negru, care ușor se ofileste.

Cu fiecare petala pierduta printul o sa fie din ce în ce mai slăbit pana o sa moară.

Doar aleasa poate să-i topească inima de gheata si sa asigure pacea intre muritori și vampiri.

Singurul lucru pe care trebuie să-l facă este acela de a-l iubi cu adevărat și ..."

Miau: Si ce?!

Eu: Nu știu.. E o pata mare care acoperă scrisul..

Miau: Măcar am aflat povestea..

Eu: Nu ... nu o să-l ajut! E doar un monstru, care într-o zi o sa ma omoare..

Miau: Dar e blestemat..

Eu: Sunt mii de fete! Nu vreau sa fac asta!

Trântesc usa ducându-ma în camera mea să-mi fac bagajul.

Dylan nu a apucat să-mi aducă hainele în camera lui.

Miau: O sa vin cu tine..

Eu: Ok..

Ies din castel fără sa ma observe nimeni și ma urc pe un cal alb, ducându-ma sa caut rezolvarea problemelor..

*******************************
Va urma

Mi-e teama chiar și de umbra mea ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum