🎀NATHALIE'S PERSPEKTIV🎀
"Nathaaaaaa. Kom ner vi måste åka!" Skrek Maja från köket på nedanvåningen.
"Koooooomer!" Skrek jag drygt.
Idag händer det, flytten från tråkiga skåneland till Sthlm! Men sen kommer man till huset.... Mamma hade köp ett stort vitt slott till oss. Jag hatade självaste tanken på rikheten och berömmelsen.
Fast i för sig, ju större fest desto roligare? Ellr hur! Bra:)
Jag drog av mig täcket och sköt in mina morgon tofflor under sängen. Hela mitt rum var tomt, det ekade bara man andades. Jag tog min sminkväskan och gick in i badrummet. Jag la på lite eyeliner och mascara, foundation och puder och ytte Pytte lite brownser.
Jag bytte om från pyjamas till ett par vita Tommy hillfigur byxor och en svart gant tröja. Mamma lät mig inte gå 1 mil utan märkeskläder drf hade jag inget annat.
Jag tog alla mina grejer och tassade ner för den vita trappen. "Gmn, skynda bilen åker om 15." Sa Maja med sin mjuka Lena röst. Jag fattar inte hur en människa ens kan vara så snäll. Jag hade aldrig klarat av det.
"Mmm, kan jag äta i bilen?" Frågade jag.
"Självklart, ska jag ta med lite Ben & Jerrys till bilresan?"
"Omg Maja, du måste väl vara dum nån gång ellr?" Flinade jag och boxade till henne lite i armen.
"Jag gillar att vara snäll! Det lugnar ner mig, du borde testa!" Sa hon med ett glatt leende på läpparna och boxade tbx på min axel. "Jag skämtar haha!"
"Haha! Jag kan faktiskt vara snäll. Jag e en snäll person. Jag har bara väldigt lätt för att avsky folk." Sa jag.
Hon slängde min handväska mot mig och jag fångade.
"Ska vi sticka ellr?" Sa hon retligt.
Jag nickade och vi gick ut och satte oss i bilen. Flyttlådorna hade vi i ett gigantiskt flak där bak.
Det plingade till i min mobil, det var mamma...-.-
Mamma: hej älskling. I ditt rum ligger det 100.000 som borde räcka sålänge. Er städerska Nea e också redan där. Det ligger nya märkeskläder, väskor och skor på sängen. Skicka om du behöver nått mer. Jag kommer och hälsar på om 2 månader när det e uppbehåll i filmen, puss!
Jag: tack! Du är bäst, lavjo ses om 2 m❤️
Jag älskade min mamma men själva "få-saker-utan-att-ens-fråga-saken" var jobbig som F-a-n
BẠN ĐANG ĐỌC
Sagan om Nathalie Larsson
FanfictionNathalie Larsson är dottern till superkändis skådespelaren katelyn brook. Hon lever i ett dröm slott tsm med sin syster Maja som är 23. Deras pappa lämnade dem för att gifta sig med sin drömtjej Ashley. I Stockholm lär hon bland annat känna the fooo...