*Felix perspektiv*
Jag vaknade, jag var fortfarande utmattad från gårdagen.
Hon log och sov på min bröstkorg. Hon var så jävla söt.
Jag sträckte mig efter min mobil och fotade mig och Nathalie. Jag var ju bara tvungen att lägga upp på instagram. Skitsamma om foooers skulle få damp för att hon låg naken tsm med mig i min säng. {min älskling<3 tbx i mina armar igen! @officiallnathalielarsson}
Nathalie hade sjuuuukt många följare på instagram det var helt sjukt, fast hennes mamma var ju känd och så. Jag hörde någon mumla något och kollade ner på Nathalie som kisade lite mot mig.
Hon log och kysste mig. Hennes kyssar, ingen kan kyssas så som hon kan.
"FUCK MY LIFE Felix JAG MÅSTE STICKA, HELVETE!" Skrek hon. Hon flög upp ur sängen och plockade till sig sina grejer. Hon drog på sig underkläder och satte på sig en tajt magtröja och ett par vita shorts. Hennes kropp var så himla Guds perfekt.
"Var ska du?" Sa jag.
"Mamma tvingar mig att träffa en manager, hon vill att jag skulle börja modella och sjunga och sånt så jag måste möta honom men det kommer förmodligen inte bli något..." Sa hon. Va? Skulle hon bli ännu mer känd nu?
"Vad kul! Lycka till!" Sa jag och försökte fakea ett leende. Hon böjde sig ner och kysste mig och några minuter efter hörde jag ytterdörren smällas igen. Där var hon borta...
*Nathalies perspektiv*
Limon stod såklart redan och väntade utanför Felix hus. Jag hoppade in i det och möttes av mammas himmels blåa ögon.
"MAMMA!" Skrek jag och kastade mig i hennes famn. Hon höll om mig.
"Gumman! Snart e du lika känd som mig! Gud vad stolt jag är, och du är ju dubbelt så het som förra gången jag träffade dig." Sa hon. Jag rodnade lite och släppte ifrån kramen.
"Tänk om dom inte gillar mig då?" Sa jag.
"Gmn du är Nathalie Larsson!" Sa hon och log mot mig. Jag fakeade ett leende tillbaka.
*
*
Limon stannade utanför ett stort våningshus. Det var en stor skylt där det stod "Sweden rekords" åvanför dörren. Jag tog min handväska och klev in. Där inne möttes jag av mängder av folk. Alla gick runt och fixade med papper och arbeten. "Wow hur många kändisar är inskrivna här?" Sa jag. "Bara du! Jag fixade det för lönen från filmen..." Sa mamma. Jag blev överlycklig. Alla dessa människor var här för att hjälpa mig bli stor.
"När börjar vi?" Frågade jag.
"Nu!" Sa mamma och pekade på en man som var runt 20 år. Han hade ljusbrunt fluffigt hår och lite stubb. Han var klädd i kostym och såg mycket sofistikerad ut.
"Hej! Jag är Nikolas Kolt och jag är din nya manager." Sa han och sträckte fram handen. Jag skakade den.
"Hej, jag e Nathalie men du kan kalla mig natta" sa jag och blinkade med ena ögat.
Han ledde mig till en hiss. Mamma hade stukit för hon skulle till nån inspelning. Han tryckte på våning 11 och hissen började röra på sig. HADE DEN MER ÄN 11 VÅNINGAR? Shiiiet. Jag kollade mot knappbrädan och letade efter den högsta siffran. Den högsta våningen var 25, Asså shiiet.
*
Hissen stannade och vi kom in på ett litet kontor.
"Detta är mitt kontor, sätt dig!" Sa han. Han pekade på en vit skinfotölj hela huset var modernt vilket jag diggade stort.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sagan om Nathalie Larsson
FanficNathalie Larsson är dottern till superkändis skådespelaren katelyn brook. Hon lever i ett dröm slott tsm med sin syster Maja som är 23. Deras pappa lämnade dem för att gifta sig med sin drömtjej Ashley. I Stockholm lär hon bland annat känna the fooo...