Jeg har savnet dig.

1.7K 35 11
                                    

Lunas synsvinkel

Vi stopper op foran mine forældres hus. Jeg går ud af bilen, og om til Marcus. Jeg lægger mine arme rundt om hans nakke. Marcus lægger sine hænder på mine hofter. Jeg kigger hen på Marcus' have, og ser Emma spille fodbold med en veninde. De kigger hen på os og vinker. Jeg griner.

"Det der minder mig om, da jeg lige var flyttet her til. Da stod dig om Martinus og spillede fodbolde i jeres have. Der vinkede I også til mig", griner jeg.

"Det kan jeg godt huske. Det var der jeg så dit smukke ansigt helt tæt på", smiler Marcus.

Jeg kan mærke, at jeg rødmer. Tænkt efter 5 år kan han stadig få mig til at rødme. Vi tager min bagage og går op på mit værelse. Det ligner det samme som for 4 år siden. Jeg stiller min kuffert ved mit skab. Jeg smider mig i min seng. Jeg sukker lykkelig.

"Jeg har virkelig savnet den her seng", siger jeg glad.

"Fordi den er blød, eller fordi jeg også skal ligge der?", griner Marcus.

"Ha ha, så siger vi det", siger jeg flabet.

Marcus smiler lusket til mig. Han hopper op på min mave og begynder at kilde mig.

"Mar...cus stop", griner jeg højt.

"Kun hvis du siger, at du kun har savnet din seng pga. Mig", griner han.

"Ahaha fint, men så...så skal du sto...stoppe nu", griner jeg.

Marcus stopper med at kilde mig, og kigger afventende på mig.

"Jeg har savnet min seng, men ikke pga. Dig", griner jeg.

"Ha ha, hvor er du sjov. Men du er nok nød til at vende til at sove sammen med mig vær dag", griner Marcus med en seriøs undertone.

Jeg rejser mig hurtig op, og kigger mærkelig på ham. Hvad mener han med det? Vil han bo her eller sådan noget? 

"Luna, vi har været sammen 5 år nu, og vi er begge 20 nu, så jeg tænkte på om du vil flytte sammen med mig?", spørg Marcus mig nervøs.

Jeg kan mærke jeg er lidt overrasket. Altså vi har jo snakket om, at flytte sammen på en tidspunkt, men jeg var ikke forberedt på at han vil spørger nu. Jeg smiler stort til Marcus.

"Selvfølgelig vil jeg flytte sammen med dig Marcus", siger jeg.

Marcus smiler lykkelig, og giver mig et kæmpe kys. Det ene fører tilbyder andet, og I kan nok regne ud hvad der skete. Og hvis jeg må fortælle jer en hemmelighed, så har Marcus og jeg ikke haft sex før. Når jeg har haft ferie og været hjemme, har vi tænkt på så meget andet, at vi ikke har tænkt på det. Men det var helt klart vær at vente på.

(Dagen efter)
Jeg ligger og stirre på Marcus, som jeg altid gør om morgen. Han ser så sød og, og jeg kommer stadig helt i trance som for 5 år siden.

"Skat, det er altså lide uhyggelig, at du stirre sådan", siger Marcus søvnig.

"Du brudte havde vundet dig til det", siger jeg, og giver ham kys. Jeg vil rejse mig, men Marcus hiver mig tilbage. Det banker på døren, og min mor stikker sit hovedet frem. Lige der kommer jeg i tanke om, at jeg er nøgen. Tak for hjælpen Marcus.

"Godmorgen, jeg vil bare sige at der er morgenmad", siger min mor.

"Tak mor, vi kommer om 10 minutter", smiler jeg.

Min mor lukker døren igen. Jeg kigger over på Marcus.

"Tal, for at rede mig", smiler jeg.

"Jeg vil altid beskytte dig, selv mod din mor. Det lovede jeg jo din morfar", siger Marcus kærlig.

Jeg kan mærke, at jeg bliver lidt trist, ved tanken om min morfar. Marcus giver mig et kys, og jeg får det bedre. Jeg rejser mig og går hen til mit klædeskab. Jeg kan mærke at Marcus stirre. Jeg vender om og smiler flabet til ham.

"Kan du lide hvad du ser?", griner jeg.

"Meget", siger Marcus.

Jeg griner rystende på hovedet af ham, og finder noget lazy tøj. For jeg magter ikke noget i dag.

(Lunas outfit)Jeg vender mig om, og ser Marcus der er klar til gå ned til mine forældre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Lunas outfit)
Jeg vender mig om, og ser Marcus der er klar til gå ned til mine forældre. Vi går hånd i hånd ned i køkkenet. Vi sætter os ved bordet. Jeg kigger på Marcus, som hentydning til om jeg skal fortælle dem, at vi vil flytte sammen. Marcus nikker.

"Mor, far. Mig og Marcus har noget vigtigt at fortælle jer", starter jeg ud.

"Skal I giftes? Er du gravid?", spørg min mor spændt.

"Rolig nu mor. Nej vi skal hverken giftes eller have børen. Vi har bare snakket om at flytte sammen", griner jeg.

Marcus og mine forældre griner også.

"Det lyder som en god ide skat. Hvor havde i så tænkt jer at flytte hen?", spørger min far.

"Vi havde tænkt at flyttet tættere på Oslo pga. Mit arbejde. Og vi havde også tænkt at, kigge på nogle huse på samme vej som der Lærke og Martinus kigger", siger Marcus.

Min far nikker, og resten af morgenmaden snakker vi om flytningen. Det her bliver fantastik. Jeg skal snart flytte sammen med min drømme fyr, og skal bo på samme ved som min bedste ven- og veninde.

Jeg glæder mig.

.............................................................................
Andet kapitel. Håber I kunne lide det. Hvad synes I om det indtil videre. Det vil jeg gerne hører.

I må have en god aften.

H.H. Kiner

Life is a bitch 2. Ft. Marcus og MartinusWhere stories live. Discover now