Jaycee:
Bola som nútená spustiť ruky, v ktorých som zvierala okraje vankúša a pozrela na Scotta. "Nič." Odvrkla som mu podráždene a bez rozmýšľania trafila Lisu vankúšom do tváre. Zrejme to nečakala a sila môjho úderu ju poslala k zemi. S rachotom so sebou stiahla aj môj nočný stolík a všetky veci na ňom. Pobúrene som sledovala ako sa snaží postaviť.
Vankúš, ktorý som držala, mi niekam odletel a tak som sa do nej chcela pustiť aj holými rukami. Noha mi vykročila k nej, no opäť ma zastavil nahnevaný hlas Scotta.
"To by stačilo !" Povedal rozhnevaným, no predsa celkom pokojným hlasom. Už nestál na prahu dverí, ale bol v takej blízkosti, aby mi mohol zabrániť, keď znova zaútočím. Pokiaľ sme sa mi prepaľovali očami, sa ku mne stihla Lisa preplaziť.
Potiahla ma za nohy a ja som dopadla na tvrdú dlážku. Nejak sa dostala na mňa a držala ma pri zemi. Trafila ma päsťou do lícnej kosti a od jej sily sa mi hlava otočila do strany. Chystala sa mi dať ďalšiu päsť do tváre, no ja som ju predbehla a plnou silou ju udrela, tak, že sa zvalila vedľa mňa.
Scott na nás niečo kričal, no ignorovali sme ho a ďalej sa po sebe váľali a obšťastňovali sa ranami do tváre. Keď už som na nej sedela obkročmo s víťazstvom na dosah, ma z nej strhli dve mocné Scottove ruky, ktoré ma odhodili na postel.
"Už dosť! Všetko mi zničíte ! Konečne som našiel niekoho, koho milujem a kto moju lásku opätuje. Nemienim sa svojho šťastia vzdať len kvôli vám dvom, pretože sa neviete zhodnúť. Nechcem stratiť aj Jennu, Annelisa. Prosím, nekaz mi to." Svoj zrak premiestnil z Anlie na mňa a prosil ma očami.
"Za ten čas som ťa spoznal a verím, že nemôžeš byť taká zlá, za akú ťa moja dcéra považuje. Ty niesi problémová. Ani ty Lisa." Zrak zase premiestnil na Lisu. "Tak mi vysvetlite, čo sa medzi vami stalo, že vás to tak odcudzilo, že sa tak nenávidíte." Prehovoril mäkkým hlasom.
Obidve sme sa nezmohli na slovo.
Porazil nás.
Sedela som v tichosti na posteli a prihlúplo sa vyhýbala očnému kontaktu so Scottom. Obzerala som sa po miestnosti a zrakom zavadila o Anlie sediacu na zemi. Pozerala sa priamo na mňa.
Nenávistne, bolestne a zlomene.
Presne tak som sa cítila aj ja. Nevyčítam jej to, zaslúžim si to. Pocit viny mi vibroval na každom kúsku môjho tela a ja som to už viac nevydržala. Nevydržala som sa pozerať do jej tváre, na ktorej sa jej začali formovať modriny, ktoré som jej spôsobila. Akoby už netrpela dosť.
Postavila som sa, narovnala si svoje tepláky vďačná za to, že nespávam v pyžamku a z vešiaka pri posteli schmatla bundu. Spod postele som rýchlo vytiahla skate a pobrala sa ku dverám.
"Kam si myslíš, že ideš?!" Oslovil ma Scott, prekvapený mojím chovaním. Lenivo som k nemu otočila hlavu a predtým ako som vyšla z izby sa ešte obzrela za Anlie.
Vybehla som z domu a vybrala sa smerom k Justinovi. Skate som hodila na zem a vyskočila naň.
***
"Takže toto ti spravila Lisa?" Uchechtol sa a priložil mi k lícu mokrý uterák. Zazrela som naňho, no on vybuchol smiechom a pustil uterák. Zohla som sa poň a on ma v okamžiku tresol po zadku.
"Hravý a nadržaný Justin bude musieť počkať." Strčila som doňho a sadla si na jeho postel. To je tak nefér. On už má devätnásť rokov, žije si sám vo svojom byte a jeho rodičia bývajú v inom meste. Môže si robiť čo chce a nikto sa doňho nebude strarať.
Za to ja mám len pätnásť rokov, žijem s vlastnou matkou, s nevlastným otcom mojej nepriateľky, ktorú som, len tak náhodou, dostala na psychiatriu, a ktorá sa rozhodla sa mi pomstiť a sexujem s tým najarogantnejším chalanom. Potom tu je ešte Anliin brat, vyznávač diabla, satanista, ale toho vidím len raz do týždňa, aj to sa mu vyhýbam.
"Môžeš u mňa prespať." Navrhol Justin a prisadol si ku mne na posteľ. Jednou rukou ma chytil za stehno a tou druhou mi priložil uterák na líce a pridržal. "A aké sú podmienky?" Nadvihla som obočie a pozrela do jeho karamelových očí.
"Prečo by mali byť nejaké podmienky ?" Predstieral nechápavosť a usmieval sa pritom. Pozrela som na jeho ruku na mojom stehne a potom naspäť jemu do očí. V očiach mu šibalsky iskrilo a na ústach mu pohrával široký úsmev.
Dotkla som sa jeho tváre rukami a perami. Pritiahol si ma k sebe a pevne ma objal pažami. Objatie som mu opätovala a rukami mu prehrabla jeho nagélované hnedé vlasy, ktoré mi vždy pripomínali Edwardove Cullenove v súmraku.
Svojimi perami pootvoril tie moje a surovo sa mi vkradol do úst jazykom. Neváhala som a zahryzla mu do jazyka. Prudko sa strhol a odtiahol sa. Potetovanou rukou si prikryl ústa a zarazene sa na mňa zadíval.
"Chcem počuť aspoň jeden rozumný dôvod prečo si ma uhrýzla!" Povedal s rukou na ústach. Nebol naštvaný, no pobavene zarazený. "Lebo si sa mi vysmieval ?" Nadvihla som obočie a dala si ruky v bok.
Postavila som sa, no on ma schmatol za ruku a stiahol k sebe. Zvalil ma na posteľ a pritlačil ma na ňu svojím telom. "Pusť ma, chcem ísť do sprchy !" Zasičala som, no akosi to nepomohlo. Bol celkom blízko mojej tváre a dýchal mi na pery.
"Iba ak sa môžem pridať." Zašepkal skôr ako podmienku, nie otázku. Zvalil sa vedľa mňa a ja som bez akéhokoľvek zaváhania utekala do kúpelne, kde som sa zamkla. "Ale no ták, ja sa chcem tiež osprchovať !" Ozval sa zúfalo spoza dverí.
Neodpovedala som a on to po chvíli vzdal. Začala som sa vyzliekať a keď už som bola celkom nahá, váhavo som sa postavila pred zrkadlo. Sekavo som sa nadýchla a snažila sa prehltnuť hrču, ktorá sa mi vytvorila v hrdle.
Svoju tvár som skoro nespoznala. Pod okom sa mi vytvorila fialová modrina s nádychom do ružova a moje pery boli z jednej strany rozkusnuté. V obočí som mala malú červenú ranku, z ktorej sa vytvárala chrasta. Na stehne som mala veľkú bolestivú zelenú modrinu, ktorá sa tiahla až k zadku.
Vážne mi toto urobila Lisa? Po líci sa mi skotúľala jedna slza. "Sama si za to môžeš!" Šepla som si pre seba.
ČTEŠ
ES
FanfictionZ najväčších nepriateliek sa stanú sestry. Bude to rovnocenný boj o Justina alebo v tom vôbec nebude láska ?