,,Dobré ránko" započula som chrapľavý hlas vedľa môjho ucha.
Jemne som sa usmiala a otočila sa k môjmu snúbencovi.
Pritlačila som sa k nemu načo sa zasmial.,,Nevedel som, že si v posteli až taká dračica" poznamel.
Vtom mi to došlo.
Rýchlo som otvorila oči a tak som sa stretla tvárou v tvár veľkému tetovaniu motýľa.,,Harry?!" skríkla som a okamžite sa od neho odtiahla.
Svoje nahé telo som prikryla dekou.,,Áno babe?" spýtal sa a lačne na mňa hladel.
,,Preboha" zamrmlala som a rukou si prekryla ústa v samom šoku.
Nie
Nie
NieZrazu ma dobehli všetky spomienky na včerajšok.
To, že som sa rozišla s mužom môjho života a aj to že som sa vyspala s jeho priateľom.Zdalo sa to ako sen, no len čo som sa pozrela na ruku na ktorej nebolo ani náznaku po snubnom prsteni celé to na mňa doliahlo.
Pozrela som sa na Harryho zaslzenými očami.
,,Toto sa nikdy nestalo rozumieš?" spýtala som sa tichým chrapľavým hlasom.
,,Prečo? Bola to jedna z mojich najkrajších nocí v živote" povedal rozhodnuto načo som sa ironicky zasmiala.
,,Ty sa pýtaš prečo?" skríkla som a spolu s dekou pritiahnutou na mojej hrudi som sa prudko postavila.
,,Tak ja ti poviem prečo. Chodíš s Kendall! Ja chodím so Zaynom, ktorého nadovšetko milujem!" hystericky som kričala a zbierala kúsky oblečenia, ktoré boli porozhadzované okolo postele.,,Chodím s Kendall, no to sa dá vyriešiť jedným telefonátom. So Zaynom nechodíš keďže si s ním včera rozišla a že ho miluješ? Ak by si ho milovala nestála by si tu teraz nahá pred mojou posteľou, v mojom dome, kde sme prežili vzrušujúcu noc!" povedal kľudne s úškrnom na tvári.
,,Ty si taký debil" povedal som skrz zuby a vošla do kúpeľne, aby som sa prezliekla.
Snažila som sa upokojiť, no celé telo sa mi nekontrolovateľne triaslo.
Akoby som sa ocitla v nejakom alternativnom vesmíre, kde je všetko naopak.
Za jeden deň sa toho toľko udialo.
Ako som sa mohla so Zaynom rozísť?
Všetko čo som povedala alebo urobila bolo v návale hnevu a následného zúfalstva.A tá najhoršia vec na tom všetkom bola, že sa mi minulá noc svojím spôsob páčila.
Pamätám si každý jeho dotyk, každé jedno slovo venované len a len mne.
Jeho dokonalé pery.......Dopekla do čoho som sa to dostala?
Už oblečená som sa pozrela do zrkadla.
Predomnou stála obyčajná uplakaná troska.
Nemohla som sa na seba viac pozerať, celá som sa sama sebe hnusila.Utrela som si všetky slzy a vyšla z kúpeľne.
Na moje prekvapenie v izbe nikto nebol.
Potešila som sa tomu, nechcela som to viac rozpitvávať.Prešla som schodmi až na prízemie, kde na sedačke sedel Harry.
Lakťami sa opieral o kolená a ruky mal v dlaniach.Musel ma upočuť pretože po mne strelil rýchlym pohľadom.
Zastala som na poslednom schode a pozrela sa na moje prepletené ruky.
,,Pozri........bola to chyba." zamrmlala som.
,,Už sa to nebude nikdy opakovať" povedala som rázne pozrela sa do jeho očích.Po celom dome sa rozsiahlo trápne ticho.
Jediné čo bolo počuť bol môj zrýchlený dych.,,Chcem vedieť len jednu vec" povedal potichu a skrátil medzeru medzi nami.
,,Ak by tu nebol žiadny Zayn ani Kendall a mohla by si bez výčitiek povedať či sa ti táto noc páčila.......aká by bola tvoja odpoveď?" zamrmlal blízko mojej tváre.,,Harry" zašepkala som zronene.
,,Perrie?" čakal na odpoveď, ktorú som mu nemohla dať.
Sama som si nevedela odpovedať.
Páčilo sa mi to?
Noc strávená s ním?Chcela som povedať, že nie.
Chcela som mu dať najavo, že pre mňa to vôbec nič neznamenalo.No nešlo to.
Nešlo to, pretože som si noc s ním užila.
Bolo to niečo úplne iné ako so Zaynom.
Cítila som pri tom niečo iné.,,Ani nevieš s akou radosťou by som ti chcela povedať nie, lenže páčilo sa mi to a to je chyba. Veľká chyba." sklonila som hlavu a pozrela sa na naše nohy.
Stál príliš blízko dopekla.,,Vedel som to. Ty Zayna nemiluješ pretože cítiš niečo ku mn...."
,,Ako som povedala bola to veľká chyba" skočila som mu do reči a odtiahla sa od jeho tela čo najďalej. Prešla som okolo neho až do predsiene, kde som si vzala kabát a rýchlo sa obula.
Otočila som sa naňho.
Zmätene na mňa hľadel.
Chcel niečo povedať, no predbehla som ho.,,Toto sa už nikdy nezopakuje. Buď šťastný s Kendall a ja sa to posnažím medzi mnou a Zaynom nejak urovnať. My k sebe nepatríme Harry. Všetko by to skomlikovalo. Držím ti palce v živote. Si skvelý človek a aj keď je to bolestivé priznať si, mám ťa rada ako.......ako kamaráta. Zbohom" zamrmlala som a nadobro vyšla z jeho domu.
Snažila som si nahovoriť, že robím správne rozhodnutie.
Bude to tak lepšie pre nás oboch.Avšak po ceste taxíkom domov za Zaynom som to nevydržala a na plné hrdlo sa rozplakala.
Bola som neskutočne zlomená.
Celá táto situácia bola tak strašne komplikovaná a bolestivá.Milujem Zayna, no čím ďalej tým viac sa mi do srdca prediera jeden votrelec, ktorý tam nemá čo robiť.
🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Helloooo❣❣❣❣
Hlásim sa s novou časťou.😽😽😽
Je taká o ničom.
V podstate sa v nej nič neudialo, no snažila som sa potešiť všetky z vás aj tie čo chcete #Herrie, aj tie čo #Zerrie. ❤
Vďaka tomu som s Perrie urobila úplne zničenú osobu🙊🙈😏😶Nechcela by som byť na jej mieste.....😏
Veľmi ďakujem za 1,92K v priebehu mesiaca💗💚💜💝💖
Moc moc si to vážim❤❤❤Ták snáď sa vám to páčilo😘💝💗💚💜💙
Časť venujem EmmaRiddleStyles ❤❤❤
VašaLaurie❤
YOU ARE READING
About You // h.s. z.m. ✔
FanfictionBol do nej tajne zamilovaný, no svoje city bol nútený potlačiť. Chodila s jeho najlepším kamarátom. Zariadil si život po svojom a našiel krásnu priateľku. No potom keď Zayn opustí skupinu a tým nezradí len jej členov, ale aj všetky fanynky po celom...