Sorry dat het zo lang duurde voor nieuwe hoofdstuk maar hier is er eindelijk een! :) VOOR EEN HEEL SPECIAAL PERSOON!!!!!!!!
YEAH
YEAH
YEAH
YEAH
YEAH
YEAH
YEAH
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Srry, ben hyper :) <3333333 Lees maar snel verder!!!!!
---
Als ik naar buiten loop zie ik Melvin staan. Hij staat te roken, dat had ik nou echt niet van hem verwacht! Ik verwachte wel dat hij populair zou zijn want dat kan niet anders met zo'n uiterlijk.'Je bent eral, mooizo' zegt Melvin als hij zich omdraaid en mij naar buiten ziet komen.
'Rook je?' vraag ik.
'Ook leuk om jou te zien'
'Dat was niet wat ik vroeg'
'Weet ik, moet ik dan áltijd antwoord geven als je iets vraagt?'
'Nee, maar het zou wel fijn zijn'
Melvin moet grinikken.
'Nou het lijkt me eigenlijk wel duidelijk als je me met een sigaret ziet'
'Ik wou liever iets ander horen'
'Je bent niet al te makkelijk hé?' zegt Melvin een beetje voor de gein.
'Wat wou je dan? Iemand die nu al met je stond te zoenen?'
Melvin trekt zijn wenkbrauw omhoog en dat was nou net het gene wat hij NIET moest doen, ik kijk de andere kant op zodat ik niet hoef te zien hoe knap hij is.
'Zullen we gaan?' vraag ik maar.
'Goed idee, stap je in?'
'Hoe bedoel je?'
Melvin wijst naar de auto die naast ons staat.
'Maar je bent toch 16?' vraag ik een beetje ongelovig. Het zag er vast nogal dom uit hoe ik met open mond naar de auto naast ons had zitten staren.
'En?'
'Nou eeh dan mag je nog niet rijden'
'Nou nou, jij bent een braverik zeg'
Melvin doet de deur van de auto open. Het is niet een al te mooie auto ofzo maar het is wel te doen. Ik stap in en Melvin gaat naast me zitten aan het stuur. Ik wist dus echt niet dat Melvin een badboy was! Maar geeft toe, wie wilt er nou geen badboy als vriendje die er alleen voor jou is? Ik hoor je al denken, dat zou zóóó stoer zijn! En ja, dat is het ook! Maar goed, ik dwaal af. Ik had dit dus echt niet verwacht.
Melvin rijdt naar de stad en af en toe kijkt hij me aan. Het is al best donker buiten en ik zie af en toe wat mensen over straat lopen.
'Wie was die gast laatst waarmee je zat te eten' vraagt Melvin me.
'Niemand bijzonders' zeg ik maar want je gaat toch niet zeggen tegen een super knappe jongen dat het de knapste jongen van de school is waar ik al jaren verliefd op ben?!
'Hmm, denk het ook' zegt Melvin sarcastisch.
'Mooizo, dat we er het zelfde over denken' jaja, ik weet dat wat Melvin zei sarcastisch was maar ik maak er gewoon nog meer sarcasme van.
De rest van de tijd dat we in de auto zaten zeiden we niks tegen elkaar, het was een ongemakkelijke stilte. We rijden over een grote weg met lantaarpalen aan de zijkant, het ziet er best romantisch uit.
'Waar gaan we naar toe?' vraag ik.
'Geheimpje'
Ik mompel wat. Ik heb altijd zo'n hekel aan geheimen, je weet dat er een geheim is maar je weet niet wat. Ik bedenk me dat er morgen weer school is, ik hoop dat het vanavond niet al te laat wordt. Het zou ik een beetje verdacht zijn want ik had mijn moeder verteld dat ik naar Noa ging, naja ik bel haar anders nog wel dat ik bij Noa blijf eten.
We rijden een parkeerplaats op nou beter gezegd Melvin rijdt de parkeerplaats op. Melvin stapt uit en doet de deur voor me open.
'Komt u mee mevrouw' zegt Melvin op een bekakt accent terwijl hij zijn hand uit steekt. Ik moet er een beetje van lachen want Melvin die bekakt praat ziet er nogal vaag uit zal ik maar zeggen. Ik stap uit de auto en we lopen samen naar een restaurant. Ik kijk bij elk restaurant waar we langs lopen naar binnen en plots zie ik Anouk met Dave in een restaurant zitten. Wat?! Ze wist dat Noa en ik Dave leuk vonden en nu zit ze samen met hem in een restaurant! Ik loop snel door en kijk niet meer om.
'Is er iets?' vraagt Melvin me, hij is goed in gevoelens raden valt me op.
'Ehm nee hoor' zeg ik maar.
'Je kan het me best vertellen hoor'
'Ik kan je niks vertellen als er niks is'
'Dat is waar maar volgens mij is er wel wat'
'En waarom denk je dat?'
'Dat denk ik niet, dat voel ik'
Ik zeg maar niks meer. Het is nogal nat op de stoep. Ik zet een verkeerde stap waar door ik uit glij, ik slaak nog een klein gilletje. Gelukkig ving Melvin me net optijd op. Ik lig in Melvins armen en kijk in zijn oceaan blauwe ogen met zijn mooie zwarte haren. Ik kan bijna geen woord meer uit brengen het enige wat ik nog kan zeggen is 'dankje'.
'Geen probleem hoor' zegt Melvin dan.
Ik glimlach en Melvin zet me weer neer. We lopen nog een eindje verder en ik denk nog steeds aan Anouk en Dave samen die samen in een restaurant zaten, ik kan me er niet meer bij houden.
'We zijn er' zegt Melvin als we voor een groot restaurant staan, als ik het goed heb heeft dit restaurant een michelinster.
'Wat?! Dit is toch hartstikke duur?' vraag ik vol ongeloven.
'Heb ik er voor over'
'Maar je kent me pas net?!'
'Inderdaad maar ik ken je wel goed genoeg om te weten dat je het waard bent'
Ik sta met open mond voor het restaurant en ik snap er echt niks van, de ene keer is Melvin een echte badboy en de andere keer is hij super romantisch, zoals nu.
'Zullen we naar binnen gaan' zegt Melvin grinikkend, 'Doe je mond maar dicht hoor'. Ik voel mezelf blozen, waarom moest ik mijn mond nou open houden, dat is toch super génant?!
'Je bent lief als je bloost' terwijl Melvin dat zegt doet hij de deur open. Er komt een man naar ons toe die onze jassen op hangt en vraagt waar we willen zitten. Er zijn best veel mensen, ik ben echt nog nooit in zo'n chique restaurant geweest. Maar dan moet ik weer aan Anouk en Dave denken en voel ik mijn gelukkigheid weer weg zakken.
We zitten aan een tafeltje achter in het restaurant. Melvin schuift mijn stoel naar achteren zodat ik kan gaan zitten.
'Had je dit allemaal al van te voren bedacht?' vraag ik.
'Beetje'
'Waarom?'
'Toen ik je in de winkel zag vond ik je al leuk alleen zag ik je later met die ene gozer en dacht dat het je vriendje was maar het bleek later dus niet zo te zijn'
'Hoe kwam je daar achter dan?'
'Van m'n vrienden, die kennen hem'
'Waar van?'
'School'
'Oh'
'Ik zat eerst bij hem op school en mijn vrienden zitten nog steeds bij hem op school'
'Maar ik heb je nooit gezien'
'Ik zat wel een klas hoger dan jou en dat was waarschijnlijk in het grote gebouw' (om het even te verduidelijken de school waar hun op zitten zit je vanaf klas 1 en 2 in een junior gebouw.)
'Aah vandaar'
De ober komt eraan en vraagt ons wat we willen eten. Hij komt me vaag bekend voor...
---
Dit hoofdstuk speciaal voor een gekke, gestoorde, lieve, rare, leuke -Stories-are-cool!!! Ik hoop dat je het leuk vond ;) Luf joe xxx
JE LEEST
Love + Boyfriends + Hate = Problems
ChickLitSpannend en romantisch, wat wil je nog meer? Claire is een 16 jarige puber die van alles mee maakt, ze zit in de 4e klas van havo. Natuurlijk komen er jongens voor in dit verhaal, in haar klas zit Dave. Later komt ze een andere hele leuke jongen teg...