~ Geçmiş. ~
"Odaklanmalısın." dedi benden bir kaç yaş büyük olduğunu düşündüğüm çocuğa büyük adam , ya da amca.
Onları gizlice izlemenin verdiği ajanlık duygusu beni benden alıyordu , aynı izlediğim çizgi filmlerde ki kızlar gibiydim tek ihtiyacım olan şey süper güçlerimin olmasıydı ama işte dediğim gibi onlar çizgi filmdi. 4 yaşında olmama rağmen bunu anlayabilecek bir zekam vardı -hiihihi-.
Onları izlemeye devam ediyordum. Yeni komşularımız , ne olduğunu anlamadığımdan olayı çözmeye çalışıyordum. Bahçelerinde bir masa masanın üstü ise yemek yerine bir kaç çeşit aletimsi eşyamsı şeyler ile donatılmıştı. Sanırım amcanın mesleği marangozluk falandı. Öyle düşünüyordum."Eğer odaklanmazsan , bunları hareket ettiremezsin, Zayn." dedi amca.
Ne yani odaklanırsam her şey olabilir mi ? diye düşünmeye başladım. Sevmediğim insanların kafasına un kutusunu boşaltabilirdim ! Bebeklerimi kolayca bulabilirdim ! Bunu kesinlikle öğrenmem gerekiyordu.
"Odaklanıyorum baba , ama olmuyor. Beceriksizim." diye sitem etti çocuk. Adını tam duyamamıştım.
"Sanırım bizi izleyen yeni arkadaşın bize yardım edebilir, ufaklık çalılıkların arkadasında durmaktansa bizi yakından izlemeye ne dersin?"
İçten bir gülümseme ile amca yanıma doğru geliyordu. Gözlerim dolmuştu ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Yakalanmıştım ! Gizlenmeyi bile beceremiyordum. Hiçbir şeyi beceremiyorum !. Bende o çocuk gibiydim. Beceriksiz.
"Sen komşularımızdan birisi olmalısın. Ben Yasser. Bana Yasser Amca diyebilirsin , yada ne demek istersen :) " .Yasser amcanın sevimli yüzüne baktığımda gözlerimdeki yaşların gittiğini hissettim. Bana çok iyi davranıyordu.Kızacağını düşündüm ama kızmamıştı.
"Ş-şey üzgünüm bende Mirlanda. Mirlanda Ruben."
"Memnun oldum Mirlanda , bu da benim oğlum, Zayn.""Baba,ben kimseyle tanışmak yada arkadaş istemiyorum." dedi Zayn.
Sanırım beni sevmemişti. Gözlerimin tekrar dolduğunu hissettim. Herkesle arkadaş olabilirdim , insanların beni sevmesini istiyordum ama o beni sevmemişti. Ona kötü bir şey mi yapmıştım ? Belki de süper güçlerinin sadece kendisinde olmasını istemişti. Ama ne olursa olsun beni çok kırmıştı !.
"Zayn , ne kadar ayıp ! Git ve Mirlanda ile arkadaş ol." diyerek sözünü tekrarladı Yasser Amca.
Ama Zayn yerinden kıpırdamadı bile. Onları rahatsız ettiğimi düşünmeye başlamıştım a-ama bir şey yapmamıştım ki ben. Eve doğru yola gitmem gerektiğini anlamıştım. Kendimi çok kötü hissediyordum. Tıpkı Scooby Doo 'da canavarı bulmak yerine yemek yerken yakalanan Shaggy gibi."Rahatsızlık verdiğim için özür dilerim, şey gerçekten üzgünüm. İyi günler." diyerek evimize doğru adımlarımı atmaya başladım.
"Önemli değil Mirlanda, ne zaman istersen gelebilirsin :) " diyip içtenlikle gülümsedi amca .Sanırım onları rahatsız etmemiştim. Bu beni mutlu etmişti. Zayn ise domuzluk yaptığı için benden rahatsız olmuştu evet aynen öyle. Zayn tam bir domuzcuk gibi davranıyordu. Siyah domuzcuk.
~~ Günümüz ~~
Çok sevgili adını - soy adını- yeni öğrendiğim Malik teneffüsün bitmesiyle sınıfta yanımdaki yerini aldı. Sigara kokusunu aldığımda yüzümü biraz buruşturmuştum. Ama parfümü ile birleşince hiçte fena sayılmazdı. Neyse.
"Hah , tahminim doğruymuş." dedi Malik.
"Ne tahmini.?"
"Sigara içmiyorsun. İçmeyeceğini biliyordum. " dedi ve devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Real Or Dream.
Fanfic"Nerde korku filmleri ? Sana ne oldu ? " . Soruların ardı kesilmiyordu. "Sakin ol Em , sadece birisini kafaya taktım , biraz aşırı sayılabilir." "İsmi ? " "Bilmiyorum. Ama o kendini "Malik" diye tanıttı. " ~~ Kaç yıl gerisini hatırlayabilirsiniz ? H...