פרק 18

2K 155 188
                                    

זה בהחלט אחד הפרקים המרגשים שכתבתי לדעתי, אני בעצמי התרגשתי עם הכתיבה. נהנתי ממנה, שמחתי ונעצבתי ממנה, ואני מקווה שזה יעבור גם אליכן.

הפרק שלגמרי כולכן חיכיתן לו כבר, הפרק שבגללו עוד לא רצחתן אותי.

מקווה שתהנו, תאהבו ותתרגשו❤️

It Ain't Me - Kygo ft. Selena Gomez 💕

~~

כאב לי, הלב שלי היה כבר על מאתיים או אפילו יותר מזה. הוא דפק בחוזקה, ידיי הזיעו, הרגשתי חנוק ושחם לי.

הסתכלתי על נעמי שמסתכלת עליי ומצמצת את עינייה כאילו כל מה שאני אומר נכנס לראשה והיא מנסה לעכל את הכל. כל מילה שנאמרה מפי, גרמה לבלוע את רוקה כל פעם חזק יותר.

אבל היא רצתה לדעת את האמת. ולפעמים האמת לא קלה.

״מה?״ נעמי ניסתה לקלוט אם מה שאני מתכוון לומר זה מה שהיא חושבת. אם באמת היה שימוש בסכין או לא היה שימוש בו.

הלוואי שלא היה.

״אבי התחיל לצעוק על אמא שלי ועל החבר שלה,״ המשכתי בסיפור, כשליבי עוד דופק והתמונות הנוראיות ממשיכות להדהד בזכרון בראשי, וכל מה שעיניי יכולות לראות זה אותן.

״התחילה מהומה, איומים.. זה היה מצב זוועתי. אמא שלי התחננה בפני אבא שלי לשחרר את הסכין שהייתה בידו, אך הוא התנגד. אני כשעמדתי וראיתי את הסיטואציה, בהתחלה הייתי קפוא. לא הצלחתי לזוז, לא הבנתי האם זה באמת מה שאבא שלי הולך לעשות, והוא היה גם תחת השפעת אלכוהול, אז בכלל אי אפשר היה לדעת מה הוא מסוגל לעשות. אמי צעקה וצרחה בתחנונים, אבי צעק גם..״ נעצרתי, היה לי קשה.

הרמתי את ראשי אל נעמי, היא הייתה מופתעת, לא נראה לי שבכלל אפשר לדמיין דבר כזה. היה ניתן להבחין שהיא בהחלט לא ציפתה שאני אגיד משהו כזה. או שמשהו כזה בכלל יקרה אצלי במשפחה.

הייתה לי את המשפחה הכי מדהימה בעולם, כמה אהבה וחום. כל מי שהיה מגיע בשניות הוא היה מרגיש בן בית. היה תמיד מצחיק, כיף ומדהים.

זאת הייתה תחושה של בית.

אבל הכל נהרס ברגע שאמי בגדה באבי,
היא הרסה את הכל,
היא הרסה את החיים של כולנו.

החברה הכי טובה שליWhere stories live. Discover now