Pencereden dışarı izlerken aklında ki düşünceler onu isteklerine karşı daha yönelmesine yardımcı oluyordu ama şu an değil içinden 'şimdi değil beklemelisin zamanı gelince...zamanı gelince"
Okula gitmekten nefret ediyordu ama gitmeliydi çünkü; etrafı güzel mi Güzel kurbanlarla doluydu tam'da işine yarayacak şekilde. Yatakta ki sigara keyfi bittikten sonra çatı katına çıkıp onu rahatlatacak olan kokuyu 10 15 dakika soluduktan sonra 'burası benim kan oksijenli ormanım' dedi ve giyinip dışarı çıkıp okula gitti sonunda lanet olası okula gelip etrafta kendine kurban aramaya koyuldu 'bekleyin beni kan kokulu kurbanlarım bugün etrafım güzel kurbanlarla dolu her gün bir tane oksijenli kan yeter'. Sınıfa girip her zaman ki en arkadaki yerini alıp gözüne bir kurban kestirmeye başladı.
Ders bittikten sonra çıkışa yönelirken üst sınıftan bir öğrenciyi gözüne kestirip 'çok tatlısın bebeğim bugün teninde kanında işime çok yarayacak'
Bu defaki kurbanı 1,75 Boylarında kumral saçları omuzlarına kadar dökülüyordu fiziği ise tüm erkeklerin arzuladığı gibiydi .Erkek kıza yanaşıp en piç gülüşünü yüzüne yerleştirip "meraba ben Andrei çikatilo" kızda erkeği baştan aşağı süzüp "bende Emma armas ta ben seni tanımıyorum tanışıyormuyuz" çikatilo bu konularda usta olduğu için kıvrak zekasiyla armas,'ı kendi etkisi üzerine almıştı çikatilo "Hayır tanışımyoruz ama tanışabiliriz" ve ardından yine piç gülüşünü yapıp tebessüm etti .
Armas "neden ki neden tanışma ihtiyacı duydun benle" çikatilo ona yaklaşıp kızın saçlarını arkaya doğru itip "beni buraya hocam gönderdi senden ders alacakmışım o yüzden tanışma ihtiyacı duydum" kız ona bir süre baktığında "tamam yarın gel derslere başlarız" erkek kıza daha yakın olmak için onunla daha fazla vakit geçirip onu nasil öldürebileceğini planlarını hazırlamak için "ya hayır şimdi başlayalım lütfen kırma beni" armas ona bakıp bir an onu başından defetmek için "tamam nasıl yardımcı olabilirim sana çikatilo" çikatilo onun yanına oturup "senden biyoloji dersi hakinda bilgi alacaktım bay john stanton önerdi" kız ona bakıp "tamam anladım gerçekten bu hocanın bana karşı ne zafı var anlamadım" çikatilo ona bakarak "bence sana karşı olan zafı benim işime yarayacak" küçük bir kahkaha attıktan sonra adresini küçük bir not kağıdına yazıp kıza uzattı ve kızın kulağına uzanıp "seni ve guzel tenini bekliyor olacam sakın geç kalayım deme" kız ne dediğini anlamadı ama gitmesi gerekiyor yoksa Kahrolasıca biyoloji hocasının saçma sapan azarlarını dinlemeye niyeti yoktu
Cikatilo eve gelip herzamanki malzemelerini hazırlayıp gelmesini bekledi ve sonunda kapı çaldı gel bakalım kendi ayaklarınla bana geliyorsun bebeğim geri çevirmek olmaz " hoş geldiniz bayan Emma armas bi an gelmiceksiniz diye korktum" kiz hafif tebessum edip "ahh kusura bakmayın biraz geciktimde az işlerim vardı" "önemli değil armas sonuçta geldin ama değil mi" "ah evet" dedikten sonra oturma odasına geçtiler.
Bir an önce vücudundaki işlemleri gerçekleştirmek için can atıyordu ilk deneyimi değildi ama her zaman yeni bir kurbanı ele geçirmeye başladığında hep farklı duygular yaşardı çünkü her kurbanın kan rengi aynı değildi vücut yapıları hep birbirinden farklı olduklarından dolayı ona her zaman farklı bir heyecan yaşardı. Elinde ki kurbanın kan renginin nasıl bir rengi ve nasıl bir tatı olduğunu anlamak için sabırsızlıkla zamanın geçip gereken vakit de işlemi gerçekleştirmek istiyordu ve tabi kıza istemeden sahip olduğu anda duyulan o çığlık seslerinin ona güzel bir nota şeklinde geldiğinde duyduğu zevk onu daha da farklı durumlara sürükleye biliyordu tabi bu kurbana bağlıydı attıkları çığlıklara,inlemelerine,Yalvarmalarına...Cikatilo; " içecek olarak ne istersin acaba" armas; " mümkünse bir kahve alabilirmiyim" cikatilo; "hemen geliyor" mutfağa gidip kahveleri yapmaya koyuldu bir taraftan da mutfaktan kıza seslenerek konuşuyordu " bayan armas sanırım sizi tanımam için kendinizden biraz bahsetmeniz gerekiyor" armas; " aa Ukrayna' da ailemle birlikte yaşıyordum ama üniversite için italya'ya gelmek zorunda kaldım" cikatilo bunları duyunca bi an pic tebessümü yüzünde belirdi 'güzell demek ki burda tek başına yaşıyorsun bu günün bu kadar yaver gitmesi ne güzel' " yanlış alamadım değil mi? Burda tek başına yaşıyorsun ailen olmadan" armas; "evet ama neden bu kadar şaşırdın ki" cikatilo; "sence de şaşırmam çok doğal değil mi koca şehirde tek başına yaşıyorsun kimse olmadan ailen yokken senin için zor oluyordur" armas; "bazen onları özledigim anlar olabiliyor ama hemencecik atlata biliyorum" cikatilo; " peki yurtta mı kalıyorsun veya kendine ait ev mi aldın"
Armas; "yurtta kalmayı sevmem onun için kendi rahatıma önem verdigim için ev aldım. Sanırım Kahveler için yardımcı olmam gerekiyor" cikatilo; " Hayır teşekkür ederim Kahveler geldi bile. Aslında bir çoğu insan rahatına düşkün peki ama öğrenci evinde nasıl geçiniyorsun bunun için baya bi maddi anlamda iyi olman lazım" cikatilo bunları sormalıydı çünkü; onla işi bittiği zaman sorun olup olamayacağını bilmeliydi
Armas; " aslında benim için hiç sorun olmadı çünkü babam Holding sahibi buraya gelmeden önce herseyi ayarlamıştı" yazık bu gece böyle bir servete veda etmene üzülucem.
Cikatilo; " senin adına sevindim rahatlığına daha bir rahatlık gelmiştir" armas; "kesinlikle peki biraz kendinden bahset etmeye ne dersin bay andrei cakilato"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK CİNAYET SEVER
Teen FictionCinayet tutkusu bir adam Ve adamın son kurbanına aşık oluşunun hikâyesi..