Γεια σας!!!!!
Λοιπόν τι έχουμε εδώ?😕
Ναι το τελευταίο κεφάλαιο.😁
Να πω την αλήθεια χαίρομαι που επιτέλους έδωσα τέλος και ξέρω ότι γενικά το βιβλίο ήταν πολύ μελό🍯.
Όταν μου ήρθε η ιδέα είπα πως θα το έκανα έτσι λίγο πιο σκληρό αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ.😒Τέλος πάντων για τελευταίο κεφάλαιο ήταν πολύ μικρό αλλά δεν πειράζει.☺
Θα ήθελα να μου αφήσετε σχόλια για το τι νομίζετε (όχι μόνο για αυτό το κεφάλαιο)
Και αν σας άρεσε πατήστε το αστεράκι.🌟Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη ❤❤❤❤
Είχαν περάσει δύο μέρες και η Άρια δεν είχε ξυπνήσει. Ήταν όλοι περίεργοι να μάθουν τι στο καλό είχε γίνει στην Κρακοβία με τον Τζον, αλλά ο Ντέιβιντ δεν ήταν σε θέση να τους εξηγήσει. Δεν ήταν ο εαυτός του. Τα μάτια του ήταν μόνιμος κόκκινα, είχε νεύρα και ήταν θυμωμένος με τον εαυτό του.
Ο Κρις είχε προσπαθήσει να τον κάνει να ηρεμήσει αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν παραλίγο να χάσει την ζωή του. Με λίγα λογια ο Ντέιβιντ είχε γίνει περισσότερο επιθετικός.Ντέιβιντ
Είχα ξαπλώσει δίπλα στην Άρια και περίμενα ποτέ θα ξυπνήσει. Είχαν περάσει τρεις μέρες και τίποτα. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μπορεί να μην ξύπνησει.
Ακούμπησα το χέρι μου στο παγωμένο της μάγουλο και άφησα τα δάκρυα μου να τρέξουν.
Όταν η πόρτα χτύπησε σκούπισα τα μάτια μου και πήγα να ξεκλειδώσω. Ήταν ο Μαξ. Φαινόταν κουρασμένος. Ήταν κουρασμένος.Βγήκα από το δωμάτιο και τον άφησα μόνο του με την αδελφή του. Κατέβηκα στο σαλονι, εκεί ήταν ο Κρις και εγραφε στο τηλέφωνο τού.
Δεν είχα τα μούτρα να τον αντικρυσω μετά απο που παραλίγο να του κάνω. Εκείνος μου είχε πει πως δεν μου είχε θυμώσει αλλά και παλι θα μπορούσα να είμαι άνετος όταν θα το είχα χώνεψει εγώ. (I don't know)Πριν καλά καλά βγω από το σαλόνι ακούστηκε η φωνή του Μαξ.
"Όλοι πάνω. Τωρααα"
Γύρισα να αντικρίσω τον Κρις και μου έκανε σήμα να πάμε πάνω.Μπήκαμε στο δωματιο. Όλοι ήταν εκεί.
"Η Άρια τρεμοπαιξε τα μάτια της" μας ενημέρωσε ο Μαξ. Πήγα δίπλα της "Άρια?" ψηθυρισα στο αυτί της.
Εκείνη άρχισε σιγά σιγά να ανοίγει τα μάτια της και γω άρχισα σιγα σιγά να ετοιμάζω ένα μεγάλο γαμογελο.Όταν άνοιξε τα μάτια της την φίλησα στα χείλη.
"Τι έγινε?"
Ρώτησε μπερδεμένη και έρριψε τα μάτια της."Τίποτα. Όλα είναι καλά τώρα."
YOU ARE READING
New Life I
VampireΗ Άρια είναι μια συνηθισμένη έφηβη. Στο καινούργιο Λύκειο, Blackwood, θα μάθει ότι είναι η μόνη φυσιολογική. Εκεί θα γνωρίσει τον Ντέιβιντ και θα πέσει στα δίχτυα του έρωτα. Πως θα εξελιχθούν τα πράγματα? 15 in Βρικόλακας 16/8/17 10 in Βρικόλακας 21...