Nou, hier is dan eindelijk hoofdstuk 15 Ik heb niet echt iets te vertellen dus laat ik jullie niet te lang ophouden, veel plezier met hoofdstuk 15!
---
'Noa?!''Hmmm'
'Wordt wakker slaapkop!'
Twee slaperige ogen kijken mij moe aan, wat me nogal logisch lijkt als het slaperige ogen zijn maarja laten we hier nou maar geen discussie van maken.
'Moet dat nou?'
'Wat?'
'Mij om 7 uur 's ochtends wakker maken natuurlijk!'
'Ja?'
'Ik wordt ook zo moe van jou!'
'Letterlijk of figuurlijk?' vraag ik betweterig.
'Beide. Maar gaan we nu al uit bed?'
'Mag, we moeten nog onderzoeken wie het meisje op de pf van Micheal is en kijken waarom mijn vader zich aanmeld op een datingssite'
'Inderdaad, ik stuur Melvin ff een berichtje'
'Wat ga je sturen dan?'
'Dat het een klootzak is en een player'
'Je laat het!' Ik spring boven op Noa en probeer haar mobiel te overhandigen.
Uiteindelijk na een half uur stoeien heb ik haar mobiel te pakken gekregen.
'Oke dan, ik verzend geen bericht maar mag ik mijn mobiel dan wel terug?'
Ik geef Noa haar mobiel terug.
'Zullen we dan eerst gaan kijken waarom mijn vader zich heeft aangemeld op een datingssite?' vraag ik.
'Jep, goed plan'
Ik google naar de datingssite die op het blaadje stond die op de aanrecht lag.
'Wat zijn jullie aan het doen? Het is kwart voor 8!' hoor ik mijn moeder plots zeggen.
Snel klik ik de pagina weg.
'Eeh, we moesten ons les rooster even bekijken' zeg ik, ik kon geen beter smoesje bedenken dan dit dus hopelijk trapt ze erin.
'Ik dacht dat je die altijd al had.'
'Ja dat klopt maar er kwam een koffie vlek op'
'Meiden toch...' zegt ze met een vermoeide zucht.
Als mijn moeder de kamer uit is kijk ik snel weer verder.
'Je bent goed in smoesjes bedenken weet je!' zegt Noa.
'Dankje, het wordt later vast mijn beroep' zeg ik sarcastisch.
'Zal me niks verbazen'
'Kijk! Hier is zijn profiel!'
'Hij is toch veel ouder dan op die foto?!'
'Jep, zo maakt hij meer kans denk ik. Ik ga hem bellen'
'Je doet maar'
Ik pak mijn mobiel en bel hem. Hij gaat vaak over maar uiteindelijk neemt ie op.
'Pap?'
'Hé lieverd!'
'Kom je alweer bijna thuis'
Ik voel dat hij aan het nadenken is.
'Mag ik je moeder even?'
'Ja hoor'
Ik zeg even tegen Noa dat ik de mobiel aan mijn moeder ga geven en dat ik zo weer terug kom.
'Mam?!'
'Ja?'
'Pap wil je spreken'
Er ontsnapt een zucht uit mijn moeders mond, ik voel dat er hier iets niet goed is...
Ik ren snel de trap op naar boven, ik hoor mijn moeder beneden schreeuwen. Dit gaat niet goed.
'Er is iets niet goed denk ik' zeg ik tegen Noa.
'Dat denk ik ook...'
Mijn moeder komt uiteindelijk mijn kamer in en ik zie dat ze gehuild heeft.
'Lieverd zou je even willen mee komen' vraagt ze me.
Ik kijk Noa even aan en ze snapt al wat ik bedoel. Dat ze even moet wachten.
'Je vader heeft een nieuwe vriendin'
'WAT?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'
'Ja'
'DIE G*DVERD*MME KL**TZAK IK HAAT HEM!!!!!!'
Ik ren zo snel als ik kan mijn kamer in en sla de deur zo hard mogelijk achter me dicht. Noa komt naar me toe en legt een hand over me heen. Ze zegt niks, dat vind ik altijd zo fijn van haar. Ze vraagt niet meteen wat er is en gaat niet zeggen van 'gaat het wel' dat is namelijk zo'n domme vraag als er iemand aan het huilen is, dat vind ik tenminste...
'I..ik h..ha..haa..aat hem!' is het enige wat ik uit kan brengen. Hoe kan hij dit doen?! Ik heb al genoeg problemen, en nu komt dit er ook nog bij!!! En hoe moeten we dit aan Jazz zien te vertellen? Zij heeft ook al genoeg problemen en ik weet niet of ze dit wel allemaal aan kan.
Noa heeft haar hand nog steeds over me heen. Ik vind het wel heel lief van haar.
'D..da..ankje Noa' en ik geef haar een knuffel.
'Wat wil je nu doen?'
'W..we ku..unnen ee...e..een fi..ilm kij..ijken'
'Lijkt me goed plan!'
'Fro..o..ozen?'
'Jep, die heb ik nog niet gezien zouden we die gewoon op je tv kunnen kijken, Je kan toch soms films kopen om te kijken, ik wil het wel betalen hoor.?'
'H..oe..oef j..je nie..iet te beta..a..alen ho..oo..or'
Noa rolt met haar ogen waardoor er toch nog een glimlachje van mijn gezicht af kan.
We zitten met z'n drieeën op de bank Frozen te kijken. Het is ook wel een beetje zielig maar zo kunnen we het even kwijt. Ik zit tussen Noa en mijn moeder in die allebei tegen me aan leunen en we zo een beetje troosten.
---
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRYVOOR DIT KORTE HOOFDSTUK MAAR IK WOU JULLIE NIET ZO LANG OPHOUDEN! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX LUF JOE ALL!
Hiernaast de trailer van Frozen XxX!
JE LEEST
Love + Boyfriends + Hate = Problems
ChickLitSpannend en romantisch, wat wil je nog meer? Claire is een 16 jarige puber die van alles mee maakt, ze zit in de 4e klas van havo. Natuurlijk komen er jongens voor in dit verhaal, in haar klas zit Dave. Later komt ze een andere hele leuke jongen teg...