פרק 19

2K 148 162
                                    

רק שתדעו שאני בדיוק בדרך חזרה מטיול שנתי ובמקום לישון אני כותבת לכן! ואני חולה! פשוט הייתי חייבת להמשיך, לא הייתי רוצה שתהרגו אותי יותר ממה שאתן כבר רוצות.

אז תהנו לכן!💕

~~

היא הסתכלה עליי, הייתה נראית כאחת שבדיוק מסיימת לנסח את כל דבריה בראשה ואז כשתהיה מוכנה היא תגיד הכל.

״להגיד לך את האמת?״ אני מניח שהיא סיימה לסכם את דבריה.

״אני לא יכולה פשוט להניח את כל מה שהיה בינינו בצד רק בגלל שהחלטת פתאום לספר לי את האמת. תחשוב שעברו חמש שנים מאז, הרבה השתנה. אני מאורסת עם קריירה והחיים שלי פה. נכון הם לא הכי טובים, אבל הם היו החיים שלי במשך כל הזמן הזה. אז אני לא יודעת. אני לא יכולה פתאום ככה בשנייה לשנות את הכל מבלי זמן לחשוב. אני לא רוצה לעשות צעד שאני אתחרט עליו.״ אמרה בייאוש מוחלט.

ניתן לראות את חוסר הידיעה שלה מה לעשות עם חייה. היא מבולבלת.

אבל כשיודעים מה באמת רוצים, שיודעים מה באמת עושה לנו טוב, הבחירה היא ברורה מאליו.

״הדבר היחיד שאני יודע, אם מנסים לעולם לא מתחרטים על כלום. אני אוהב אותך, את זה אני יודע. אני רוצה אותך, גם את זה אני יודע. אני רוצה אותך בחיי, אני רוצה שתחיי איתי, ואני רוצה שנחזור להיות ביחד, שם בבית. אם את צריכה זמן לחשוב על זה, אני אתן לך את כל הזמן שתצטרכי. חיכיתי חמש שנים, אני יכול לחכות גם כל החיים בשבילך.״ אמרתי, הכי כנה ואמיתי שיש.

כמובן שהייתי רוצה שהיא תגיד ׳לא צריכה שום זמן אני באה איתך עכשיו׳, כי תאכלס זה יהפוך אותי למאושר באדם.

אבל אני גם לא יכול לכפות עליה את זה. אני לא הייתי מרגיש טוב עם עצמי אם היא הייתה חוזרת איתי שהיא לא מרגישה שלמה עם עצמה במאה האחוזים שזה מה שהיא באמת רוצה.

כי באמת מה שחשוב לי יותר מכל, יותר מהרצונות שלי, יותר מהאושר שלי, זה חיוך אמיתי על פניה שמראה לי שהיא מאושרת.

ואם זה יהיה איתי, זה פשוט בונוס.

אני אוהב אותה יותר מכל דבר אחר בחיי, ואני לא עומד לוותר. אני עומד לעמוד על זה בכל הכוח, רק שתהיה שלי כבר, בידיעה מוחלטת שהיא שלי,
ועם טבעת על האצבע, אבל שהפעם תהיה ממני.

החברה הכי טובה שליWhere stories live. Discover now