פרק 10

2.3K 161 163
                                    

אז מה קורה בנות יפות?? יש לי שאלה קטנה ככה לפני הפרק, אם יש פה בנות בגילאי כיתה ט׳-יב׳ והן רוצות לסגור חול בקיץ בחופש הגדול מוזמנות לשלוח לי הודעה בפרטי. מדובר בטיסה עם חברים וחברות למסיבות, למלון, לחופש וכיף. מי שרוצה שתדבר איתי, שווה ממש!:))

לכל מי שרוצה פרטים וכל זה, לפרטי!

ועכשיו לפרק! אל הסקס אפיל שלנו

The feeling- Justin Bieber ft Halsey.

~~

לשמוע אותה ככה בוכה ואומרת את המילים הללו, שבר לי את הלב יותר, אני יודע שאני הכאבתי לה בצורה שלעולם לא הכאיבו לה כך ולא יכאיבו לה כך. לדעת שפגעתי בה וגרמתי לה להרגשה הזאת קורע אותי מבפנים.

הדבר האחרון שהייתי רוצה הוא לפגוע בה, אך זה היה הדבר שעשיתי. ועל כך הייסורים שלי.

החזקתי את ידיה חזק וקירבתי אותה אלי שוב וחיבקתי אותה חזק. נשקתי לה בראש, וחיזקתי את החיבוק אפילו יותר.

"אני מצטער, את לעולם לא תביני עד כמה שאני מצטער.." לחשתי לה באוזן, מנסה להרגיעה, ובאמת הצלחתי כי נשימותיה נרגעו לאט לאט.

״קשה לי שאני רואה אותך ככה, ואני לא יודעת מהי הסיבה שככה החלטת להיעלם מחיי, אתה חייב להבין את זה. זה כמו שהייתי נפרדת ממך ולא הייתי נותנת לך סיבה למה אני עושה את זה. אני מבינה שאתה אומר שזה היה לטובתי, והאמת.. שאני לא יודעת למה אבל אני מאמינה לך. אבל.." באה לומר וקטעתי אותה-

"תאמיני לי, שיש דברים שעדיף שהם לא יאמרו. אני רק יכול להגיד לך שהייתי בן אדם בודד בעולם פשוט, והיה עדיף לך בלעדיי באותה תקופה. אז עכשיו את רואה אותי בתור בן אדם מצליח, עם בית, רכב ועבודה מוצלחים וטובים, אבל זה לא היה ככה רוב הזמן. עבדתי קשה עבור זה ובמיוחד עבדתי קשה על עצמי. תאמיני לי, שכל מה שהיה לי בראש במשך כל התקופה הזאת, במשך יום יום זאת הייתה את," אמרתי והיא הנהנה ושתקה. למרות שהיו לה הרבה שאלות, ומלא דברים שרצתה לומר.

אדם לא נחשב לדעתי לפי מה שיש לו, אדם נחשב לפי מי שהוא בעצמו. אדם צריך לעבוד קשה כדי להשיג ולשאוף להגשים את המטרה שלו למציאות, ואדם כזה ראוי להערכה. כי לקבל הכל בכפית זהב לתוך הפה זה קל, אך לעבוד עם זיעה על המצח זה משהו אחר.

החברה הכי טובה שליWhere stories live. Discover now