18. ,,This is the end"

801 84 29
                                    

Vošla som do kaviarne celá rozrušená. Chcelo sa mi plakať. Dnešný deň bol ako nočná mora.
Utiekla som z vlastného domu pre hádku s mojím snúbencom a pristála na návrh stretnutia s jeho bývalým kamarátom, ktorý je mimochodom ešte stále zadaný.

Bože čo som to spravila?
Som to ja ale strašný človek.

Sadla som si úplne do kúta čo najďalej od zvedavých pohľadov.

Nebola som práve v najlepšom psychickom stave na fotenie sa s fanúšikmi alebo na otravných novinárov.

,,Dobrý večer. Máte vybraté?" spýtala sa ma mladá čašníčka, ktorá hľadela do malého zošita, kde si zapisovala objednávky.

,,Horúcu čokoládu. Ďakujem" zamrmlala som načo len prosto prikývla a odobrala sa preč.

Nespoznala ma.
Chvalabohu.

Pozrela som sa na nástenné hodiny, ktoré ukazovali tri štvrť na sedem.

Bola som tu o dosť skôr.

Pohodlne som sa usadila a zahľadela sa do zeme.

Nedalo mi to a tak som sa v mysli znova vrátila k mojej a Zaynovej hádke.

Flashback

,,Zayn takto to už viac nemože pokračovať" povedala som mu keď konečne vstal z postele a vošiel do kuchyne pre pohár vody.

Bolo pol šiestej.
Celý deň prespal, no aj tak vyzeral príšerne.

,,A čo mám robiť?" spýtal sa ľahostajne čo ma ešte viac rozčúlilo.

,,Žiť! Žiť ako ten Zayn do ktorého som sa zamilovala! Ktorý bol vždy veselý, rozosmieval ma keď som bola na dne a hlavne......Zayn ktorý ma miloval" posledné slová som zašepkala, keďže mi zlyhal hlas.

Pozerala som naňho a čakala čo spraví čo povie, no on nič.
Len tam tak stál a hľadel do zeme.

,,Tak už niečo povedz! Nebuď srab a hovor!" podišla som k nemu a kričala najhlasnejšie ako som vedela.

Slzy mi začali stekať po tvári.

Čakala som na slová z jeho úst, ktoré by ma upokojili.
Ktoré by ma uistili, že ma stále tak isto miluje lenže nič také neprichádzalo.

Chrbtom pravej ruky som si utrela všetky slzy a pozrela sa na tú ľavú na ktorej svietil snubný prsteň.

,,Ako chceš" zamrmala som a prsteň jedným pohybom stiahla z prsta.

,,Vybral si si to sám" zašepkala som a prsteň položila na kuchynský ostrovček pred ním.

Na nič som nečakala, vzala si bundu, mobil, kľúče od auta a vybehla z domu.

Za sebou som počula jeho volanie, no už bolo neskoro.
Svoju šancu mal a premárnil ju.

End of Flashback

Teraz tu sedím pred sebou mám pohár plný horúcej pochúťky a hľadím na prázdny prstenník na ktorom sa ešte pred hodinou vynímal zásnubný prsteň.

,,Ahoj" započula som pred sebou hlas a tak som tam presunula svoj pohľad.

Stál tam a vyzeral.......dobre.

Mal mokré vlasy čo znamená, že sa muselo rozpršať.
Na sebe mal koženú bundu, jeho typické čierne jeansy a modrú košeľu s bielymi pásikmi.

Kdeže on nevyzeral dobre.
Vyzeral perfektne.

Počkať!

Vážne tu slintám nad Harry Stylesom?

Áno slintáš a vôbec ti to nevadí.

Odpovedalo moje svedomie načo som sa jemne uškrnula.

,,Ahoj" usmiala som sa naňho.

,,Wau!" vyšlo z neho a tak som naňho neisto zahľadela.

,,Čo je?"

,,Nič len.....ty si sa na mňa usmiala" poznamenal nadčím som sa zasmiala.

Večer, ktorý vyzeral ako najhorší v mojom živote sa vďaka Harrymu premenil na jeden z tých najlepších.

Zabudla som na Zayna, na moju lásku k nemu, na to že sme sa asi rozišli.

,,Nepôjdeme ku mne?" spýtal sa líškovo keď sme dopili fľašu vína, ktorú objednal len čo prišiel.

Bezmyšlienkovito som prikývla. Harry zaplatil účet, ktorý medzitým čašníčka priniesla a vyšli sme do ešte stále daždivých ulíc Londýna.
Taxíkom sme sa zviezli k nemu domov.

Hneď ako sme vstúpili do jeho domu, pritisol ma ku dverám a začal bozkávať.

Neviem či to bolo tým alkoholom alebo mojím psychickým stavom, dobrovoľne som sa nechala odniesť do spálne......

❤❤❤❤❤

Áno áno stalo sa to načo všetky myslíte😂😂😂

Dúfam, že som vás touto časťou aspoň trochu prekvapila😁😇😄

Chcem vás upozorniť, aby ste si z toho nerobili unáhlené závery.
Pred nami je ešte veľa kapitol a tak sa toho môže ešte veľa stať😁😘

Časť venujem Jenn_es ❤❤❤

Snáď sa vám to páči💖💚💗💜

VašaLaurie❤

About You // h.s. z.m. ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin