7. ,,Congratulations!"

1.1K 99 29
                                    

,,Naozaj tam chceš ísť?" spýtala sa ma starostlivo Kendall v prenajatej limuzíne.
Pomaly sa blížime k najvychytenejšiemu klubu v centre Londýna.

Pozrel som sa na ňu a prikývol.

,,Samozrejme, že chcem. Je to predsa oslava zásnub môjho najlepšieho priateľa" usmial som sa na ňu a vzal jej ruku do tej svojej.

,,Lenže jeho snúbenica je tvoja bývalá láska" namietala znepokojene Kendall pričom roztomilo skrčila obočie.

,,Presne tak. Bývalá. Teraz mám teba, nijaká iná ma už nezaujíma." mrkol som na ňu a nahol sa, aby som ju pobozkal.

,,Sme tu pán Styles" oznámil šofér načo som sa od Kendall odtrhol a pozrel sa von cez čierne okno. Otvoril som si dvere a vystúpil.
Doľahli ku mne pokriky novinárov a blesky ich fotoaparátov ma oslepovali.
Rýchlo som obehol auto a otvoril dvere mojej priateľke.

,,Styles pozrite sa sem!"

,,Kendall je pravda, že ste tehotná?"

,,Aký máte pocit z toho, že sa bude váš dobrý priateľ ženiť?"

,,Kedy bude vaša svadba?"

Kričali samé nezmyselné otázky nad ktorými som sa ani nepozastavoval.

Prešli sme pár metrov, ktoré nás oddeľovali k vstupu do budovy.
Kendall som si k sebe bližšie pritiahol, keďže do nej neustále narážali novinári.

Konečne sme sa dostali do veľkej chodby, kde ma urýchlene objala.

,,Och môj bože. Na toto si asi nikdy nezvyknem" povedala roztrasene a viac sa ku mne privinula.

,,Vykašli sa na nich. Sú to len chudáci, ktorý sa nám snažia znepríjemniť životy" odtiahol som ju od seba a pobozkal na čelo.

,,Ďakujem, že ťa mám" zašepkala nad čím som sa usmial a pobozkal ju tentoraz na pery.

Miloval som jej pery. Boli tak jemné a bola z nich cítiť láska, ktorú ku mne prechovávala.

Teraz som mohol beztrestne povedať, že milujem Kendall Jenner.

,,Ehm ehm nie že sa tu začnete vyzliekať" ozval sa Zayn, ktorý sa tu z ničoho nič zjavil.
Neochotne som sa od Kendall odtrhol načo môj pohľad spadol na Zayna a jeho snúbenicu túliacu sa k nemu.
Jej belaso modré oči boli zapichnuté do Kendall a prezerala si ju od hlavy až po päty.

Musel som sa nad tým uškrnuť.
Ak by sme neboli na jej zásnubách povedal by som že žiarli.

,,Všetko najlepšie k zásnubám" ozvala sa Kendall keďže sa nikto nemal k začatiu konverzácie.

,,Ďakujeme" usmiala sa Perrie.

,,My sa ešte nepoznáme. Som Perrie" predniesla a vystrčila ruku smerom ku Kendall.
Tá sa na ňu tiež usmiala a prijala ju.

,,Veľmi dobre viem kto si. Som fanúšička Little Mix. Som Kendall."

A tak sa zoznámili dve ženy môjho života....

⭐⭐⭐⭐

O dve hodiny neskôr bola zábava v plnom prúde.
Práve som prišiel k baru vypýtať si niečo tvrdé.
Kendall ma hneď po príchode vytiahla na tanečný parket takže som mal pocit, že umriem.
Moja kondička je dobrá, chodím do posilňovne tak často ako mi to moja práca dovolí, no toto je horšie ako 5 hodín cvičenia.

Barman mi podal pohár whisky, ktorý som na jeden hlt vypil.

Pozrel som sa smerom na parket, kde sa šantili Kendall spolu s babami z Little Mix.
Veľmi dobre si sadli a s Perrie vyzerali ako najlepšie priateľky.

Mal som na ne perfektný výhľad a tak som si ich všetky mohol beztrestne obzrieť.

Všetky boli krásne, no Kendall a Perrie z nich vynikali.
Každá bola krásna svojím spôsobom. Kendall vyzerala ako vášnivá čertica pričom Perrie ako nevinné dievčatko.

To sa však len zdalo pretože tie kreácie, ktoré obe predvádzali mali od nevinnosti veľmi ďaleko.

Kendall mi ukázala, aby som sa k nim pripojil, no odmietol som.

Moje telo odmietalo akýkoľvek pohyb.

Namiesto tanca som sa pohodlne usadil na barovej stoličke a hľadel okolo seba.

Zrazu Perrie prestala tancovať a začala sa predierať smerom na chodbu.
Zrejme potrebovala ísť na vzduch keďže si zo sebou zobrala svoj čierny kabát.

Ani neviem ako postavil som sa na rovné nohy a pomaly sa predieral cez spotené telá smerom k nej.
Neviem či to bolo alkoholom v mojej krvi alebo návalom adrenalínu, no mal som pocit, že sa s ňou skrátka musím  porozprávať.

Vyšiel som von len v mojej čiernej košeli a rozhliadal sa. Asi je jasné, že to bol zadný vchod čiže sme boli v tmavej uličke kde nebolo veľa svetla.

,,Harry? Čo tu robíš?" ozvalo sa za mnou a tak som sa rýchlo otočil.

Stála tam predomnou a triasla sa od zimy.
Mala na sebe kabát, no aj tak sa celá triasla.
Mal som chuť podísť k nej, objať ju a už nikdy nepustiť.

Moje city k nej ešte stále úplne nevyhasli.
Lenže to čo cítim ku Kendall je rovnako silné.
Za obe by som obetoval všetko na tomto svete......

Dá sa milovať dve osoby naraz?

♥♥♥♥♥

Tak a som tu zase😘😘

Snáď sa vám to páči a užili ste si čítanie tejto kapitolky❤❤❤❤

Túto časť venujem úžasnej TimeaHoran 💖💜💗
Vidíme sa pri pokračovaní💖💜💗💋

VašaLaurie❤

About You // h.s. z.m. ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora