Not: Pek istediğim gibi bir bölüm olmadı , o yüzden affınıza sığınıyorum. Daha farklı şeyler yazabilirdim belki ama aklıma gelmedi , bu yüzden cidden üzgünüm. Umarım beğenirsiniz , yorumlarınızı bekliyorum... x <3
Geçmiş ~~
Zayn ve babasını izlerken onlara çok imrenmiştim. Annesi ile annem ise bizde oturuyordu. Zayn ve babası birlikte basketbol oynuyorlardı. Kız olmama rağmen basketbolu çok severdim , ama babası ile zaman geçirmesi daha da hoşuma gidiyordu. Çünkü benim babam sürekli meşgul , sürekli iş peşinde. Onlara baktığımı anlayınca Yasser amca gülümsedi. Ona karşılık bende gülümsedim ama bu pek içten bir gülümseme sayılmazdı. Onları izleyip daha fazla üzülmemek için içeriye bebeklerimle oynamaya geçmiştim. Annemler ise içeride bir şeyler konuşuyorlardı. Ben de bebeklerimle oyalanırken kapı zili çalmıştı.
Annem güler yüzle kapıyı açarken terlemiş olan Zayn ve babası içeriye girmişti. Zayn'in saçları terden dümdüz olmuş ve gözlerine yaklaşıyordu.
"Terlemiş domuzcuklar gibi görünüyorsun Zaynie. "
dediğimde bana sinirlenircesine bakmıştı , bende kıkırdamıştım. Verecek cevabı olmayan Zayn ise babasına sitem etti.
"Baba ! Mirlanda bana domuzcuk dedi ! ".
"Ama öyle görünüyorsun Zayn " dedi ve gülümsedi . Bende Zayn 'e zafer gülüşümü attım.
"Artık eve gitmeliyiz , duşa girmelisin Zayn. Yoksa tiyatroya gidemezsiniz." dedi Trisha teyze.
Ne yani hem basketbol oynuyor hem de tiyatroya mı gidiyorlardı ? Zayn'i çok kıskanmıştım. Gitmesinden değil , biz sadece yılda bir giderdik ondan sonra ise babam işe dönmek zorunda olurdu.
"Ne yani işe gitmeniz gerekmiyor mu ? " diyerek sormuştum Yasser amcaya.
"Aslında gerekiyor Mirlanda , ama Zayn için bugünlük işi ektim." dedi ve gülümsedi.
Zaynin ise özgüveni tam yerindeydi. Onun kadar şanslı olmak için çok şey yapabilirdim.
"Size iyi eğlenceler. " diyebildim sadece.
"Sende gelmek ister misin ? " diye sormuştu Yasser amca .
"Baba ! Bugün ikimize özel olmalı ! " diyerek benden önce zayn cevabı vermişti.
"Şey, zaynie haklı. Size iyi eğlenceler. " dedim tekrar ve gözlerimden akan yaşlarla odama geçmiştim. Bu kadar şanssız olduğum için içimden hem Tanrıya , hem de babama sitem ediyordum. Babam beni sevmiyordu.
"Mirlanda , bizimle gel." diyerek Zayn gelmişti.
"Beni istemediğini düşünüyordum ? Ve şey sen haklısın . Babanla gitmelisin Zaynie."
"Ama senin ağlamanı görmek istemiyorum. Şu an sevimsiz görünüyorsun. Sana gel dedim."
"Şey , peki." diyerek göz yaşlarımı sildim.
"Ama tek bir şartım var." dedi ve gülümsedi , devam etti.
"Orada eşler halinde durmalıyız ve benim eşim sen olacaksın. Anlaştık mı ?"
"Anlaştık."
Salonun kapısının önüne geldiğimizde pembe elbisem ile kendimi prenses ilan etmiştim. Evet öyleydim. Zayn ise prens demek için biraz daha uğraşmalıydı. Yasser amca Zayn 'in bir arkadaşını ve onun babasını görünce konuşmaya başladı. Yaklaşık 6 kişiydik ve Zayn'in arkadaşı zaynin aksine domuzcuklardan değildi. Konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Real Or Dream.
Fanfiction"Nerde korku filmleri ? Sana ne oldu ? " . Soruların ardı kesilmiyordu. "Sakin ol Em , sadece birisini kafaya taktım , biraz aşırı sayılabilir." "İsmi ? " "Bilmiyorum. Ama o kendini "Malik" diye tanıttı. " ~~ Kaç yıl gerisini hatırlayabilirsiniz ? H...