Zayn's point of view
,,Milujem vás directioners! Dúfam, že na mňa nezanevriete aj keď už nebudem vo One Direction. Zmenili ste nám životy a na to nikdy nezabudnem.
Zbohom!" zakričal som do mikrofónu a utrel si slzy, ktoré mi stekali po tvári.Nemyslel som, že ma ten odchod až tak zraní, no stáť tu na pódiu pred tisíckami directioners a vedieť, že toto sa už nezopakaju je veľmi bolestivé.
Všetci chalani sme k sebe podišli a objali sa.
Pevne a bratsky.Za ten čas od rozhovoru v štúdiu ma chalani vzali na milosť.
Normálne sa so mnou bavia až na jedného člena.
Môžte trikrát hádať ktorého.Harry so mnou za tie tri týždne ani raz neprehovoril.
Pozerá sa na mňa s toľkou nenávisťou až ma to trápi.Pred mesiacom sme boli najlepší kamoši a teraz?
Teraz by ma najradšej usmažil na vriacej panvici.
Odtrhli sme sa od seba, posledný krát som zamával naším zroneným fanúšičkám a odišiel do backstage-u.
Tam len čo som zbadal moju snúbenicu, skočila mi do náručia.
Pevne som ju objal a hlavu zaboril do jej voňavých vlasov.,,Tak teraz si voľný. Vypadni z nášho života" doľahol ku mne Harryho hlas.
Zamrzol som v pohybe a Perrie zalapala po dychu.
Pozrel som na ňu pričom ona neveriacky hľadela na Harryho.,,Ako môžeš niečo také povedať?! Veď je to tvoj najlepší priateľ!" skríkla nahnevane.
Mám taký pocit, že ju to zobralo viac ako mňa.
,,Ten Zayn, ktorý bol môj najlepší priateľ sa nesprával ako skurvený sebec! Som zvedavý kedy opustí teba! Zachvíľu mu ani ty nebudeš dobrá" skríkol.
V tom momente všetko stmavlo.
Videl som len červené bodky a jasný cieľ.
Harryho, ktorého som chcel vidieť na zemi ako ho dokopem k smrti.,,Ty!" zjapal som a rozbehol sa k nemu.
Onedlho sme boli obaja na zemi a bili sa hlava nehlava.,,Chalani! Prestaňte!" dochádzal ku mne krik Perrie a Kendall, no nevnímal som ho.
Zrazu ma od neho niekto odtrhol.
Bol to Liam.
Harryho držali Louis a Niall.,,Dopekla chalani! Čo to s vami je? Chováte sa ako nevyzretý tínedžeri" skríkol Liam.
,,To povedz tomu idiotovi. On na mňa skočil" odfrkol si Harry načo som po ňom znova vyštartoval.
Tentokrát mi v tom však Liam zabránil.
,,Pusti ma!" skríkol som na Liama.
,,Aby si ho zabil však?" povedal ironicky Liam.
,,Nie aby som odtiaľ konečne vypadol" okríkol som ho a tak ma pustil.
Vzal som Perrie za ruku a potiahol ju smerom k východu.
Vo dverách som sa otočil a pozrel na každého jedného z nich.
,,Prajem vám veľa šťastia do života. Nechcel som, aby to tak skončilo no......čo už. Snáď sa ešte uvidíme" pousmial som sa na nich, otočil sa a spolu s Perrie po boku odišiel.
,,Zayn ty krvácaš" zašepkala Perrie, keď sme vstupovali do auta.
Jemne sa dotkla mojej pery, ktorú som mal zrejme roztrhnutú.,,To nič nie je" usmial som sa a pobozkal ju na ruku.
,,Dúfam, že aspoň ty pri mne ostaneš" zašepkal som.
,,Samozrejme. Navždy" usmiala sa a vystrela ruku na ktorej sa ligotal zásnubný prsteň.
Zasmial som sa a pobozkal ju.
Snáď sa moje rozhodnutie odísť s kapely ukáže ako správne.
♥♥♥♥♥
Časť je dosť krátka, ale čo už...hlavne že je😁
Je naozaj zaujímavé že pri písaní tejto kapitoly som celý čas počúvala klavírne skladby a nakoniec z toho vyšla taká násilná časť.😏😏Chcem vám oznámiť, že je dosť možné, že trz už časti nebudú vychádzať každý deň, keďže prázdniny sa končia a začína škola😑😑😫😫😥😥
Tak snáď sa vám to páči💜💞💗
Časť venujem LARRyforever5543 ❤❤❤
VašaLaurie❤
YOU ARE READING
About You // h.s. z.m. ✔
FanfictionBol do nej tajne zamilovaný, no svoje city bol nútený potlačiť. Chodila s jeho najlepším kamarátom. Zariadil si život po svojom a našiel krásnu priateľku. No potom keď Zayn opustí skupinu a tým nezradí len jej členov, ale aj všetky fanynky po celom...