Yeah ik ben mijn belofte na gekomen! Tenminste ik neem aan dat jullie 1 dag later best snel vinden of niet? Misschien vindt je dit een zielig hoofdstuk dus zet youtube alvast klaar! Hier komen wat vrolijke nummers die je dan kan luisteren:
Timber - Pitbull, Ke$ha
Happy - Pharrel Williams
Popular Song - MIKA, Ariana Grande
Lollipop - MIKA
C'Mon - Ke$ha
Pound The Alarm - Niki Minaj
Nu heb je alvast wat :)
Maar willen jullie please reacties plaatsen? Ik vind het leuk om reacties op m'n boek te krijgen. En als je nog iets leuks weet voor het verhaal mag je het altijd zeggen :) (JA MENSEN, ALWEER OUDE MUZIEK, KAN IK NIKS AAN DOEN, AL EEN TIJD GELEDEN GESCHREVEN!)
---
Jazz die moet zo naar het pleintje om de gestolen spullen aan Lucas te geven. Ik ga als het tijd is stiekem naar het pleintje want ik wil wel eens zien hoe die Lucas eruit ziet en je laat je zus toch niet in de steek? Als ik op mijn mobiel kijk zie ik dat het 16:15 is, over een kwartier moet ik er zijn en iets eerder kan ook geen kwaad. Ik loop alvast de trap af naar beneden. Ik maak nog snel even een boterham want ik heb een beetje honger.Terwijl ik naar buiten loop en mijn fiets van het slot haal prop ik de boterham in mijn mond. Shit denk ik bij mezelf, ik moet nog even een papiertje op tafel leggen zodat mijn moeder weet waar ik ben. Ik ga haar natuurlijk niet echt vertellen waar ik ben, dan krijgt ze vast een hartaanval. Ik maak snel de voordeur open en pak een papiertje van het aanrecht, en dan zie ik een foto van mijn vader. Op het papiertje staat een profiel van mijn vader op een datingssite! Wtf serieus? Waarschijnlijk heeft mijn moeder zijn profiel gevonden op een datingssite en om het te verklaren uitgeprint! Ik voel me echt bedrogen, mijn eigen vader meldt zich aan op een datingssite? Ik kan het gewoon niet geloven.
Van verdriet denk ik niet meer na en ren ik naar buiten. Ik doe de deur nog snel opslot en stap op m'n fiets. Ik kijk even op mijn mobiel hoe laat het is, ik heb nog even tijd. Ik zie dat ik een whatsapp bericht binnen heb van Dave. Ik heb nog net wat wifi want ik sta nog voor m'n huis. Ik kan het niet zo goed lezen, ik zie nogal wazig door mijn tranen. Maar als ik me er goed op concentreer lukt het wel.
Dave: Wat was dat nou, wrm rende je opeens weg? Ik heb al veel meiden gehad maar jij bent nogal onvoorspellend.
Ik reageer niet op zijn bericht. Ik krijg alleen nog maar meer tranen in m'n ogen, wat bedoelde hij met 'Ik heb al veel meiden gehad' ik voel me er alleen nog maar onzekerder door. Maar ik probeer het achter me te laten.
Ik stap maar weer op m'n fiets. Het begint een beetje te regenen, ook dat nog alsof het nog niet erg genoeg is dat je vader zich heeft aangemeld op een datingssite en je zus bedreigd word en je niet weet voor welke jongen je moet kiezen en dat er een schoolfeest is maar je hebt nog niemand. Terwijl ik door de regen fiets zie ik het pleintje al, maar er is nog niemand. Ik fiets een eindje verder van het pleintje en zet mijn fiets in een fietsenstalling. Ik loop naar het pleintje. Ik wil de hoek omlopen maar dan hoor ik twee stemmen. Ik kijk voorzichtig om het hoekje en ik zie ze kijken op hun mobiel. Shit,shit,shiterdeshit! denk ik in me zelf. Ze komen mijn richting in gelopen en ik weet niet waar ik naartoe moet. Ik kijk achter me en zie een auto staan, ik probeer er geluidloos naartoe te rennen en me erachter te verstoppen. Yes, het is me gelukt.
Terwijl ik achter de auto verstopt zit zie ik ze naar een meisje toe lopen. Het meisje is Jazz. Degene van wie ik denk dat het Lucas is pakt haar ruw vast en houd zijn zakmes onder haar keel. Ik versta maar half wat ze zeggen maar ik kan er wel wat uithalen. 'En schatje wat heb je voor ons meegebracht?' zegt de persoon waarvan ik denk dat het Lucas is. 'Kijk maar in m'n t..tas' zegt Jazz. Lucas rukt de tas van Jazz's schouder en bekijkt wat er allemaal in zit. 'Mooi mooi mooi' zegt Lucas terwijl hij de tas pakt en alles wat erin zit in zijn eigen tas propt.'Echt?' vraagt Jazz dan.'Wat denk je zelf B*tich?!' en Jazz krijgt een klap vol in haar gezicht.'I..ik d..deed mijn b..best' Stotterd Jazz dan.'Je best is niet goed genoeg!' schreeuwt Lucas in haar oor. Hij pakt Jazz's pols ruw vast en zet het zakmes erop. Ik zie het bloed stromen en Jazz schreeuwt van de pijn.'Dat doet pijn hé?' zegt Lucas nogal plagend.
Ik kan het niet meer aanzien en pak mijn mobiel uit mijn tas en bel 112. Ik hoor een vrouwen stem die vraagt wat ik nodig heb, een politie, ambulance of brandweer. Ik vertel het haar zachtjes en zeg waar ik ongeveer ben en hang op. Ik probeer mijn mobiel in m'n tasje te doen maar het valt op de grond. Snel raap ik mijn mobiel op en stop hem in m'n tasje, ik hoop dat ze het niet gehoord hebben.'Wat was dat?' vraagt Lucas aan z'n vriend.'Geen idee' antwoord zijn vriend daarop. Ik probeer me zo stil mogelijk te houden. En voel m'n hart harder kloppen.Ik zet m'n tanden in m'n lippen en probeer geen geluid te maken.'Ga ff kijken dan!' roept Lucas tegen zijn vriend. Ik hoor voetstappen dichterbij komen en ik probeer mezelf zo klein mogelijk te maken. Dan zie ik twee schoenen voor me en ik kijk omhoog.
Ik zie een brede grijns op z'n gezicht.
'Ik heb hier een onderduikertje gevonden' zegt hij.
'Neem maar mee'.
'Ja komt voor elkaar'
Hij pakt me vast en sleurt me mee. Ik zie Jazz in elkaar gezakt op de grond zitten, hier en daar zitten wat bloedvlekken op haar kleding. Ze kijkt me boos maar tegelijkertijd verdrietig aan.
'Je hebt het verteld hé? En om hulp gevraagd, jij bent nog niet jarig trut!' roept Lucas naar Jazz.
'Ik heb het niet gedaan!' roept Jazz zo hard ze kan, tenminste ik denk dat het zo hard is als ze kan want ik heb haar nog nooit zo hard horen schreeuwen.
'Ja joh, dus ze is vanzelf hierheen gekomen? En als ik het goed heb is het je zusje' zegt Lucas.
'Weet ik veel hoe ze hier komt!'
'Oooh dat weet jij maar al te goed'
'Hou je kl*te bek!
'Nie zo'n grote mond hé?!'
Ik probeer er tussen te komen maar ze blijven maar door praten of eerder door schreeuwen. Ik voel me zo schuldig, waarom moest ik nou weer komen? Nu zit Jazz nog meer in de problemen.
'Laat ons gewoon met rust!' zeg ik opeens.
'Ga jij je er nu ook nog mee bemoeien?' zegt de vriend van Lucas.
Ik antwoord er maar niet op terug want ik weet dat ik zo nog klappen kan krijgen. Maar dat had ik dus beter ookal niet kunnen zeggen want Lucas komt al naar me toe en geeft me een klap in mijn gezicht. 'Jij kan maar beter je bekje houden wijf'' fluistert hij in m'n oor. Ik voel mijn wang prikken van de klap. Nu loopt Lucas naar Jazz en geeft haar ook een klap in haar gezicht. Ik zie dat ze bijna moet gaan huilen.
'Had je het maar niet moeten vertellen, je weet wat er nu gebeurt' zegt Lucas voor Jazz's gezicht.
'Als je het maar laat!'
'Nee sorry ik laat het niet'
Jazz staat op en slaat met haar linker vuist vol in het gezicht van Lucas. Lucas kijkt verbaast naar Jazz.
'Dat had je beter niet kunnen doen trut!'
'Maar ik deed het toch!'
Lucas pakt zijn zakmes en houdt het onder de keel van Jazz.'Wil je nog iets zeggen tegen je zus, want dit is je laatste kans'. Maar Jazz zegt niks, ze valt neer.....
---
Cliffhanger!!!! Ik ben gemeen hé? ;P Ik ben gelukkig niet de gemeenste op aarde dus zal ik snel verder gaan want dat kan ik jullie niet aan doen!
JE LEEST
Love + Boyfriends + Hate = Problems
ChickLitSpannend en romantisch, wat wil je nog meer? Claire is een 16 jarige puber die van alles mee maakt, ze zit in de 4e klas van havo. Natuurlijk komen er jongens voor in dit verhaal, in haar klas zit Dave. Later komt ze een andere hele leuke jongen teg...