027🍦

248 16 3
                                    

Nakaupo si jihoon at cheol sa sofa kung saan inilatag ni jihoon si cheol kanina. Nanood sila ng TV ngayon. Akbay akbay ni cheol ang nakababata at ito naman si jihoon ay nakahiga chest nito.

Sana ganito nalang lagi

Jihoon thought

Seungcheol suddenly gets the remote and turn off the television.

"Ehhh ? Why did you turn it off ?"

"Because I want to"

"Wow hah ! TV mo yan eh"

Seungcheol just giggled. It made jihoon turned red all of the sudden.

"Oh ayan namumula ka nanaman"

Cheolie pinched the cheek of jihoon like a marshmallow because jihoon is fluffy like a marshmallow so why not 😂

"Pak u po" jihoon cursed

"Jihoon"

"Yeah ?"

"Can I sleep at your lap ?"

"Luh bakit ?!"

"Pleaseee"

"Yoko nga !"

"Eh bilis na ! Kapag ikaw pwedeng humiga sa lap ko tapos ako bawal sayo ?" seungcheol pouted

"Panget mo talaga kapag nag pa pou- WTF SEUNGCHEOL MINAMANYAK MO NANAMAN AKO"

Without knowing ... seungcheol was holding jihoon's chest.

"Kapal naman ng mukha mo ! Tintingnan ko lang kung mabilis tibok"

"ABA BAKIT NAMAN !?"

"Because everytime I pout your heart beats fast and I wanna know the reason why ?"

Seungcheol gazed at jihoon like a diamond and he would like to treasure it like no one should ever hold him except from him. Get it ? 😂

Jihoon with his trembled heart are dying because of this.

"K-kasi ... Ang panget mo talaga kapag nag papout ka ok ?!"

"Jihoon last question"

"Spill"

"Why you are so harsh to me ?"

"I don't know, gusto ko eh at masaya ako doon hahaha"

"Pahiga nalang sa hita mo"

"Taena mapilit ka talaga noh ?! K fine"

Jihoon fixed his position as seungcheol layed down upon his lap.

"Jihoon ?"

"Ano nanaman ?"

"Can you sing a song for me ?"

"Aba namumuno ka na ahhh"

"Pleaseeee"

Seungcheol gave jihoon a puppy eyes just to grant it.

"What the fuck hyung, stop giving me those eyes, it's gross.

UGH FINE, what song ? "

"Anything you want but make it sure it's not that rock, I prefer lullaby songs"

"Winter child ? Is it ok ?"

"Yeah"

Jihoon started to sing

. . . . .

Seungcheol fell asleep as jihoon sang his favorite song which is Winter Child.

Dahan dahang umaalis si jihoon sa kinauupan nito kahit na nakahiga si seungcheol sa kaniyang hita habang natutulog.

Umakyat si jihoon sa kaniyang kwarto para kumuha ng unan. Pagkatapos ay inangat niya ang ulo ng nakakatanda at inalagay ang unan at inalapag ang ulo nito ng mahimbing.

Lumuhod si jihoon sa lapag at humarap kay cheol.

"Para tayong mag boyfriend sa pinag gagawa natin" jihoon said to sleeping seungcheol and giggled

"I hope this day won't end"

"This all I ever want seungcheol and I want you also here beside me forever"

"I like you seungcheol, isn't it obvious ?" jihoon tapped seungcheol's nose with his index finger

"Baka nga hindi lang like eh, maybe I love you."

"But wag kang magalala, paunti unti ko naman na tinatanggap na bestfriend mo lang ako at hanggang doon lang ako"

"You love someone and it's jeonghan right ? I know he can make you more happy because you love each other"

"Kayo na ! Hahaha but remember this choi seungcheol ... walang forever"

Jihoon didn't handle the sensation so he decided to went upstairs to get some blanket and some extra pillows.

Kinumutan ni jihoon si seungcheol ng nakakuha na ito ng kumot. Inayos ni jihoon ang sofa at naging kama ito.

[A/n: Naks naman may sofa bed ㅠㅠ]

Jihoon arranged his pillows beside seungcheol so he could lay down also and also have a rest.

"Goodnight seungcheol" jihoon said and hugged his teddy bear

He was about to sleep until his phone rang.

Bestfriend ❁ JicheolWhere stories live. Discover now