8. ,,Hot Kisses"

1K 90 10
                                    

,,Harry? Čo tu robíš?" spýtala som sa postavy predomnou otočenej chrbtom.

Pomaly sa otočil a pozrel na mňa.

,,Ehm...prišiel som na vzduch" povedal po hodnej chvíli.
Jemne som sa usmiala a prikývla.
Objala som sa rukami keďže mi bola mierna zima.

,,Poď dovnútra. Očividne ti je zima" dotkol sa môjho lakťa a jemne ma potiahol ku vchodu.

,,Nie nie. Som v pohode. Chcem byť trochu na čerstvom vzduchu. Ty choď keď chceš. Určite ti je väčšia zima ako mne" uškrnula som sa pri pohľade na jeho tenkú košeľu.

,,Nenechám ťa tu samú, som predsa gentleman." mrkol na mňa nad čím som sa zasmiala.
Len tak sme tam stáli a hľadeli pred seba.

,,Miluješ Zayna?" zrazu sa spýtal čo ma prinútilo k nemu prudko otočiť hlavu.

,,Samozrejme, že áno. Čo je to za blbú otázku?" skrčila som obočie a naštvane naňho hľadela.

,,Nemusíš sa hneď urážať." zasmial sa a pokrútil hlavou. ,,Len sa uisťujem či naozaj miluješ môjho najlepšieho priateľa."

,,Samozrejme, že áno" prikývla som urýchlene.

Neviem čo má toto znamenať, ale vôbec sa mi tento rozhovor nepáči.

O čo mu dopekla ide?

,,A ty miluješ Kendall?" oplatila som mu otázku a vyzdvihla obočie.

,,Asi" zamrmlal čo ma prekvapilo.

,,Asi? Nemal by si vedieť či niekoho miluješ?" spýtala som sa zaujato.

Pozrel sa na mňa a dlho aj  hľadel.

Akoby niečo hľadal v mojich očiach.

,,Miloval som len jedno dievča a to sa mi vypomstilo." povedal a pozrel sa do zeme.
,,Dievča do ktorého sa znova zamilujem bude musieť byť sakra výnimočné, aby ju vymazilo z môjho srdca." z jeho úst to znelo tak.....nezvyčajne.
Nikdy som nevidela Harryho zamilovaného a to sa poznáme dosť dlho.
Nikdy som nevidela žeby bol nešťastne zamilovaný.
Naozaj by ma zaujímalo, ktoré dievča by neopätovalo lásku slávnemu Harrymu Stylesovi.

,,To mi je ľúto. To dievča musí byť slepé." vyslovila som načo sa zasmial. Kdeže on sa nesmial. On sa rehotal.

Začínala som sa oňho vážne báť.
Asi mu tá tráva, z ktorej sme si všetci mierne potiahli udrela na mozog.

,,Harry?" spýtala som sa ustrachane a zmätene naňho hľadela.

,,Uf som v poriadku. Len...len som si na niečo spomenul" uškrnul sa a pohol sa smerom ku vchodu.

,,Poď už dovnútra" popohnal ma a tak som vykročila za ním.
Bok po boku sme vošli do budovy, kde sme natrafili na Zayna.

,,Kde ste boli?" spýtal sa veselo.
Podišla som k nemu a silno ho objala.
,,Bože si celá studená" povedal zhrozene a pevnejšie si ma pritiahol k sebe.

,,Boli sme vonku trochu sa vyvetrať" Harry potľapkal Zayna po pleci a okolo nás prešiel smerom na parket. Asi šiel hľadať Kendall.

,,Si v pohode?" spýtal sa ma Zayn starostlivo.
Jemne som sa pousmiala a prikývla.
,,Len sa mi trochu zatočila hlava. Harry sa ponúkol, že ma odprevadí na vzduch"

Večer alebo skôr noc ďalej pokračovala.
Bavili sme sa na parkete a sem tam sa presunuli do boxu trochu si oddýchnuť.

,,Po...počúv...počúvaj Zen. Nikdy by...by som netipoval, že práve t...ty bu..budeš prvý z 1D čo bu...bude v chomúte. Al...ale prajem vám....vám t..to" vytiahol zo seba značne podnapitý Loui keď sme si spolu sadli.

Vlastne všetci sme boli značne podnapitý takže sme sa len debilne usmievali a prikyvovali.

,,Hihihihi! No čo už" zasmiala som sa a pobozkala môjho snúbenca, ktorému som sedela na kolenách.

,,Heeej! Skroťte si vášne!" skríkli na nás všetci prítomní.

,,Kľuud. A títo tu? Dobre, že sa tu nevyzlekajú" ukázal Zayn na Kendall a Harryho.
,,Tím už niet pomoci" mávla rukou Jade načo nasledoval dlhý výbuch smiechu.
Smiali sme sa tak dlho, že sme zabudli prečo sa vlastne smejeme.

No čo alkohol robí svoje.

,,Nechceš ísť už domov do našej útulnej postieľky?" zašepkal mi do ucha Zayn značne nadržaným tónom.
Ani sa mu nedivím veď som sedela na jeho.....kamarátovi.

Rýchlo som prikývla a tak sme sa postavili.

,,Vy niekam odchádzate?" spýtala sa Leigh sklamane.

,,Áno postieľka čaká" predniesol Zayn načo si odomňa zaslúžil pohlavok.
Nemusí každý vedieť kedy to budeme robiť.
Prekrútila som očami keďže ma silno tľapol po zadku.

Zo všetkými sme sa rozlúčili a vyšli z klubu do februárovej noci.
Samozrejme sa to neobišlo bez otravných novinárov.
Zayn sa ma snažil chrániť pred bleskami fotoaparátov tak ako aj naši dvaja bodygurdi.

Vošli sme do auta. Zatvorila som okienko, ktoré oddeľovalo našu časť limuzíny od časti pre šoféra.
Hneď ako to pekne zapadlo som skočila na Zaynove kolená a dravo ho pobozkala.
Taká nadržaná som už dlho nebola.
Došli sme domov, kde sa to konečne stalo.

V tú noc sa stalo niečo zázračné.
Niečo čo mi dosť skomplikovalo život.....

♥♥♥♥♥

I'm heeere😘😘😘
I really hope that you like this part. It's my second favourite chapter😁❤

Ok Ok dosť angliny😁
Veľmi veľmi ďakujeeeeem za vaše úžasné commenty a všetky votes❤❤❤❤
Som strašne rada, že sa to niekomu páči💞💞

Túto časť venujem hazssi ❤❤❤

VašaLaurie❤

About You // h.s. z.m. ✔Where stories live. Discover now