Hier is dan eindelijk mijn volgende hoofdstuk! Ik zal er maar van genieten want het zal nog even duren voordat mijn volgende hoofdstuk komt! :p Ohja ik heb trouwens geen hoofdstuk 13, ik heb gwn iets tegen dat getal LOL
---
Ik ben degene die zich terugtrekt waardoor Melvin me vragend aan kijkt.'Kan ik niet goed zoenen?' vraagt hij grinnikend.
'Nee, dat is het niet'
'Wat dan?'
'Ik weet het niet'
Als ik bij Melvin in de auto zit zijn we op weg naar het huis van Noa. Dadelijk heeft mijn moeder Noa nog gebeld om te vragen of ik inderdaad bij haar was.
'We zijn er denk ik' zegt Melvin.
'Eeeh ja inderdaad'
Ik stap uit en zwaai nog even naar Melvin. Ik ben helemaal klets nat, Noa zal zich vast afvragen waar ik in hemelsnaam vandaan kom. Maar dat vertel ik haar nog wel.
'Claire?! Wat doe jij hier?'
'Zou ik mogen logeren?'
'Eeh ja tuurlijk' zegt Noa een beetje verbaasd.
'Ik vertel het je nog wel'
'Dat mag ik hopen ja'
Als ik binnen ben loopt Noa naar de keuken.
'Wil je wat te drinken?!' roept Noa vanuit de keuken.
'Jep!'
Ik plof neer op de bank. Noa komt aan lopen met onze glazen.
'En nu mag je me het wel even duidelijk uitleggen dame'
Ik moet grinniken hoe Noa het zegt.
Als ik het hele verhaal verteld heb kijkt Noa me met grote ogen aan.
'O MIJN GOD' zegt ze plots 'DAT IS ZO GAAF!'
'Dat kan je wel zeggen ja!'
'Heb je een foto van hem?'
'Nou ik denk dat hij wel een profielfoto heeft op whatsapp'
Ik pak mijn mobiel om te kijken of hij een profielfoto heeft. En ja hoor, een super hotte foto van hem en een ander meisje die er niet al te verkeerd uit ziet zal ik maar zeggen.
'WAT?!' roep ik.
Noa had ondertussen al lang zijn profiel foto gezien en keek net zo verbaasd als ik naar de foto van Melvin.
'Misschien is hij wel een enorme player!' brengt Noa uit.
'Ik hoop het niet en anders krijgt hij nog met mijn vuist te maken!'
'Tsja, daar zal ik maar voor uit kijken als ik hem was!'
En zoals altijd liggen Noa en ik weer helemaal in een deuk.
'Zozo hier is het gezellig' hoor ik Noa's moeder zeggen.
'Oh hey mam, mag Claire blijven logeren?'
Noa en ik kijken Noa's moeder aan met onze smekende honden ogen.
'Daar kan ik niet tegen op, vooruit dan maar'
En het kabaal slaat toe. Het is wat als je het gegil van twee losgeslagen meiden aan moet horen. Daarom snap ik best dat de moeder van Noa maar snel naar boven ging.
Als ons gegil eindelijk afgelopen is beginnen we met het op maken van onze bedden. Plots dringt het tot me door dat ik mijn moeder nog niet gebeld heb.
JE LEEST
Love + Boyfriends + Hate = Problems
Literatura FemininaSpannend en romantisch, wat wil je nog meer? Claire is een 16 jarige puber die van alles mee maakt, ze zit in de 4e klas van havo. Natuurlijk komen er jongens voor in dit verhaal, in haar klas zit Dave. Later komt ze een andere hele leuke jongen teg...