,,Dobré ránko láska" započula som ako ma niekto budí.
Trochu som sa pomrvila, otoila sa na druhú stranu rozhodnutá ďalej spať.,,Ale nooo" zasmial sa pritiahol si ma k sebe.
Zamrnčala som a otvorila jedno oko.
,,Nechaj ma spaaať" zatiahla som nevrlo. Bola som celá unavená a dolámaná.
Strašne ma bolela hlava a cítila som sucho v ústach.
Taká typická opica.,,Ale ja sa bez teba nudím" zatriasol mnou čo nebolo veľmi dobré riešenie.
Rýchlo som vyskočila z postele rovno do kúpeľne.
Oprela som sa o záchod a už to išlo.,,Láska si v poriadku?" ozval sa pri dverách.
Spláchla som a podišla k umývadlu.
,,Ako je dopekla možné, že ti nič nie je? Veď si vypil dvakrát viac ako ja" posťažovala som sa a opláchla sa studenou vodou.,,Mám prax" uškrnul sa, podišiel ku mne a zozadu ma objal.
,,Čo budeme dnes robiť?" spýtal sa a pobozkal ma na rameno.
Pozrela som sa na náš odraz v zrkadle a musela som sa usmiať. Pasovali sme k sebe.
Či už povahovo alebo zovňajškom.,,Vidím to na filmový deň" zamrmlala som otrávene.
,,Už sa teším" zamrmlal a ďalej sa venoval môjmu krku, ktorý obsypával malinkými bozkami.
Zrazu zazvonil mobil.
Zaynov mobil.,,Niekto ti volá zlatko" zasmiala som a chcela sa od neho odtrhnúť.
,,Dnes som neprístupný" zamrmlal.
,,Ale nie o ak je to niečo dôležité?" spýtala som sa odtiahla sa od neho.
Prekrútil očami a naštvane išiel do izby.
Nasledovala som ho.,,Haló?" opýtal sa do svojho iPhonu priom hovor dal nahlas, aby som celý rozhovor mohla počuť aj ja.
,,Dobré ráno Zayn. Mám zlú správu" ozval sa Harry.
,,Dobré. Čo sa deje?" spýtal sa a pozrel sa na mňa.
Sadla som si na posteľ do tureckého sedu a zo stolu si vzala tabletku, ktorú mi musel doniesť.
,,Ideme do Ameriky na dobu neurčitú" oznámil Harry otrávene.
,,Čože?" vyletelo z mojich a Zaynovych úst naraz.
,,Oh ahoj Perrie. Budeš to musieť bez svojho snúbenca prežiť" povedal pobavene.
Prekrútila som očami pozrela sa na Zayna.,,A načo tam ideme?" spýtal sa naštvane.
,,Máme tam pár koncertov"
,,A kedy odchádzate?" opýtala som sa smutne.
,,O piatej"
,,Dnes?"
,,Hej dnes" odpovedal namrzuto Harry. Očividne sa to ani jemu nepáčilo.
,,Dobre tak vidíme sa na letisku čau" povedal Zayn a urýchlene zložil.
,,Takže náš filmový deň sa asi nekoná čo?" spýtala som sa aj keď mi bola odpoveď jasná.
,,Asi nie" zamrmlal.
,,Ja nechcem, aby si znova odišiel." podišla som k nemu a objala ho.
,,Ani ja princess." zašepkal mi do vlasov.
,,Už mám toho po krk. Celého One Direction. Občas zvažujem, že odtiaľ odídem" povedal vážne.
Prekvapene som sa od neho odtiahla a šokovane naňho pozrela.
,,Chceš odísť z 1D?"
Nikdy predtým o tom nehovoril.
Mala som pocit, že je v kapele spokojný.,,Neviem. Už ma nebaví ako s nami robia čo len chcú. Nemám žiadnu voľnosť. Stále len Zayn musíš sa oholiť, Zayn nesmieš mať dlhé vlasy, Zayn nesmie si ich nechať prefarbiť" napodobňoval hlasy ich manažérov a ľudí zo štúdia.
,,Ja viem je to ťažké, ale naozaj chceš opustiť to čo ti dalo toľko veľa? Bez 1D by si bol...."
,,...len chudák ja viem" skočil mi do reči.
Odtiahla som sa od neho úplne a naštvane naňho hľadela.,,By si nebol tým čím si teraz. Robíš to čo ťa baví. Precestoval si celý svet a to všetko len vďaka vaším directioners. Mal by si byť vďačný a nie....." nedopovedala som.
,,Mala by si ma podporovať a nie odsudzovať" povedal naštvane a podišiel k dverám.
,,Ale ja ťa neodsudzujem ja sa ti len snažím dokázať že je to nefér voči chalanom a vaším fans." povedala som mierne vytočene.
,,A čo keď už ďalej nechcem takto žiť? Čo keď už nechcem byť ten sladký chalan z boybandu? Už ma to nebaví robiť vždy to čo chcú iný!!!" skríkol a vyšiel z izby.
,,Zayn! Zayn kam ideš!?" kričala som za ním no neodpovedal mi.
Jediné čo som počula bol treskot dverí.Spadla som na zem a rozplakala som sa.
Prečo mi to robí?
Veď som nič zlé nespravila.
Len som povedala svoj názor.♥♥♥♥♥
Nová časť je tu❤❤❤❤
Mobil mi úplne blbne takže berte prosím ohľad.
Už ma to tak strašne štve že až!!!No nič snáď sa vám časť páči💞💞💞💞
Časť venujem Sabinna-K ❤❤❤
VašaLaurie❤
YOU ARE READING
About You // h.s. z.m. ✔
FanfictionBol do nej tajne zamilovaný, no svoje city bol nútený potlačiť. Chodila s jeho najlepším kamarátom. Zariadil si život po svojom a našiel krásnu priateľku. No potom keď Zayn opustí skupinu a tým nezradí len jej členov, ale aj všetky fanynky po celom...