Valentina

1.3K 36 6
                                    

Valentinas synsvinkel

Valentinas synsvinkel

Signe og Valentin er længe om at komme med de snakes. De har været nede i køkkenet i snart 10 minutter. Jeg kan godt regne ud hvad de laver. Jeg kender min bror. Han er lun på Signe, og har været det længe. Jeg kan se og mærke det på ham, når vi er alle seks er sammen. De kommer op lidt efter. Signe er rød i hovedet, det samme er Valentin.
"Det var I længe om. Hvad har I lavet?", spørger Elliot og griner.
"Ikke noget", siger Valentins hurtig.
Vi andre griner. Efter vores grineflip, kigger jeg hen på Valentin. Jeg sender ham tvillingblikket der betyder "Vi to skal snakke. Vi går ind på dit værelse nu". Valentin forstår hentydningen, og går ind på sit værelse. Jeg rejser mig også.
"Jeg skal lige på toilettet", siger jeg hurtig.

De andre nikker, og snakker videre. Jeg går ind på Valentins værelse. Han sidder på sengen, og kigger forventningsfuld på mig.
"Whats up søs?", siger han lidt ligeglad.
"Hvad lavede dig og Signe nede i køkkenet?", spørger jeg ham lige ud.
"Jeg...jeg ved ikke hvad du snakker om", stammer han.
"Hold op Valentin. Jeg kender dig jo. Jeg kan se at du er vild med hende", siger jeg bestemt.
Valentin sukker opgivende.
"Jeg kan rigtig godt lide Signe. Vi kyssede", mumler han.
"Tillykke bror. Du fik dit første kys", smiler jeg.
"Jo tak, men hvad med dig og Mikkel?", griner Valentin flabet.
"Du ved jeg kan lide ham, men jeg er bange for at blive såret", sukker jeg trist.
"Hey, du skal ikke være så nervøs. Måske skulle du snakke med mor om det", siger Valentin, og lægger en støttende arm om mine skulder.
"Hvad skal hun snakke med mig om?", spørger en stemme henne fra døren.
Vi kigger hen, og ser vores mor.  Valentin giver min skulder et klem, og går ud. Mor kommer hen og sætter sig på sengen.
"Hvad sker der skat? Er der noget galt?", spørger mor bekymrende.
Jeg sætter mig ned, og kigger på kvinden der ligner mig pænt meget. Vi har begge langt blondt hår, og blå øjne. Vi har begge en slank, men alligevel en smule robust krop. Små næser, og ingen af os er særlig øjne. Den eneste forskellighed er at hun er pæn, det er jeg ikke. Jeg forstå ikke at jeg er barn til hende, eller min far. De er begge så pæne. Jeg tager mod til mig.
"Det fordi mor. Jeg er vild med en, men jeg er bange for at blive sårret" siger jeg og kigger flovt ned i mit skød. Jeg kan mærke min mors bekymrende øjne. Der er vi også ens, vi bekymre os meget om andre. Hun lægger en hånd på min hage, og løfter den op, så jeg ser hende i øjne.
"Søde skat, jeg kan godt forstå at du ikke vil såres, men du må ikke lave den samme fejl som mig", siger hun.

"Hvad mener du mor?", spørger jeg.
"Den gang jeg mødte din far, blev jeg hurtig forelsket i ham. Men jeg var bange for at jeg ville blive såret, men jeg såret din far istedet. Han prøvet at kysse mig flere gange, men jeg flygtet. Jeg gjorde Marcus ked, og det var pga. en tidligere kæreste", siger min mor.
"Hvad det ham der overfaldet dig?",spørger jeg.

"Ja, og den fejl må du ikke lave. Der er ikke et forhold der er det samme. Så hvis du kan lide en dreng og han lide dig, så go for it", siger min mor.
"Tak mor", smiler jeg, og giver hende en krammer.
"Smut så ind og gøre dig klar, Lærke kommer om 2 timer så I alle sammen kan komme afsted", smiler mor.

Jeg rejser mig og går ind til de andre. Jeg jager drengene ind på Valentins værelse. Mikkel lægger kort en arm på min skulder inden han går. Jeg rødmer og tager mig til armen. Pigerne fniser. Jeg vender bare øjne af dem. Vi begynder at gøre os klar. Efter en halv anden time er vi færdig. Jeg retter hurtig på min bluse, og går så med de andre ned i køkkenet.


 Jeg retter hurtig på min bluse, og går så med de andre ned i køkkenet

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(Valentinas outfit)

Drengene står med åben mund, da vi kommer ind i køkkenet.
"Drenge der er fluer", griner min mor henne fra bordet. Hun sidder endda med ryggen til. Vi griner.
"Mor hvornår kommer tante Lærke?", spørger Valentin.
"Hun kommer lige om lidt. Hun har tvillingerne med, men de bliver bare her imens vi kører jer", svarer min mor, imens hun stadig kigger ned i computeren.

En halv time banker det på døren. Mor går ud og åbner. Lidt efter kommer der to 11 årige løbende ind. De løber direkte hen til Elliot. De vælter deres storebror omkuld. De ligger alle tre på gulvet og griner. Har jeg sagt at de to tvillinger hedder Caspian og Melia, og er mig og Valentins fætter og kusine, og Elliots mindre søskende.
"I ser godt ud", siger Lærke.
"Tak", svarer jeg, som den opdragende niece jeg er.
"Skal vi kører?", spørger min mor, og vifter med bilnøglerne.
Vi nikker og går ud i gangen.
"Caspian og Melia vi er tilbage om en halv time. Lav nu ikke noget ballade", siger Lærke, inden hun går ud til hendes bil.

Jeg sætter mig ind I vores bil sammen med Signe og Melissa. Drengene kører med Lærke. Efter ca. 15 minutter kommer vi til det sted festen holdes. Vi siger farvel til min mor og skynder os ind. Drengene kommer kort efter. Vi danser og drikker det meste af aften. Eller de andre gør, hverken mig eller Mikkel drikker. Jeg sidder ude i haven for at få lidt luft. Jeg ser ad af øjenkrogen en skikkelse sætte sig ved siden af mig. Jeg kigger til siden og ser at det er Mikkel. Han smiler, så hans smilehuller kommer frem. Hans brune krøllede hår, har han sat i en knold på toppen af hans hoved.
"Fed fest", siger han, og kigger mig i øjne, med hans næsten går øjne.
Jeg nikker bare. Jeg er fuldstændig i trance i hans øjne. Han smil bliver bredere, og han læner sig hen til mig.
"Du ser virkelig smuk ud i aften. Den dreng der bliver den kæreste, bliver meget heldig", hvisker han forførende i mit øre.
Jeg får helt gåsehud. Han er ikke fuld, men alligevel filter han med mig, som ikke er særlig pæn. Han læner sig væk fra mig igen, så vi kigger hinanden i øjne. Pludselig mærker jeg nogle læber mod mine. Mikkels læber! Jeg spærre overrasket mine øjne op. Jeg er lidt stiv, men jeg bløder hurtig op. Jeg kysser ivrig med. Det udvikler sig til et snav. Jeg hører nogle der pifter, men vi stopper ikke af den grund. Vi bliver bare mere ivrig.

Bedste fest nogensinde.

.............................................................................
Det var det sidste kapitel i Life is a bitch 2. Jeg har nydt at skrive på den, men jeg har en ny ide, som jeg gerne vil dele med jer. Håber I har nydt historien.

Måske kommer den nye historie i dag, eller i morgen.

God onsdag til jer.

H.H. Kiner

Life is a bitch 2. Ft. Marcus og MartinusOnde histórias criam vida. Descubra agora