*Nathalies perspektiv*
Jag svängde in i en gränd, mascaran rann fortfarande av mina kalla tårar. Jag slängde över min väska och klättrade sedan över det stora stängslet. Jag ville bara bort från allt och alla och ruttna i min ensamhet.
~30 minuter tidigare~
Justin kom in och satte sig på sängkanten och strök mig över ryggen.
"Gmn vad har hänt?" Sa han och log mot mig.
"Felix..." Muttrade jag lite små surt.
Justin svarade inte utan drog bara in mig i en lång kram. Min mobil plingade till och jag drog upp den.
Okänt nummer: Håll dig undan från både mig, Felix och alla i the fooo annars berättar jag för dem om ditt förflutna! Och din sjukdom/C
Nathalie: du skulle bara våga Caroline...
Okänt nummer: Watch me...
Nathalie: fine jag håller mig undan från dem bara låt mig va!
Okänt nummer: jaja hejdå bitchman
Jag tryckte argt ner mobilen i framfickan och log mot Justin.
"Lagar du mat?" Gnällde jag och gäspade.
Han nickade och gick ner. Medan jag gick in på min chatt med killarna.
Nathalie: Jag kommer inte träffa er på ett tag boys... Srry Omar och Oscar
Omar: vrf?:((( vad menar du?
Nathalie: Sluta fråga...
Oscar: Har det hänt nått? Vrf ska du inte träffa oss?
Nathalie: För att jag hatar er allihopa starkt!>:|
Jag fällde en tår, fattar inte att jag just skrev det... Men jag var tvungen. Jag tog min väska och hoppade ut genom fönstret. Bort från allt skulle jag... Jag svängde in i en gränd, mascaran rann fortfarande av mina tårar. Jag slängde över min väska och klättrade sedan över stängslet. Jag ville bara bort från allt och alla och ruttna i min ensamhet!När jag kommit över staketet svängde jag in till höger där det fanns ett litet tak som skyddade mig från regnet. Om Caroline skulle berätta allt det där för killarna ja jag vet e fan vad jag skulle gjort. Caroline var den enda som visste...
Det började för 6 år sedan när jag fick reda på att jag hade en hjärtsjukdom och min doktor sa att jag förmodligen skulle dö ganska tidigt. Jag började göra saker... Typ bryta mig in och stjäla saker i affärer och tutta eld på byggnader, strippa, Dricka, supa, röka, dråga och umgåddes med dåliga människor. Caroline visste allt dumt jag hade gjort, och att jag hade dödat nån när jag var drogad en gång. Hon visste allt och om hon berättade för killarna skulle de se mig som en dålig människa. Jag hade alldrig gått på mina återbesök och efter ett tag glömde min familj bort det. Jag borde faktiskt gå dit nån dag... Men nu var jag här vilsen i Kanada och visste inte var jag skulle ta vägen. Jag hade förlorat alla...
Jag ringde Justin han hade ju förmodligen varit jätte orolig.
Det kom fram signaler och någon svarade.
"Hej det är Melissa från Justins mobil"
"Hej är du Justins flickvän?" Sa jag med gråten under ögonen hade han varit otrogen!?
"Eeee ja hurså?" Mer han hon inte säga innan jag la på. Jag gick till Justin och klättrade in genom fönstret och tog mina saker sen klättrade jag ut igen och tog en taxi till flygplatsen. När jag var inne på flygplatsen ringde jag Omar...
KAMU SEDANG MEMBACA
Sagan om Nathalie Larsson
Fiksi PenggemarNathalie Larsson är dottern till superkändis skådespelaren katelyn brook. Hon lever i ett dröm slott tsm med sin syster Maja som är 23. Deras pappa lämnade dem för att gifta sig med sin drömtjej Ashley. I Stockholm lär hon bland annat känna the fooo...