,,Šťastného Valentína láska" pošepkal mi do ucha Zayn a rozviazal šatku, ktorá mi zakrývala oči.
Pohľad mi padol na krásne prestretý stôl.
Lupienky ruží boli porozhadzované všade kam mi spadol pohľad.Či už na stole, podlahe a celej obývačke.
,,Wau Zayn!" dostala som zo seba užasnuto.
Bolo mi jasné, že pre mňa niečo pripraví veď je Valentín.....no toto bolo až príliš krásne.,,Páči sa ti to?" spýtal sa a tak som sa k nemu hneď otočila.
,,Robíš si srandu? Je to nádherné" skríkla som celá bez seba od šťastia a hodila som sa mu okolo krku.,,Milujem ťa" zašepkala som načo som ucítila jemné bozky, ktorými mi obsypával moje odhalené ramená.
,,Ja teba viac"
Odtiahli sme sa od seba a spoločne podišli k stolu. Gentlmensky mi odtiahol stoličku, aby som si sadla.
Musela som sa nad tým gestom pousmiať. Dnes je až prehnane romantický.Buď to bude tým Valentínom alebo niečo vyviedol a snaží sa to týmto vyžehliť.
,,Chvíľku počkajte slečna Edwards" poklonil sa a stratil sa v kuchyni. To som už nevydržala a na plné hrdlo sa rozosmiala.
Celé toto bolo veľmi milé, ale ak by bol taký stále asi by som to nevydržala.,,Podáva sa večera" predniesol a položil predomňa tanier s krvavým steakom a grilovanou zeleninkou. Presne tak ako to mám rada.
Chodíme spolu už tri roky.
Veľmi dobre sa navzájom poznáme.Konečne si sadol aj on a tak sme sa pustili do jedla.
Počas neho sme spomínali na minulosť, zábavné chvíľky, na ktoré do smrti nezabudnem.
Ako sme sa tak rozprávali uvedomila som si jednu vec.
Skoro všetky krásne spomienky od doby kedy sme s babami vyhrali X-Factor sú spojené zo Zaynom.
Bez neho si to neviem predstaviť. Keď budeme starí a vráskaví budeme spolu spomínať na chvíle z našej minulosť.Teda ak sa nič nepokašle.......
,,......a ako sme na tvojej oslave boli v Disneylande a spadla si rovno na Mickey Mausa a ten spadol na Snehulienku a tá na Olafa!!! Na toto....na toto do smrti nezabudnem" smial sa Zayn tým jeho roztomilým smiechom.
Pri pohľade naňho som sa pousmiala.
Síce si zo mňa robil srandu, no bolo mi to ukradnuté. Užívala som si túto krásnu chvíľku plnými dúškami.,,Čo je?" spýtal sa keď spozoroval môj nenápadný úsmev.
,,Nič ja len.......chcem si túto chvíľu navždy zapamätať. Ako sa na mňa pozeráš, ako sa na mne smeješ" pousmiala som sa načo vzal moju ruku do tej jeho.
,,Vieš Perrie myslím si, že túto chvíľu si do smrti zapamätáš aj keby nechceš" uškrnul sa Zayn a pomaly sa postavil.
Zamračila som sa a taktiež vstala.
Potiahol ma za ruku až na našu terasu.
,,Pezz"
,,Zaynee?"
,,Tak veľmi ťa ľúbim" zašepkal a hľadel mi priamo do očí.
,,To aj ja teba zlatko" začala som sa obávať toho čo bude nasledovať.
,,Milujem ťa najviac na svete. Si svetlom môjho života. Spolu sme si toho preskákali už veľmi veľa.....bez teba by som sa z toho stresu okolo 1D asi zbláznil." odmlčal sa a pokračoval. ,,Sme spolu už veľmi dlho a ja cítim, že je ten pravý čas posunúť nás vzťah na vyššiu úroveň." povedal a vtom si pokľakol.
Vypulila som naňho oči a neveriacky hľadela.
,,Perrie Louise Edwards. Vezmeš si ma?" povedal tú vetu, po ktorej túži každé dievča na tomto svete.
Počuť ju od muža, ktorého nadovšetko miluje.
Z vrecka svojích čiernych nohavíc vytiahol červenú krabičku. Otvoril ju a tak som stála tvárou v tvár krásnemu diamantovému prsteňu.
,,Zayn" zašepkala som šokovane.
Toto som nečakala.
Nečakala som žeby sa Zayn chcel tak skoro ženiť.,,Perrie?" spýtal sa s nádejou v očiach.
Chcem to?
Je to to čo naozaj chcem?
Chcem s ním ostať do konca života a byť len a len jeho?
♥♥♥♥♥
Hihihihi končím to trošičku napínavo😁😁😁
Snáď vám to nevadí😘😘😘
Túto časť som napísala ani nie za pol hodinu. Mala som ju už premyslenú, no nakoniec som to celé zmenila😏
No som spokojná s tým ako to je a veľmi dúfam, že sa to bude páčiť aj vám💜💜💜💜💜💜Túto časť venujem mojej naj naj kamoške Happy_Vickey 💞💞💞💞💞💞💞💞
Love yaaa💕💕💕Moc ďakujem každej z vás za veeeľku podporu❤❤❤❤❤
Ste neskutočné😍😍😍VašaLaurie❤
ESTÁS LEYENDO
About You // h.s. z.m. ✔
FanficBol do nej tajne zamilovaný, no svoje city bol nútený potlačiť. Chodila s jeho najlepším kamarátom. Zariadil si život po svojom a našiel krásnu priateľku. No potom keď Zayn opustí skupinu a tým nezradí len jej členov, ale aj všetky fanynky po celom...