Goddag Norge

2.5K 47 9
                                    

Lunas synsvinkel

Hej igen, godt at se jer igen. Der er gået 4 år siden jeg rejste til Frankrig. Det har været fantastik. Jeg er blevet bedre til håndbold, og mine trænersiger at jeg er den mest talentfulde spiller, de nogensinde har haft. Jeg skal hjem til Norge nu. Hjem til mine venner og familie, og alder vigtis Marcus. Jeg har savnet ham så meget. Vi har selvfølgelig været sammen i ferierne, men jeg har ikke set ham i et halvt år, men det er kun fordi at vi have et vigtig stævne i påskeferien. Jeg sidder i min veninde Lulus bil. Hun skal kører mig til lufthaven. Jeg sidder i min egen verden, da Lulu afbryder mine tanker.

"Hvorfor skal du se så godt ud?", griner Lulu.

Jeg griner bare af hende, og så barnlig som jeg er rækker jeg også tunge af hende. Vi flækker af grin. Efter vores lille grineflip, snakker vi bare.

"Jeg kommer virkelig til at savne dine humor", siger Lulu trist.

"Jeg kommer også til at savne dig. Du er helt klart min tætteste veninde på skolen", smiler jeg.

Hun smiler til mig, også ankommer vi til lufthaven. Jeg går ud af bilen og retter på mit hår.

 Jeg går ud af bilen og retter på mit hår

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Lunas outfit

Vi tager mine kuffeter og går ind i lufthaven.  Jeg giver Lulu en krammer og tjekker mig ind. Da jeg er på vej hen til gaten bliver jeg stoppet af et par fans, der vil have billeder med mig. Jeg siger farvel til dem, og går ind på flyet. Jeg sover hele turen igennem.

(Efter flyveturen

Nu er jeg her endelig. Hjemme Norge. Lige nu venter jeg på min bagage. Jeg har fået en snap fra Marcus, om at de venter på mig. Jeg sender ham en tommel op. Endelig kommer min bagage. Jeg tager dem, og sætter dem op på en vogn. Jeg går ud mod ankomsthallen.

Marcus' synsvinkel

Nu kommer Luna endelig. Jeg har savnet hende så meget. Vi har ikke været sammen i et halvt år. Vi står her alle sammen og venter på hende. Og med os alle sammen mener jeg, Martinus, Emma, vores forældre, Lunas forældre, Lærke, Kassandra, Mira og selvfølgelig mig. Vi har norske og danske flag, klar til vifte med når hun kom. Døren åbner og der kommer en masse folk ud. Til sidst kommer der en smuk pige ud, bedre kendt som min højt elsket kæreste. Jeg begynder at læbe hen mod hende.

Lunas synsvinkel

Jeg kommer ud gennem døren, og ser dem alle sammen stå og vifter med norske og danske flag. Jeg ryster på hovedet og griner af dem. Jeg har savnet dem så meget. Jeg ser at Marcus komme løbende hen mod mig. Jeg giver slip på min vogn, og løber hen til Marcus. Jeg hopper op på hans mave og giver ham en kæmpe krammer. Kæft hvor har jeg savnet den dreng. Vi står og krammer i ca. 2 minutter, da vi bliver afbrudt.

"Undskyld at jeg forstyr, men må vi andre også sige hej til hende Marcus?", griner Lærke.

Vi griner alle sammen. Jeg kigger over Marcus' skulder.

"Bare 5 minutter, så er jeg der", griner jeg.

Jeg lægger mine læber mod Marcus'. Nøj, hvor har jeg savnet hans dejlige bløde læber. Efter 5 minutter trækker vi os, og jeg hopper ned fra Marcus' mave. Jeg går hen til mine forældre og krammer dem. Jeg krammer også Gerd-Anne, Kjell-Erik og Emma. Jeg vender mig om og bliver straks over faldet af mine veninder. Vi falder ned på gulvet. Vi griner allesammen. Jeg ved godt jeg har sagt det så mange gange, men kæft hvor har jeg savnet dem. Vi rejser os op igen. Jeg giver Lærke en ekstra kram. Jeg kigger hen på Tinus. Han smiler over hele hovedet. Han går hen og skubber Lærke væk, og giver mig en ordentlig krammer. Han svinger mig rundt. Jeg griner. Jeg har også savnet min bedste ven. Vi trækker os, og jeg går hen til Marcus igen. Han tager min hånd.

"Jeg har virkelig savnet jer alle sammen", Siger jeg lykkelig.

"Vi har også savnet dig", siger min far. 

Jeg smiler til ham. Marcus tager min vogn med alle mine kuffetere på. Vi går alle sammen ud mod bilerne. Jeg skal kører sammen med Marcus i hans bil. Vi putter min bagage ind, og sætter os ind i bilen. Marcus starter bilen, og nu går turen tilbage til Trofos. 

................................................................................................................................................................

Det var første kapitel, hvad synes I om den. Jeg håber at I også vil følge med i denne bog.

I må have en god fredag.

H.H. Kiner  

Life is a bitch 2. Ft. Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now