3. ,,Three people in bed"

1.2K 112 9
                                    

Pomaly som sa začala zobúdzať cítiac ako ma niečia ruka hladí po zadku. Bolo to príjemné.
Viac ako príjemné.
Ešte stále neprebudená som sa otočila k mojej láske a pritiahla sa k nemu.

On ma objal a pohladil po vlasoch.

Bola by to krásna romantická chvíľa lenže niečo mi tu nesedelo.

Zaynova prirodzená vôňa bola iná.
Pomaly som roztvorila oči a tak sa mi naskytol pohľad na tvár, o ktorej sa mi ani nesnívalo.

,,HARRY!!!" zjačala som šokovane načo sa ozval buchot akoby niečo spadlo na zem.
Alebo skôr niekto.

,,Au!" ozval sa Zayn pričom sa zbieral zo zeme.

,,Čo tak kričíš?" spýtala sa osoba, ktorá tu nemala čo robiť.

,,Harold? Čo dopekla robíš v našej posteli? A prečo držíš moju priateľku za zadok?" spýtal sa Zayn zhrozene.

Až teraz som si uvedomila ako blízko som pri Harrym.
Rýchlo som sa od neho odtrhla a prikryla sa Zaynovým paplónom.

,,Čo? Kde?" spýtal sa ranným chrapľavým hlasom a konečne roztvoril oči.

,,Vypadni z našej postele ty idiot!" skríkla som a kopla doňho celou silou čo sa vyplatilo keďže sa strepal na zem tak ako pred chvíľou Zayn.

,,Čo ti šibe? Ako mám vedieť ako som sa dostal do vašej postele, keď ani neviem ako som sa dostal do Londýna?" spýtal sa nasrato Harry a začal sa škrabať zo zeme.

Aj keď to nebolo pre túto situáciu vhodné musela som sa uškrnúť.
Vidieť Harryho takto na kolenách a úplne dezorientovaného bol pekný pohľad.

,,Sakra" zamrmlal a hladil si čelo na ktoré musel pri tom páde spadnúť.
Môj úškrn sa zväčšil.

Pozrela som na Zayna. Pár sekúnd sme na seba hľadeli a v tom sme sa rozosmiali. Smiala som sa tak veľmi až mi slzy tiekli po tvári.
Celá táto situácia bola smiešna.

,,Prestaňte! Duní mi v hlave!" skríkol naštvane, pozbieral sa zo zeme a s treskotom dverí vošiel do kúpeľne.
Podotýkam, do mojej a Zaynovej kúpeľne.

Postavila som a podišla k mojej láske.

,,Toto je ale zaujímavé ráno čo?" spýtal sa s úškrnom na tvári načo som prikývla a zasmiala sa.

,,Ale hladkať ťa po tvojom dokonalom zadočku nemusel. To môžem len ja" povedal a buchol ma po ňom.

,,Ale ale čo si to dovoľujete? Ja som zadaná žena" povedala som naoko pohoršene.

,,To teda si" nahol sa ku mne a pobozkal ma.
Dlho sme sa bozkávali, odtrhli sme sa od seba až keď sa ozval treskot naších vchodových dvier.
Odišiel.

Ako malé dieťa. Bolo by lepšie ak by sme si to vysvetlili ako dospelý ľudia, lenže to by nemohol byť Harry však?

♥♥♥♥♥

Snáď sa vám nová časť páči❤❤
Vidíme sa pri pokračovaní💋💋💋

VašaLaurie❤

About You // h.s. z.m. ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora