Jaycee:
Čo si o sebe sakra myslí ? Že si príde z psychiatrie a začne mi robiť zo života peklo ? Jasné, že mama nevie, že fajčím. A keby to vedela a dovolila mi to, už by ma to nebavilo. Bavia ma len zakázané veci.
Zlostne som ju prebodla pohľadom, čo si zrejme vôbec nevšimla. Budem to musieť dobre zahrať, aby mi uverila a nevykecala to matke. Mimochodom, ešte stále mi nič nepovedali ku dnešnej raňajšej scéne s Justinom. Je to už síce tretíkrát čo nás takto našli, no vždy mi vynadali a zase bolo všetko v poriadku. Už ich to asi prestalo baviť.
Potriasla som hlavou, aby som zahnala svoje myšlienky a opäť sa sústredila. "To ťa na tej psychiatrii naučili len žalovať? A práve teraz chceš predviesť svoje nové schopnosti ?" Odfrkla som si a znovu si potiahla z cigarety. Za normálnych okolností mi cigarety nechutia, hlavne táto značka, ale teraz sa mi na ňu doslovne zbiehali slinky.
Tiež si odfrkla a založila ruky na prsiach. Tašky, v ktorých bolo jej oblečenie mala pri nohách, akosi odhadla, že toto bude hádka. "Bola to len nevinná otázka. Prečo si myslíš, že ťa hneď požalujem, keď to môžem využiť vo svoj prospech ?" Vztýčila hlavu a usmiala sa ako víťaz.
Zazrela som na ňu svojím jebe-ti pohľadom a tiež pustila tašky k nohám. "Oh môj bože." Vzdychla Tiff vedla mňa. Bola to moja kamoška, no nikdy ma nepoznala a ani nebude. To ona mi ukázala všetky triky na skate, vzala ma do mojej terajšej bandy a ona ma vždy volala na nákupy, keď som mala zlé chvíľky, no nikdy mi nenahradila Anlie, teda Lisu.
"To je Anlie?" Vydýchla a šťuchla ma do boku. Vedela o nej, pretože som ju často spomínala na začiatku nášho kamarátstva. Mala som často výčitky svedomia, preto ma Tiff vždy poriadne opila. V podstate mi pomohla zabudnúť.
"Ty o mne kecáš svojím kamoškám? Aké zúfalstvo ťa k tomu viedlo?" Nahodila provokačný tón a zamyslene si zahrýzla do pery. Začala som sa nervózne vrtieť na mieste až som to nevydržala a otočila sa k Tiff.
"Mohla by si s Alex a Rakel pokračovať v nakupovaní bezomňa ? Ja si potrebujem ešte niečo vyriešiť." Gestom som ukázala na Lisu a ony chápavo prikívli. "Ale večer buď v parku." Pripomenula mi Tiff a pobrali sa všetky preč.
"Takže, teraz, keď si ich tak nenápadne poslala do riti, pretože bolo viac než očividné, že ťa nudia, mi povedz pravdu." Urobila krátku rečnícku pauzu, čím vytvorila napätie. "Vážne si sa so mnou chcela pozhovárať alebo si sa ich chcela zbaviť. Pretože to bolo účinné." Prehovorila šibalsky.
V jej hlase nebolo poznať hnev skôr triumf, ktorý by som tam za týchto okolností nečakala. Až teraz, keď som si ju prezrela od spodu až nahor, som si všimla jej nový účes a to ako dobre vypadá. Vypadala sexy aj keď mala na sebe converse tenisky, čierne rifle, na niektorých miestach roztrhané a obyčajné čierne tielko. Vlasy mala pomerne dlhé, nafarbené na čierno a kde-tu mala modrý a biely pramienok.
"Nevyzerajú takto emáci ?" Spýtala som sa jej a palcom vo vzduchu obkrúžila jej postavu. Hodila po mne veľavýznamný pohľad naznačujúci -to si vážne taká sprostá?- a mykla plecami. Takže, Lisa je emáčka.
"Je až tak prekvapujúce, že dievča, ktorému sa všetci posmievajú, tvojou vinou, a ktoré skončilo na psychiatrii je emáčka? A stále nechápem, to si sa chcela baviť o tom, že som emo?" Spýtala sa priamo a zdvihla zo zeme tašky. Zarazila som sa.
Stáli sme od seba asi tri metre, každá s minimálne šiestimi nákupnými taškami a asi desať dlhých minút po tom, čo odišli moje kamošky, sme na seba len civeli. A prišla som na to, že je emáčka mojou vinou. Fakt si toto myslí?!
ČTEŠ
ES
FanfictionZ najväčších nepriateliek sa stanú sestry. Bude to rovnocenný boj o Justina alebo v tom vôbec nebude láska ?