*Nathalies perspektiv*
Limousinen parkerade utanför ett vitt stort hus med pool och balkong. Justin öppnade bildörren för mig och jag klev ut.
"Min egna gentleman" sa jag och log mot honom.
"Min lilla prinsessa" sa han och slängde upp mig på hans rygg. Omar gick bredvid oss och kollade på sin mobil. När vi kom in slängde Justin ner mig i soffan. Och sedan satte han sig i mitt knä bara för att störa sig.
"Justin förresten detta e Omar.." Sa jag och log mot Omar som kollade upp från mobilen och log. Sedan skakade dem hand och började prata om lite allt möjligt. Efter ett tag fick Justin panik och sprang upp på ovanvåningen för att byta om då han insåg att festen började om en halvtimma.
"Så vad tycker du om honom än så länge?" Frågade jag Omar med en peddo blick.
"Schysst" sa han kallt och kollade ner på sin mobil igen.
"Omar har det hänt nått?" Frågade jag och kollade frågande på honom.
"Neej" sa han och hånlog mot mig.
*
*
Efter cirka 20 minuter kom Justin ner, han hade en svart t-shirt och ett par svarta jeans. Urläcker med andra ord.
Sluta, Justin var min vän... Inget mer!
"Wow, kommer drottningen?" Sa jag och hånlog mot honom.
"Haha nej, men du är här ju" sa han och log charmigt mot mig. Shit jag smälter rädda mig nån snälla!
Det plingade på dörren och 2 tjejer och 1 kille klev in i huset.
"Eee ja detta är Samantha och Nelli" sa Justin och pekade på 2 översminkade söta blondiner som stod och log vänligt mot mig.
"Detta är Ryan" sa han sedan och pekade på en ganska lång kille med brunt hår. Omar och jag kollade på varann och brast sedan ut i skratt. Vi hade en Tomat på nån fest en gång som vi gjorde allt möjligt med och den fick nämligen heta Ryan så ingen av oss kunde möjligen ta honom på allvar för tillfället. Justin kollade förvånat på mig och log.
*
*
Hela huset var fullt, folk hade kul och festade och drack. En vanlig fest helt enkelt. Isabell hade åkt ner till mamma i Gbg. Justin log mot mig och kom gåendes. Han var faktiskt inte full vilket förvånade mig stort.
"Nathalie jag måste berätta en sak" sa han och kliade sig lite osäkert i nacken.
"Ja vad är det bebe?" Frågade jag och log mot honom.
"Jag tror jag har känslor för dig..." Sa han och kollade generat ner i marken.
"Justin kolla på mig..." Sa jag och log. Han lyfte upp huvet och kollade förvånat på mig. Jag tog händerna om hans kinder och smekte dem med mina tummar. Innan jag visste ordet av det pressade han sina läppar mot mina och han log igenom hela kyssen. Wow vad jag gillade honom asså.
"Jag har känslor för dig också" sa jag när vi hade dragit iväg våra huvud för att andas.
"Omar kollar..." Sa han och log busigt mot mig. Jag kollade över Justin's axel för att se Omar. Jag ser att han verkar bekymrad över något.
"Justin jag kommer snart, är det lugnt?" Frågade jag och log mot honom. Han nickade och log tillbaka. Jag gav honom en sista kyss och gick sedan till Omar.
"Omar vad är det och säg inte inget för då stryper jag dig.." Sa jag och kollade menande på honom. Nu skulle han fan ta och berätta...
"Jag får inte berätta Nathalie..." Sa han och kollade lidande på mig.
"Skitsamma jag e din bästavän och jag vill veta ifall det har hänt nåt!?" Sa jag lite smått irriterat.
"Jag tror bara att det kommer bli mycket drama det är allt." Sa han och kollade ner i marken. Vadå. Mycket drama!?
"Vad menar du?" Sa jag och kollade frågande på honom.
"Hela Felix Justin du tjej grejen." Mumlade han.
"Du tjej?" Sa jag frågande.
"Felix nya... Han har en ny tjej och jag vet att du har känslor kvar för honom och att du har känslor för Justin och att Felix har känslor för dig och också för den nya tjejen. Jag säger bara att det kommer bli drama..." Sa han.
H-hade Felix ny tjej? Jag skulle inte klara av att se honom med en ny jävla tjej. Jag fick väl hålla mig undan ellr nått ett tag. Jag vände på klacken och gick tillbaka till Justin som väntade vid hörnet där vi stod och pratade.
"När åker du tillbaka till Kanada?" Frågade jag honom och log.
"Imorn Hurså?" Frågade han och kollade frågande på mig.
"Får jag följa med?" Frågade jag lite osäkert.
"Klart du får!" Sa han och kysste mig.
"Bra men jag måste hem och packa nu isåfall..." Sa jag och kollade missnöjt på honom. Han nickade lite till svars och jag drog med mig Omar ut till Justin's limousin som skulle köra mig hem.
"Vrf åker vi hem redan?" Frågade Omar med en förvånad blick.
"Jag ska till Kanada ett tag..." Sa jag helt kallt och kollade ut genom fönstret.
"Neeej vrf?" Frågade han. Han var tårögd och han såg sjukt ledsen ut.
"Klarar inte av att se Felix med nån ny tjej... Inte än iaf! Men säger du det till honom är du död!" Sa jag och kollade medlidande på honom.
"Då vill du alltså inte veta vem det är?" Sa han och kollade ledset på mig.
"Vem?"
"Caroline..." Sa han och kollade ner i golvet i bilen.
"Caroline som i min Caroline!?" Sa jag frustrerat. Han nickade på huvudet som svar.
"Jag e ledsen jag borde inte ha berättat..." Sa han och kramade om mig.
"Jag e glad att du gjorde det..." Mumlade jag. Förrädare var hon, alldrig mer! Nånsin skulle jag falla för nåns falskhet!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Sagan om Nathalie Larsson
ФанфикNathalie Larsson är dottern till superkändis skådespelaren katelyn brook. Hon lever i ett dröm slott tsm med sin syster Maja som är 23. Deras pappa lämnade dem för att gifta sig med sin drömtjej Ashley. I Stockholm lär hon bland annat känna the fooo...