Jaycee:
S Justinovými šikovnými prstami a hravým jazykom sme sa potkýnali schodami, až kým sme našli prázdnu izbu. Surovo ma oprel o dvere a našiel moju tajnú zásobu kondómov v zadnom vrecku. Bez zbytočných slov sa zohol a rozviazal mi šnúrky na teniskách. Zaprel sa do dverí, ktoré pod jeho tlakom povolili a my sme sa vrútili do izby. Už sme chceli pokračovať, ale vyrušil nás hlas, ktorý som v tejto chvíli naozaj nechcela počuť.
"Viete, že tu nie ste samy?" Anliin podnapitý hlas ma vyľakal až tak, že som omylom strčila do Justina, ktorému z ruky vypadol môj obľúbený jahodový kondóm.
Chviľu váhal, či sa má poň zohnúť, no nakoniec som to za neho vyriešila a zdvihla ho. Kým v izbe panovalo trápne ticho, prevaľovala som si gumu medzi prstami a rozmýšľala, ako sa z tejto situácie vymotať.
Nakoniec som si kondóm dala medzi zuby a natiahla k Justovi ruky. Potiahla som ho k posteli, kde ležala Anlie, ktora si nás nechápavo premeriavala.
"Pokračujeme?" Justinove slová ma aj napriek napätej situácii, pobavili.
Zasmiala som sa a hodila Justina na posteľ, vedľa Anlie, ktorá si ignorantsky odpila z fľaše. Nerobila si ťažkú hlavu z toho, že sme si ľahli vedľa nej a pokračovali v našej činnosti. Ani ju to zrejmä netrápilo, keďže nám nevedovala pozornosť a ďalej sa ožierala.
"Môžte vypadnúť? Snažím sa tu piť!" Anlie rozhorčene rozhodila rukami, no nevenovala nám ani jeden pohľad. "Whiskey ti za chvíľu dojde a viem o niečom, čo by ti chutilo ešte viac." prehlásil zvodne a oblizol si pery, popri čom na Anlie zvodne mrkol.
"Fajn." nečakane sa vrhla na Justinove pery a začala z nich sať život, pričom som na nich spod Justina pozerala. Prekvapila ma jej reakcia, no alkohol prúdil celým mojim telom a nenamietal.
"Tak dáme trojku?" spýtal sa Justin a pozrel na nás s hravým úsmevom na perách.
Anliin hlas nás oboch prekvapil: "Už ho do mňa vraz, ty draku."
***
Je to zvláštne. Ako je možné, že sa spájajú viaceré triedy? A ešte z úplne iných ročníkov.
Všimla som si Anliinu postavu. Kráčala sebavedomo so vztýčenou hlavou, ale z tváre sa jej dala vyčítať nechuť. Ani sa jej nedivím. Mala ťažké ráno.
Zachechtla som sa nad mojimi myšlienkami. Anlie na mňa vrhla vražedný pohľad, keď si sadala do lavice na druhej strane triedy, len aby mi nebola nablízku.
Chvíľu sa nič nedialo a náš profesor, pán Geer, čakal pokým sem dorazia všetci študenti. Vedľa mňa si sadol asi najväčší úchyl na škole. Nie, Justin to nebol. Justin je sexi úchilný. Tá opica vedľa mňa nebola nejak extra sexi, ale lepšie ako keby si mal ku mne prisadnúť jeden z tých vypatlaných kockáčov.
Zbadala som aj niekoľkých chalanov z Justinovej triedy, čo znamenalo, že by tu mal byť tiež. Obzerala som sa okolo seba, ale nikde som ho nevidela.
"Dneska sme sa spojili, pretože chýba veľa učiteľov. Mám tu hodinu so štvrtákmi a potrebujem si vypočuť ich prednášky, takže ak by ste boli tak milý a mlčali, bol by som rád." ozval sa pán Geer, pričom si prezeral najstarších zo študentov.
Dvere sa rozleteli a zjavila sa zadýchaná tvár Justia. V ruke držal niečo ako malú fľaštičku. Bola plná bielej tekutiny. To je skúmavka?
"Pán Bieber, meškáte." akoby sme to nevedeli, pán Geer. Prevrátila som nad ním oči a ďalej sledovala Justina, ktorý sa ospravedlňoval.
"Prepáčte, ale pripravoval som si materiál na moju prednášku." zaškeril sa Justin. Mnoho dievčenských sŕdc, ktoré planuli vzrušením, keď zazreli toho sexuálneho génia, v tom momente zaplesalo radosťou.
ČTEŠ
ES
FanfictionZ najväčších nepriateliek sa stanú sestry. Bude to rovnocenný boj o Justina alebo v tom vôbec nebude láska ?