Ik hoop dat jullie het vorige hoofdstuk een beetje spannend vonden :) Nu gaat het weer over Claire, dus wat je zo gaat lezen gaat weer over Claire en wat ze mee maakt. Dus kortom een P.O.V. van Claire maar dat zullen de meeste hoofdstukken wel worden en misschien een keertje niet maar dat typ ik er dan wel bij! Veel suc6 met het lezen :P
---
Ik, Noa en Anouk fietsen samen het schoolplein op. Ik heb ze verteld over Jazz maar dat ze het echt niet verder mochten vertellen.'Misschien is er wel iets heel ergs met Jazz aan de hand' zegr Noa.'Nou zeg je stelt met echt gerust hoor'.'Oh, sorry' zegt Noa een beetje zielig. We zetten onze fietsen op slot en lopen de school in.'Beste vriendinnen zijn ervoor om alles met elkaar te delen en elkaar te troosten' zegt Anouk, ze knuffelen me allbei. Ik voel me een beetje schuldig want ik heb niet aan ze vertelt over Dave en Melvin.Dave komt naar me toe lopen.
'Hey, heb je nog wat te doen vandaag?' vraagt hij.
'Eeh, weet niet'
'Zo'n moeilijke vraag is dit toch niet?' zegt hij grinnikend. Ik voel me een beetje rood worden omdat het zo'n dom antwoord van me was.
'Tsja, ik denk dat ik wel kan'
'En weet je het ook zeker?'
'Ja, nu wel'
'Oke, zullen we dan naar de stad gaan?'
'Ja, is leuk!'Als Dave weg is komen m'n vriendinnen naar me toe.
'OMG je hebt een afspraak met de leukste jongen van de wereld!' zegt Anouk.
'Je bent op Dave hè?' zegt Noa een beetje teleurgesteld. Ik weet niet wat ik daarop met zeggen. Ik voel mezelf al rood worden, ik wordt echt snel rood joh!
'Je moet blozen! Volgens mij ben je verliefd!' zegt Anouk.
'Nee joh, ik ben echt niet op Dave'
'Héél zeker?'
'Ja' zeg ik terwijl ik verlegen naar de grond kijk.
'Je hoeft het echt niet te verbergen hoor, vriendinnen zijn ervoor om elkaar dingen te vertellen!'
'Misschien, een beetje'
'Nou, dat wordt nog wat als we alle drie op dave zijn....' zegt Noa een beetje kattig.
'Pff, je ziet toch duidelijk dat Dava op Yara is' zegt Anouk dan.We lopen de klas in. Ik zie dat Yara er al zit, ze zit op haar mobiel. En het gaat me geen ene reet aan wat ze op haar mobiel aan het doen is, ik hoef het niet te weten maar eigenlijk weet ik het al. En ja hoor, ze is aan het whatsappen met Dave. Dave zit nog niet in de klas, die hangt vast nog ergens rond.' Die Dave is zóóó knap' zegt Yara opeens tegen me. 'Jaja, dat weten we nu wel' zeg ik een beetje katterig, maar dat is ook net de bedoeling.'Volgens mij vindt hij me wel leuk' zegt Yara, maar dat had ze beter niet kunnen zeggen.'Ja joh, denk je nou echt dat hij JOU leuk vind?' en ik geef haar een klap, recht in haar face.'What the hell!' roept Yara.'Ooh bitch fight!' roepen wat jongens. Net op dat moment komt de leraar binnen, 'Wat is hier aan de hand?'. 'Claire gaf me een klap in me gezicht!' roept Yara dan. Boos loop ik de klas uit en gooi de deur zo hard als ik kan achter me dicht.
Dan kijk ik recht in twee mooie bruine ogen...'Wat is hier aan de hand?' zegt Dave. Ik voel me nu al weer rood worden.'Vraag dat maar aan Yara' zeg ik.'Waarom zou ik het aan Yara vragen als jij nu voor me staat?'. 'Eehm, misschien omdat het kan?'. Net op dat moment deed de leraar de deur open.'Mevrouw Wissink! Ga maar naar de congiërge, en vertel je verhaal daar maar!' zegt de leraar. Waarom moet mij dit nou overkomen?! Nu net terwijl de leukste jongen van de wereld voor me staat, en dan noemt hij me ook nog eens bij achternaam! Terwijl ik dat denk moet ik opeens denken aan Melvin, hij is ook nogal leuk. Dave kijkt me met een vragende blik aan terwijl hij de klas in loopt.
We hadden een uur eerder uit omdat er een leraar ziek was en er kon geen vervanger komen.'Hey, zullen we naar de stad gaan?' vraagt Dave terwijl hij naast me loopt. 'Ja, ik haal mijn fiets even!' zeg ik terwijl ik naar de fietsenstalling loop. Ik haal mijn fiets van het slot, maar dan zie ik dat mijn band lek is.
'Shit!' roep ik.
'Wat is er?' vraagt Dave.
'M'n band is lek'
'Zal ik wel een keer maken' zegt Dave 'Spring nu maar even bij me achterop'.
Ik voel mezelf al helemaal glunderen!
Ik spring bij Dave achterop.'Pak me maar vast hoor, dadelijk val je er nog af, en dat moeten we niet hebben' zegt Dave, tenminste ik dacht dat hij dat zei want ik kon hem niet zo goed verstaan. Voorzichtig doe ik mijn armen om zijn middel, mijn hart begint al sneller te bonken. Ik zit gewoon bij Dave achterop dringt het tot me door! Ik voel me het gelukkigste kind op aarde!
---
Hiernaast zie je Taylor Lautner als Dave!!!
JE LEEST
Love + Boyfriends + Hate = Problems
ChickLitSpannend en romantisch, wat wil je nog meer? Claire is een 16 jarige puber die van alles mee maakt, ze zit in de 4e klas van havo. Natuurlijk komen er jongens voor in dit verhaal, in haar klas zit Dave. Later komt ze een andere hele leuke jongen teg...