Sorry, vorig hoofdstuk was nogal kort maar dat komt omdat er nu een stukje komt wat Jazz mee maakt. En het is niet zo logisch als dat pas heel laat komt, vandaar dat het nu komt. Dit stukje begint vanaf dat Jazz nog thuis was, en wat Jazz mee maakt. Dus niet zo als de vorige hoofdstukken waar het over Claire ging. Veel plezier met het lezen! Dus nu een hoofdstuk vanuit Jazz
---
Brrr ik krijg de rillingen van die vent. Meende hij nou dat hij kwam? Maar hij heeft wel gelijk, ik zit me nu echt de hele tijd zorgen te maken, wat wilt hij nou eigenlijk van me? Ik heb zo'n zin om hem een klap recht in z'n face te geven! Was ik hem maar nooit tegen gekomen! Wat ben ik toch een sukkel. Ik kwam hem tegen op een klassen feest en ik werd verliefd op hem. We spraken best vaak met elkaar af en uiteindelijk begon hij me te chanteren dat als ik niet zou doen wat hij zei hij anders mensen waar ik om geef iets aan te doen. Daardoor begon ik te doen wat hij zei.Ik probeer te slapen maar het lukt me niet. Ik kijk op m'n mobiel naar m'n whatsapp berichten. Het is al 5:12. Ik heb geen whatsapp bericht alleen nog het laatste bericht van Lucas.
Ik hoor iemand van buiten af roepen.
'Godverdomme Jazz nu naar buiten komen, je zou er al moeten zijn b*tch!' hoor ik Lucas roepen. Ik leg mijn mobiel neer op mijn bureau en klim via de pijp aan de muur naar beneden.
'Je weet wat er gebeurt hé als je het niet doet' zegt Lucas terwijl hij zijn zakmes onder m'n kin houd.
'J..j..ja' stotter ik. Hij houdt me vast in een houdgreep, als ik maar een beetje met m'n armen beweeg voel ik de pijn door heel mijn lichaam.
We lopen door de stad. Langs allerlei winkels, ze zijn allemaal gesloten.
'Mee lopen jij, niet zo tegen werken, je wilt niet mee maken wat er dan gebeurt'. Ik weet niet wat ik er op moet zeggen, dus zeg ik maar niks.
'He joh weet je niks om te zeggen?' terwijl hij dat zegt geeft hij me een trap in m'n rug.
'Aah' roep ik terwijl ik in elkaar krimp.
'Durf je nu eindelijk je mondje te openen?'.
We stoppen voor de juwelier.
'Pak wat je kan trut en zorg ervoor dat je met wat terug komt' zeg hij.
Ik snap niet wat ik ooit in Lucas heb gezien. Ik was gewoon verblind door de liefde denk ik. Ik loop naar de juwelier, hij had me gereedschap gegeven om de deur te kunnen openen. Opeens hoor ik voetstappen, ik voel me blijdschap in me op komen.
'Hey gozer, lukt het een beetje?' hoor ik een jongens stem zeggen.
Alle blijdschap is weer verdwenen.
'Trut, zo bij het plein met de spullen, en waag het niet om te ontsnappen' terwijl ze dat zeggen lopen ze weg.
Ik weet dat ik hier niet onderuit kom. Ze zijn weggelopen, want stel je voor dat ik wordt gensapt, dan zijn hun al vertrokken. Ik breek de deur open.
'Argh shit' zeg ik, er zit een snee in m'n rechter hand door het mes. Er lopen wat tranen over mijn wangen, hoe heb ik het zover kunnen laten komen? vraag ik me af. Ik leg het er maar bij neer en ga verder waar ik mee bezig was. Nooit geweten dat inbreken zo gemakkelijk zou zijn. Ik sta in de juwelier, en ik weet niet wat ik zou moeten pakken. Ik grijp wat horloges en sieraden uit de kasten nadat ik ze heb open gemaakt. Ik ren zo snel ik kan de winkel uit.
De sieraden en horloges had ik in m'n tasje gestopt. Ik zie Lucas en zijn vriend al zitten.
'He, waar bleef je nou ik zat de hele tijd te wachten!' roept hij terwijl ik hem tegemoet ren.
'En wat heb je? Komop hier met die sieraden!'.
Ik geef hem de sieraden uit m'n tasje, en ik krijg een klap recht in m'n face. Ik voel de tranen weer komen.
'Wat is dit nou weer voor prul, kan je niet eens dure dingen stelen?!' zegt hij terwijl hij de sieraden bekijkt.
'Waarom doe je me dit aan, je chanteert me gewoon?!' zeg ik, dat had ik beter niet kunnen zeggen.
'Hou je bek trut' fluistert hij in m'n oor, ik krijg er de rillingen van.
En ik krijg er nog een klap in m'n gezicht achteraan. Ik voel de tranen komen.
'Maak dat je weg komt en snel! Zorg ervoor dat je nu met meer geld waarde aan komt!' roept Lucas me nog na.
Ik hoop dat ik niemand van school tegen kom in de pauze, die vragen vast waarom ik niet op school was. Ik loop door de stad, het is veel lastiger om dingen te stelen als het al licht is en de winkels open zijn. Ik moet om 16:30 op het plein staan, dan moet ik de dingen die ik gestolen heb aan Lucas geven. Daarna kan ik weer naar huis, ik heb alleen wel een smoesje nodig. Misschien moet ik zeggen dat ik nog snel even 's ochtends voor een SO ging oefenen bij m'n vriendin. Morgen kan ik gewoon naar school maar na de pauze moet ik spijbelen en naar de stad gaan om dingen te stelen van Lucas.
---
Yeah Yeah spannend....... :) Vinden jullie het al wat? Laat het in de reacties weten! :D
JE LEEST
Love + Boyfriends + Hate = Problems
ChickLitSpannend en romantisch, wat wil je nog meer? Claire is een 16 jarige puber die van alles mee maakt, ze zit in de 4e klas van havo. Natuurlijk komen er jongens voor in dit verhaal, in haar klas zit Dave. Later komt ze een andere hele leuke jongen teg...