Ach ja som ale sviňa😶
Áno áno je to všetko len žart😘
Milujem 1.Apríl😂😂😂😂
Samozrejme, žeby som ju nezabila preboha😶😶😶😶
Ale vlastne skoro každá z vás ma odhalila takže.......
Vy zjavne nie ale ja som sa pobavila😁
Takže tak......Vaša-pobavená-Laurie❤
💙💙💙💙💙💙💙💙
Jade's point of view
,,Tak čo ako sú na tom?" spýtala som ho okamžite.
Prudko sa nadýchol a pozrel sa na mňa smutným pohľadom.
Och to nie!
,,Podarilo sa nám ich obe zachrániť. Mamička je taktiež v poriadku" po hodnej chvíli povedal s veľkým úsmevom na perách.
,,Chvalabohu" akoby z nás opadla ťarcha.
Obe sú v poriadku.
Bože ďakujem.,,Ďakujeme pán doktor strašne moc" povedala som plačlivo a objala ho.
Bola som tak moc vďačná.
,,Počkať povedal ste obe? Čiže..." zamrmlal Claudimar načo mi to taktiež došlo.
Perrie bude mať.....
,,Áno slečna čaká dvojičky dievčatká" prikývol.
Z babami sme veselo zapišťali.
Pezz bude dvojitá maminka!!!!
To je úžasné!,,Možme ju vidieť?" spýtala sa Leigh.
,,Môžte, ale len na pár minút a najlepšie by bolo ak by vás nebolo veľa. Najviac traja ľudia, aby sme prvorodičku nerozrušovali" vysvetlil.
Rozhodli sme sa, že pôjdeme my baby.
Čiže ja, Jesy a Leigh.Vošli sme do izby, kde na posteli ležala so zavretými očami naša najlepšia priateľka.
,,Perrie?" zašepkala som.
Nebola som si istá či spí alebo len relaxuje.
Zrazu otvorila oči a na perách sa jej vyčaril široký úsmev.
,,Ahojte" taktiež zašepkala a pohladkala si bruško.
,,Bože Pezz tak sme sa báli" pribehla k nej Leigh a jemne ju objala.
To isté sme spravili aj ja s Jesy.Smutne sa pousmiala a zahľadela sa na ruky.
,,Už ste to počuli? Budem mať dvojičky" zamrmlala a pozrela sa na nás s iskričkami v očiach.
,,Áno počuli. Je to perfektné. Budeme mať dve nové členky v skupine." rozžiarila som.
Chvíľu sme sa ešte rozprávali, no potom do izby prišla sestrička s tým, že už musíme ísť.
A tak sme sa s ňou pomaly rozlúčili čo zabralo takmer 20 minút. Sestrička z toho nebola veľmi nadšená.
Skôr by som povedala, že ak by sme neboli známe osobnosti vyviedla by nás odtiaľ s pomocou ochranky.
Výhoda byť slávny.
Vyšli sme z izby a s úsmevmi na perách sa pobrali domov.
Teraz sme už mohli pokojne zaspávať.
Vedeli sme totiž, že Perrie aj naše maličké princezničky sú v poriadku.
❤❤❤❤❤❤
Takto by sa končila minulá časť keby som sa nerozhodla trošku vás napáliť😂😘😂
Áno viem bolo to tvrdé, ale čo už. Mám rada čierny humor😘Taaaakže budeme mať dvojičky❣❣❣❣❣❣❣
Kto sa teší????💘💙
Už mám aj vybraté mená😁😁😁
Časť venujem Sabinna-K ❤ little_wierd❤ EmmaRiddleStyles❤ KingCat094❤
VašaLaurie❤
ESTÁS LEYENDO
About You // h.s. z.m. ✔
FanficBol do nej tajne zamilovaný, no svoje city bol nútený potlačiť. Chodila s jeho najlepším kamarátom. Zariadil si život po svojom a našiel krásnu priateľku. No potom keď Zayn opustí skupinu a tým nezradí len jej členov, ale aj všetky fanynky po celom...