Lisa:
Nestačí, že som toho idiota videla ráno, dneska s ním mám ešte aj zastupovanú hodinu? No to si robíte srandu.
Sedela som v zadnej lavici, čo najďalej od tých dvoch. Už ráno som mala nervy, keď som sa prebudila a ležala som nahá s Jane a Justinom v posteli. Vlastne sme boli nahý všetci, čo znamená jediné.
Krvavá škvrna na obliečke Ryanovej postele hovorila sama za seba.
Bola som na tom až tak zle, že som sa dokázala v opilosti vyspať s takýmto kokotom? A to sa ešte nezmieňujem o Jane, ktorá sa určite len neprizerala.
Ihneď ráno som bežala domov pripraviť sa do školy. To je tiež logika urobiť párty v strede týždňa.
"Mám pre vás pripravenú prednášku, ktorú som nazval 'čaro rozmnožovania'. Určite ste sa už s týmto pojmom už stretli, takže prejdeme rovno k veci. Pán profesor, môžem vás predčasne poprosiť, aby ste mi nezasahovali do mojej prednášky a pozorne počúvali ?" hlas toho idiota ma len podráždil. A ešte, keď ide rozprávať o tomto. Včera som s niekým prvýkrát spala a dnes si mám vypočuť takúto somarinu? Keby som tu len mala sluchátka.
"Ako som už spomínal, prejdeme rovno k veci. Došlo mi, že k tejto téme sa jednoducho nedokážem vyjadriť slovami, preto vám to radšej ukážem." no zbohom. Keď som videla, ako sa na tabuli zjavilo to porno, začalo mi byť nevoľno. Nedokážem sa pozerať na niečo, čo som možno robila včera v noci.
Chvíľu som nevnímala a držala oči zavreté, aby mi krútenie hlavy prestalo. Cítila som sa neskutočne ohavne. Tak poškvrnená, o čom nepochybujem, keď som si ráno nestihla dať ani sprchu. Len som si narýchlo opláchla tvár a vyčistila zuby. Kto vie, čo som mala v noci v ústach...
Po tom, ako som otvorila oči, sa na tabuli, kde sa premietalo, zjavila nechutná scénka, kde chlapovi žena sťahovala boxerky a nám všetkým sa odhalilo jeho nahé telo. Bolo pre mňa obtiažne nevyzvracať obsah môjho žalúdka, keď som videla, čo sa tam dialo.
V hlave sa mi pomaly premietali spomienky na včerajšiu noc. V pohode by som to mohla porovnať ku tomu, čo sme videli pred sebou. Ja som mu to robila ústami?!
"Určite viete, čo za tekutina sa nachádza v skúmavke. Je to presne to, čo sme pred chvíľou mohli vidieť na tej brunete. Ak to neviete, sú to spermie. Najrýchlejšie bunky, ktoré sa pohybujú bičíkom. Chcete nechať kolovať skúmavku ?" Justin nad hlavu zodvihol malú fľaštičku plnú bielej tekutiny.
Rukou som sa chytila za ústa. Napínalo ma, keď aj mne podali skúmavku. Bolo to nanajvíš odporné. Ale nevyrovnalo sa to momentu, kedy sa na tabuli zjavila ďalšia žena, tentokrát blondska. To si robí srandu?
Toto som už nevydržala a doslova cítila, ako to zo mňa o chvíľu vypáli. S rachotom som sa postavila a bežala preč z učebne. Keď som prechádzala okolo Justina nahodil nevinný výraz. Ja som ho zabíjala pohľadom.
Bežala som na záchody, kde som hodila tyčku. Vyprázdňovala som žalúdok ešte od včerajšieho incidentu. Aspoň sa zbavím aj spermií toho kokota. Fuj...
Vyslabená a zničená som zostala na véckach až do zvonenia. Umyla som si tvár a dala si žuvačku, aby to zo mňa nebolo cítiť.
Tvár som si ešte trochu namaľovala. Pod očami mi vystúpili obrovské tmavé kruhy. Moja pokožka bola sinavá a zosušená, proste bez života. A moje oči, podliate krvou, mojemu výzoru veľmi nepridávali.
"...ale Jusitn je lepší, to ti vravím. Oproti Joshovi to bol boh..." dievčanský smiech sa mi dostavil do uší, keď som práve opúšťala záchody. Nepochopím baby, ktoré sa dokážu nechať takto využiť, len na sex. Viem, že ja by som to práve nemala hovoriť, keď som spravila to isté, lenže je tu rozdiel. Ja som bola opitá.
ČTEŠ
ES
FanfictionZ najväčších nepriateliek sa stanú sestry. Bude to rovnocenný boj o Justina alebo v tom vôbec nebude láska ?