Merhaba!Nasılsınız?
Beni soracak olursanız, çok karışığım! Ne hissettiğimi ya da nasıl hissettiğimi bilmiyorum!
Tek hildiğim şey, yazmam gerekiyor! Yazmak, kurtuluş gibi geliyor. Çünkü ben hikayelerimle birlikte iyileşiyormuşum, yemi yeni anlıyorum.
2018 yılı, Ağustos ayında çıkan bu hikaye hak etmediği şekilde incitilmişti. İnsanların incittiği yetmiyor gibi, ben de onları incitmiştim! Onlar yeteri kadar incinmişken, çıkardım onları hayatımdan. Elizan'ın tüm hayallerini yıktım. Elizan'ı unutmadınız değil mi?!
Önce en olmayacak kişilere kurguma, karakterlerime küstüm. Sonra yazmayı hıraktım!
Bir ay değil, iki ay değil, bir yıl değil... Çok ara verdim!
Bu süre zarfında çok şey yaşadım! Gittikçe karanlığa savruluyordum! Ölmem gerekiyormuş gibiydi! Oysa ki ölümden çok korkuyordum!
Sonra ölümle burun buruna geldim! O zaman benim için dönüm noktası oldu! Tabii ben bunu da geç farkettim...!
Çok düşündüm ve bir karar aldım! Pişman olmaktan çok korkuyorum ama savaşmak istiyorum. YALNIZ, yani bu hikaye bu savaşı hak ediyor değil mi!
Onları sürekli rüyamda görüyorum. Artık zamanı geldi, der gibi rüyalarına, hatta düşüncelerime sızıyorlar!
O halde bir şey söyleyeceğim!
YALNIZ, tekrar sizlerle buluşmaya geliyor!
Evet, sizi çok özlediler. Öyle ki, okumanızı ve yüzünüzde tebessüm oluşturmak için çok heyecanlılar. Ben de çok heyecanlıyım!
Zihnimden parmak uçlarıma sızan kelimeleri buraya taşımak için sabırsızım!
Kurgu çok değişmese de, bölümler çok dolu olacak. Yani 352 sayfa olan hikayemiz en az 600 sayfa olacak diyebilirim.
Yazmayı planladığım çok hayalim var! Zihnim şu an bile neler yazacağını belirlemiş dueumda.
Bu kitabı yeniden sizlerle buluşturma nedenlerim arasında sizler varsınız. Gerek buradan, gerek instagramdan yazdığınız mesajlar, beni tekrar buraya sürükledi.
Sorularınızı bu satırım alfına, ya da instagramdan sorabilirsiniz.
O halde 1. Bölümde görüşmek üzere diyelim mi?
İnstagram; fatma_nur_benli
Siz hiç yüzünü bile görmediğiniz birine körkütük aşık oldunuz mu?! Elizan oldu!
" İnsanlar için zaman su gibi akıp giderken, benim için bir türlü geçmek bilmiyordu.
Yalnız...
Sadece siyah gözlü olduğunu bildiğim bu adam, yaşam kelimesini kalbimin en ortasına bırakan tek insandı..
İmkansızdı...
Ulaşılmazdı...
Ama ruhuma papatya tarlasını bahşeden tek insandı..."
Bu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ +18 (Yeniden Yazılıyor)
ChickLitSiz hiç yüzünü bile görmediğiniz birine körkütük aşık oldunuz mu?! Elizan oldu! " İnsanlar için zaman su gibi akıp giderken, benim için bir türlü geçmek bilmiyordu. Yalnız... Sadece siyah gözlü olduğunu bildiğim bu adam, yaşam kelimesini kalbimin e...