Κεφάλαιο 2

1.4K 181 3
                                    

Στο προηγούμενο

Για την ακρίβεια ειναι δύο αδέλφια ένα αγόρι και ένα κορίτσι' φάνηκε να ενοχλείται που δεν ήταν μόνο αγόρια αλλά δεν με ένοιαζε.
'Κοίτα πρέπει να πάω στην καφετέρια για να συναντήσω τα παιδιά. Θα τα πούμε αργότερα.' της είπα και της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο για ξεκάρφωμα

Ντέιβιντ

Μπαίνοντας στην καφετερια, παιδιά από διαφορετικες τάξης κάναν πρόβες με τα μουσικά τους όργανα, κάποια άλλα ήταν με το κινητό τους και άλλοι μιλούσαν μεταξύ τους ακατάπαυστα.

Κατευθύνθηκα προς το τραπέζι που καθόταν ο Κοουλ και ο Ράσελ, κάναν πρόβες με τις κιθάρες τους για το Halloween που θα διοργανωναμε.
'Πώς είναι η καινούργια σου συγκάτοικος; ' ρώτησε με αγωνία ο Κοουλ 'Σιγά ρε τον αρπαξες απτά μούτρα. Δεν πιστεύω να κάνεις τίποτα μαζί της.' είπε ο Ρας και κοίταξε με νόημα τον Κοουλ . 'Η μητέρα μου έχει βάλει αυστηρά όρια. Θα μου πεις τι αυστηρά όρια είναι όταν συγκατοικεις αλλά λέει πως πρέπει να μάθω να το ελέγχω.' είπα γυρίζοντας μια καρέκλα για να καθήσω.
'Καλά τέλος πάντων, τώρα κάτσε κάτω γιατί βλέπω να τα πηγαίνουμε σκατα στο πάρτυ'

Καθίσαμε και κάναμε πρόβες για τέσσερις συνεχόμενες ώρες χωρίς να μας διακόπτει τίποτα. Όταν τελειώσαμε ακούστηκε η βροντερή αλλά και γλυκιά φωνή της μητέρας μου απ'τα μεγάφωνα πως θέλει να με δει στο γραφείο της. Αποχαιρετησα τα παιδιά και τους είπα πως θα τα πουμε αργότερα.

Μπήκα στο γραφείο της γρηγορα και βουλευτικά στον καναπέ δεξιά απ'το γραφείο.
'Ντέιβιντ όπως καλά γνωρίζεις έβαλα για συγκατοίκους σου δύο θνητούς, αλλά όχι για πολύ...' την διέκοψα ξαφνιασμένος 'Τι εννοείς ;' 'Ηρέμησε, απλός ο πατέρας τους είναι φίλος με τον πατέρα σου. Τα παιδιά νομίζουν πως είναι νεκρός και δεν ξέρουν την αλήθεια. Η Ιζ γνωρίζει την αλήθεια και για αυτο τους έστειλε εδώ. Ξέρει πως σε λίγους μήνες ο Μαξ θα γίνει σαν εμάς.... Για υτό τους έστειλε εδώ...γι Ν μπορέσουμε να τους βοηθήσουμε.' Είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό. Ο Μαξ θα γινόταν ολοκληρωμένος βρικολακας σε λίγους μήνες και η αδελφή του θα παρέμενε κανονική.
'Η Αρια;. Δεν είναι καν ημι-βρικολακας. Ποιος ο λόγος να την βάλεις μαζί μου; Δεν νομίζω να θέλεις να της κάνω κακο;' σηκώθηκα όρθιος και πηγαίνοντας προς την πόρτα νευριασμένος και νιώθοντας τα μάτια μου να είναι μαύρα από θυμό. 'Αντιθέτως θέλω να προσπαθήσεις να ερθεται κοντά μεταξύ σας και να της πεις σιγα-σιγά όλη την αλήθεια ώστε να μην τρομάξει όταν δει τις εμφανής αλλαγές στον Μαξ ....' Δεν έκατσα να ακούσω αλλά και βγήκα απ'το γραφειο πηγαίνοντας προς το δωμάτιο.

Αρια POV

Σηκώθηκα απ'το κρεβάτι ιδρωμένη από τον εφιάλτη που είχα δει. Ήταν μια ανδρική φιγούρα με κατακόκκινα μάτια και χείλη που γυάλιζαν. Ερχόταν απειλητικά προς το μερος μου αλλά εγώ δεν μπορούσα να κουνηθω απ'την θέση μου.

Σηκώθηκα απ'το κρεβατι και πήγα στο μπάνιο. Έβγαλα τα ρούχα μου και εκανα έλα ζεστό ντουζ.

Όταν βγήκα απ'το μπάνιο. Πήγα κατευθείαν στην βαλίτσα μου για να βρω τι θα βάλω. Πήρα ένα μαύρο ψηλομεσο παντελόνι, ένα κόκκινο φούτερ και τα μποτάκια adidas. Στεγνωσα τα καστανοξανθα  μαλλιά μου και τα έπιασα μια ψηλή αλογοουρά.

Βγήκα απ'το δωματιο μου και πήγα στο μικρό σαλόνι. Βολεύτηκα στον μαλακό καναπέ και άνοιξα την τηλεόραση. Έβαλα ένα κανάλι με τραγούδια και έκλεισα τα μάτια μου.

Ένιωσα κάποιον να κάθεται στον καναπέ, ανοιξα τα μάτια μου και αντίκρισα τον.....

Γεια σας
Νέο Κεφάλαιο!

Ποιος λέτε να κάθησε στον καναπέ;

Πώς σας φάνηκαν οι αποκαλύψεις;

Ελπίζω να σας άρεσε αυτοβ το Κεφάλαιο. Αν Ναι πατήστε το αστεράκι.

Τα λέμε

New Life IWhere stories live. Discover now