Hoofdstuk 16

195 7 8
                                    

Hier komt het volgende hoofdstuk en ik hoop dat je het leuk gaat vinden! Sorry mensen ik weet dat ik echt al een half jaar ofzo niet op wattpad heb gezeten en dat spijt me! Maar vandaag bedacht ik van 'hè ik heb echt zin om verder te gaan met mijn boek' dus heb ik dat gedaan! Jeee!
---
Noa en ik zitten nog op de bank. Maar mijn moeder is boven met mijn vader aan de telefoon. Als mijn moeder terug komt verteld ze dat hij deze week nog terug komt naar Nederland. Hij wist helemaal niks van wat er met Jazz aan de hand was, en volgens mij was dat ook de enige rede dat hij nu komt. En hij heeft toegegeven dat hij inderdaad een vriendin had, die komt ook mee en zei is gescheiden en heeft 2 kinderen. Een jongen van 18 met de naam Daniël en een meisje van 14 met de naam Loë (spreek je uit als lo-ee). En ik mag die kinderen nu al niet! Ik bedoel wie zou de kinderen mogen van de vrouw die je vader ge woon heeft afgepakt?! Inderdaad niemand!

'Zullen we wat leuks gaan doen? Want je hebt wel heel veel problemen aan je hoofd' zegt Noa. 'Dat lijkt me inderdaad wel een goed idee' zeg ik terug. 'We zouden Anouk ook mee kunnen vragen' zegt Noa dan. Ohja... dat was ik al weer helemaal vergeten. Die dag in dat restaurant met Melvin, waar Anouk en Dave ook waren...

'Nou, eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in, als Anouk mee gaat' antwoord ik.

'Hoezo? Is er iets gebeurd tussen jullie?'

'Soortvan'

'Wat dan?'

'Nou... die ene dag toen ik met Melvin naar het restaurant ging..'

'Ja? Wat heeft dat met Anouk te maken dan?'

'Anouk en Dave waren daar ook...'

'Samen?!' Vraagt Noa bedrogen.

'Ja, samen'

'Dat meen je niet!'

'Helaas wel ja'

'Maar ze wist toch dat wij hem ook leuk vonden?!'

'Dat dacht ik ook ja'

'Dat vind ik echt heel laf van haar'

'Me 2'

'Laten we dan gewoon samen met zijn 2 gaan shoppen' zegt Noa nog steeds een beetje verslagen door het idee dat Anouk ons gewoon bedrogen heeft, Hallo! Ze is onze bff en dan doet ze ons dit aan! Alhoewel... ik realiseer me ook dat ik ook samen met Dave naar de stad ben gegaan naar de bakkerij van Melvin. Maar Dave was degene die mij vroeg en dan gaan je natuurlijk geen nee zeggen. En met Anouk en Dave was het vast andersom, ik weet zeker dat Anouk degene was die Dave mee uit vroeg.

Noa en ik zijn pas net in de stad en hebben het al reuze gezellig, we lopen elke winkel in en hebben al tassen vol. Noa is echte een schatje, ik vind het zo fijn om even wat anders aan mijn hoofd te hebben dan al die problemen.

We hebben ook al veel make-up gekocht, maar dat mocht ook wel ik ben al heel lang niet wezen shoppen, dat miste ik echt. Ik heb al nieuwe mascara, eyeliner, blush, parfum, nagellak, lippenstift, oogpotlood, oogschaduw en gezichts crème. Als ik het zo op een rijtje zet lijkt het veel maar dat valt wel mee. Ik bedoel mijn oude mascara had ik al heel lang en dan zeggen ze altijd dat er klontjes in komen niet dat dat al was gebeurd maar dat kon niet lang meer duren denk ik. En ik had ook echt nieuwe nagellak nodig want ik had ook een nieuw shirt en ik had geen nagellak die daarbij paste en dat geld ook voor de oogschaduw. Oke, je hebt gelijk ik denk inderdaad dat ik niet alles ECHT nodig heb maar je weet toch, liever te veel dan te weinig.

We hebben nu al 20 winkels gehad ofzo en zijn zelfs eeen paar keer terug gegaan omdat ik toch net even dat leuke truitje wou kopen of toch die broek die goed bij mijn nieuwe schoenen passen. Iedereen zal vast heel erg op kijken als ik met mijn fashionable kleding aan kom op school, maar dag mag ook wel want volgens mij heb ik best wat geld uitgegeven.

'Zullen we even ergens wat gaan eten?' Vraagt Noa die me wakker maakt uit mijn gedachten.

'Ja lekker! Waar zullen we naar toe?'

'Bagels & Beans?'

'Ja!' Ik hou echt Bagels & Beans ik neem altijd hetzelfde maar dat komt omdat die bagel zo overheerlijk is! Ik neem altijd de tomaten bagel met mozzarella, tomaat, pesto, pijnboompitjes en basilicum. Die is echt overheerlijk! (Ik begin al helemaal te kwijlen als ik er aan denk )

We zijn net thuis, helaas moest Noa meteen naar huis want ze moest nog wat dingen doen, ik ga maar ff appen ofzo.

'Claire hoeveel heb jij eigenlijk wel niet gekocht?!' Vraagt mijn moeder met verbaasde ogen naar al mijn tassen die in de woonkamer liggen.

'Oh valt wel mee hoor'

'Valt wel mee?!'

'Weet je eigenlijk wel hoeveel je hebt uitgegeven?'

'Niet precies'
---
Heee iedereen! Ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vonden en nogmaals het spijt me echt dat ik zolang niet heb geschreven! Ik ben trouwens ziek vandaar dat ik hier tijd voor had xxx

Love + Boyfriends + Hate = ProblemsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu