Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden :) En hadden jullie nog iets leuks gedaan op valentijsdag? :)
---
Dave fietst de stad in.'Zullen we iets lekkers eten bij de bakker?' vraagt hij. 'Ja leuk, maar vooral lekker' zeg ik.'Okey, mooizo' zegt Dave terwijl hij z'n fiets parkeert. OMG dit is de bakker waar Melvin in werkt, ik hoop zóóó dat hij er niet is! Dadelijk denkt hij nog dat Dave en ik een stelletje zijn! Als we de bakker binnen lopen zie ik Melvin nergens, wat heb ik toch een geluk!'Ga maar zitten' zegt Dave terwijl hij een stoel naar achteren schuift zodat ik erop kan gaan zitten.'Dankje' zeg ik terug.'Je hebt zulke mooie ogen' zegt Dave, ik had van alles verwacht wat hij zou gaan zeggen, maar dit was wel het laatste wat ik dacht.'Oh, dankje jij ook' zeg ik maar terug, ik wist van zenuwen niet wat ik moest zeggen dus zei ik dat maar.'Je bent schattig als je bloost' zegt Dave dan.'Ik bloos helemaal niet!' zeg ik een beetje om te geinen.'Oke, wat jij wilt' zegt Dave grinikkind 'Maar nu vraag ik me eigenlijk af wat er nou aan de hand was in de klas' zegt Dave.
'Heb je het niet aan Yara gevraagd dan?'
'Nee, ik wou het van jou horen'
'Oh, oke'
Tsja, er zit dus niks anders op om het hem te vertellen.'Nou, ik was boos op Yara dus gaf ik haar een klap in haar gezicht...' zeg ik.'Wat was de reden dat je haar een klap gaf dan?'. Ik voel dat ik begin te blozen.
'Nou....eeh' begin ik stotterend.
'Jaaa?'
'Nou, ze was met je aan het whatsappen'
'Was dat de reden dat je haar een klap gaf?'
'Nou ze heeft het altijd over jou enzo en ze dacht dat jij op haar verliefd was' ik durf hem niet aan te kijken want ik schaam me kapot joh!
'Dat is schattig van je' zegt Dave dan. Wat?? hoorde ik dat nou goed! Vond hij het schattig van me?
'Schattig?' vraag ik.
'Ja, schattig' en terwijl hij dat zegt komt hij dichter naar me toe en geeft me een kus, op m'n mond. Ik voel mezelf zo rood worden!
'Je bent zo lief als je bloost' zegt hij nadat hij me een kus heeft gegeven. En op dat moment zie ik Melvin staan. Ik kijk recht in zijn zee blauwe ogen. Nee, nee dit meen je niet! Had Melvin het nou echt gezien? Terwijl ik dat denk ren ik snel de bakker uit.'Claire, wat doe je? Serieus je rent weg als we net hebben gezoend?' roept hij me nog achter na. Hoezo 'we'?! Hij gaf me een kus, ik deed niks. Ik had me kunnen wegtrekken... Ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Nee nee nee, ik kan het niet geloven! Waarom stond Melvin er nou net op dat moment?! Ik ren zo hard ik kan maar ik heb geen idee waar heen. Ik ren door de mensen massa heen en als ik de bakker niet meer achter me zie begin ik te lopen. En dan opeens...'Jazz?!' roep ik. Ik zie Jazz lopen met 4 dure I phones in haar hand. Als ze zich omdraait en in mijn ogen kijkt begint ze weg te rennen. Ik haal haar in en pak haar beet bij haar jas.'Jazz, serieus wat ben je aan het doen?'. Ik versta niks van wat ze zegt want ze barst in tranen uit. 'Vertel het zo maar als je wat rustiger bent.' zeg ik. Na een tijdje kan Jazz weer een beetje praten.'Vertel me nu maar wat je doet' zeg ik een beetje dwingend.
'I..i..ik ben aan het ste..e..elen' zegt ze stotterend.
'Wat?! Jazz waarom doe je dat?'.
'Dat moet ik doen van Lu..u..cas'. Nu dringt het tot me door, vandaar dat vage berichtje op haar mobiel.
'Jazz zullen we naar huis gaan, mam weet hier vast wel raad mee'.
'Neeee!' roept Jazz vast besloten.
'Waarom niet?'
'Ik moet de ge..e..st..o..olen spullen nog aan Lu..u..cas geven!'
'Wanneer moet je dat doen dan?'
'I..ik moet om h..a..alf vijf op het plein sta..a..an'
'Oke, dan ga jij gewoon je spullen afgeven aan die Lucas en dan kijk ik mee'
'Nee Claire niet doen, als ze je zien heb je een gr..o..ot probl..e..em'
'Dan ga je gewoon in je eentje'
'Ok.e..e'
---
Best lastig hoor om een verhaal te schrijven.... Ik loop een beetje vast net op zo'n spannend stuk maar ik zal beloven dat ik snel verder ga!!!!!!!!
JE LEEST
Love + Boyfriends + Hate = Problems
ChickLitSpannend en romantisch, wat wil je nog meer? Claire is een 16 jarige puber die van alles mee maakt, ze zit in de 4e klas van havo. Natuurlijk komen er jongens voor in dit verhaal, in haar klas zit Dave. Later komt ze een andere hele leuke jongen teg...