Ketika aku sedang menonton tv selepas set alarm 5.30 pagi esok, encik suami turun dari tingkat.
'Sayang tolong ionkan baju abang, ada atas katil tu'. Sambil berlalu pi dapur boleh lak sampaikan pesanan.
Terkejut aku sekejap, adakah laki aku demam atau apa?
'Apa dia bang, ion baju.??
Aku pergi kedapur bertentang mata dengan dia. Dia tengah menenguk air. Nasib baik tak tersedak.
'Abang biar betul bang.?' Sambil aku kerutkan muka aku.
Dia merenung aku bagaikan nak mencari jawapan diatas persoalan aku tadi.
'Lah! Sorry sayang, abang lupalah. Ok2 nanti abang gosok sendiri k.'
'Sorry too abang, next time k.'
Dia berjalan menaiki anak tangga dan aku baru nak sambung balik tengok movie imposter encik suami memanggil aku.
'Sayang, meh sini sekejap, abang ajarkan cara nak gosok baju, naik sekarang sayang.'
Pergh! Tu arahan ke apa ke tu wei, aku switch off tv naik keatas, kacau betul lah baru nak feeling tengok movie tau.
'Sayang, berdiri depan abang ni, abang ajarkan, tangan kiri pegang sini tangan kanan pegang ni, macam ni nanti senang nak gosok.'
Bila kulit dia bersentuh dengan kulit aku pergh! Bergelora nafsu, tak tahannya.
'Ok sayang, abang on kan suiz k.'
'Nanti jup abang.'
Aku pusing ke belakang, dan terus kiss dia. Dia terkejut tapi membalas juga.
'Sayang, nantilah buat ni kita gosok baju dulu k.'
'Tak nak, nak sekarang juga, abang tengok abang pakai apa malam ni.'
Dia toleh melihat cermin dan dia tersenyum nakal. Siapa suruh dia pakai singlet dengan seluar pendek dah macam boxer je, mahu tak tergoda tengok kentul-ketul dia tu.
'Sorry sayang,meh sini. Esok je lah abang gosok.'
Aku kearah dia, meletakkan tangan aku bersilang di lehernya dan secara rakusnya bercumbu diantara kami.
Dan malam itu terus rasa hangat dengan rasa cinta dan kehangantan tubuh badan. Nasib baik dah set alam, semoga esok tak lambat bangun.
Bersambung..
YOU ARE READING
Kupu-kupu Didalam Simpanan.
RomansaCinta itu aneh!. Farhan, jejaka muda dan berkarisma menjalin perhubungan cinta secara sulit dengan lelaki yang berbeza umur belasan tahun daripada dia. Bernard, lelaki yang berjaya menawan hati Farhan dan akan bertemu pada waktu tertentu sahaja. Ker...