9.

82 6 2
                                    

Jaycee:

Ona mi vážne potiahla stoličku! Ta emáčska čúza! Ako mi to mohla spraviť!?

Zmyla som si z tváre pomarančový džús a rozmýšlala nad svojím ukrutne diabolským plánom pomsty. Zatiaľ mi síce nenapadlo nič, ale to sa spraví. Pozrela som na seba do zrkadla a uvidela na sebe pobavenie a zlosť.

Prevrátila som nad sebou očami a s ťažkým vzdychom opustila toalety. Jazykom som si navlhčila pery a vybrala sa smerom von, keď som zrazu začula dva hlasy. Dosť známe hlasy. Pomaličky som sa priblížila k rohu steny a snažila sa zachytiť, čo vraveli.

"Bojíš sa ma?" Ozval sa Justinov pobavený hlas. Anliin hlas, ktorý som ešte pred chvíľou počula bol ticho a mne to prišlo smiešne. Žeby mala Anlie naozaj strach z Justina? Alebo z lásky?

"Nie!" Anlie pobúrene odpovedala. "Vážne Anlie?" Šepla som si pre seba a opäť zadržovala smiech.

"Tak prečo cúvaš? Veď v mojej blízkosti chce byť každý! Bez ohľadu na pohlavie." Jasné, sebavedomý Bieber.

"Vyhýbam sa telesnej blízkosti." Nakukla som spoza steny a videla ju asi dva metre od neho s vystretými rukmi v obrane. Bieberov šarm znova útočí.

Vôbec mi nevadilo, že sa motá okolo dievčat alebo, že s nimi flirtuje. My spolu nemáme nič spoločné okrem partie, niekoľko hodín v škole a kondómov.

Pri pomyslení na kondómy som si mimovoľne siahla do vrecka, aby som ich skontrolovala. Stále tam boli a čakali, kedy ich budem môcť plnohodnotne použiť. Potriasla som hlavou, aby som zahnala svoje perverzné myšlienky a opäť sa započúvala do ich rozhovoru.

"Prečo niesi s Jane? Prečo chodíš stále za mnou ako môj tieň?" Spýtala sa zúfalo. Presne som vedela, čo Justin odpovie.

"Pretože ja som v posteli ešte nikdy nemal smrtku s gumovými medveďíkmi. Takže príjmeš moju ponuku?" Prehovoril svojím 'zvádzam ťa' hlasom a potichu sa zachechtol.

"Ja mám gumové medveďíky?" Spýtala sa nechápavo Anlie. "To ti predsa mohlo dojsť." Povedala som si potichu pre seba a usmiala sa. Nazval ju smrtkou!

"No tvoje kozy." Povedal sebavedomo a ja som vykukla práve včas, aby som videla ako jej ich zmáčkol. Strelila mu. Ona mu vážne strelila. Odfrkla si a odišla. Justin sa držal za líce a smial sa.

Nechcela som, aby ma tu našiel a obvinil ma z toho, že ich sledujem, aj keď je to pravda, tak som sa radšej rýchlo pobrala do jedálne a sadla si medzi kamošky, ktoré si stále čosi dlho rozprávali.

Vôbec ma nezaujímalo, čo si rozprávali, ja som si len spokojne sedela a pila svoj nový pomarančový džús.

"Tak čo si oblečiete na tú párty ?" Zachytila som hlas Tiff sediacej vedla mňa. Zhovárala sa s Alex, ktorá si zadumane hrýzla peru a rozmýšľala. Rakel tu dnes nebola, takže sa budem zase nudiť.

"Niečo sexy, čím zaujmem Dana." Dan bol jeden šprt, ktorý sa jej už dlhší čas páči. Nikdy som nechápala jej vkusu, no radšej som ani nechcela. Keby bol sexy, jasné, že by som s ním spala. Alebo možno nie ?

"A ty Jaycee ?" Šťuchla ma Tiff do ramena a nadvihla obočie.

"Je mi jedno, čo si oblečiem ja. Hlavne, aby mal chalan oblečený kondóm." Odvrkla som jej a postavila sa na odchod. Smiali sa. Zrejme im uniklo, ako ma naštvali.

Vybehla som z jedálne, keď akurát zazvonilo.

***

"Za hodinu je tá párty, o ktorej sme sa rozprávali-" začala Tiff, no skočila som jej do reči.

"Idem. Príď po mňa." Zložila som telefón a utekala sa osprchovať. Dala som si teplý kúpeľ, oholila si nohy a začala sa obliekať. Dala som si na seba mini kraťase, tielko a čierne tenisky s nitami (to sú také ostnáče).

Nasadla som do auta ku Tiff, ktorá na mňa už desať minút netrpezlivo čakala. "Máš aj kondómi?" Spýtala sa a ja som rýchlosťou svetla vystúpila z auta a bežala po kondómi. "Ako som mohla zabudnúť." Ťapla som si po čele a hľadala v zásuvkách svoje zásoby.

Nikde nič! "To neni možné!?" Skričala som na celú izbu a od zúfalstva si prehrabla vlasy. Ách, viem, kde budú. Pobrala som sa k Anliiným zásuvkám, ale ani tam nič nenašla. "Prečo nemá kondómi ?" Zavrčala som si pre seba a prehľadávala posteľ.

"Ja ich nepoužívam." Ozvala sa Anlie stojaca pri dverách. "Ako dlho ma už sleduješ!" Skríkla som na ňu, pobúrená jej novou, mne nepoznanou, vlastnosťou. "Dosť na to, aby som rozoznala krízu od chudoby." Zasmiala sa a oprela o rám dverí.

"Čo tým chceš povedať?" Spýtala som sa nenápadne. Mykla plecami a hodila po mne škatuľku od mojich milovaných gumených pomocníkov. "Že máš pätnásť rokov a si v tejto chudobnej kríze."

"Ty máš šestnásť a tiež si v chudobnej kríze. Ja som závislá na kondómoch a ty na žiletke." Dodala som na vysvetlenie a urobila puppy face na škatuľku.

"Ani nevieš, ako som sa zmenila." Pokračovala Anlie. "Ja tiež." Odbila som ju a prešla popri nej akoby bola vzduch. Nastúpila som do auta a viezla sa na párty.

Hneď ako sme vstúpuli do domu nás ovalil smrad po cigaretách a alkohole. Toto miesto veľmi nebolo pre mňa, ale čo už. Potiahla som Tiff ku domácemu baru, kde sa mladý celkom pekný chalan hral na barmana a slušne nám nalial nealkoholický kokteil.

"Ahoj." Pozrdavil ma Bieber a omotal si okolo mňa ruky. "Vidím, že si pripravená dokončiť stávku." Dodal, keď objavil moju skrýšu kondómov v zadnom vrecku kraťasov. "To teda som." Zvodne som sa usmiala na pohár v mojej ruke.

"Ale rád by som ju preložil. Dnes si chcem dať tú slávnu trojku s tebou a Anlie." Zachripel mi do ucha a mňa striaslo hrôzou a nechuťou.

"Ona príde?"

ESKde žijí příběhy. Začni objevovat